Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Farm_F.A.Q, 24 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Waarschijnlijk zijn er meer dieren die je aan moet klikken. Ik heb net bij mij gekeken en moest 3 vogels aanklikken.
     
  2. janjoke

    janjoke Doorzetter


    Oke dank, maar hoe zie je nu als het oke is??? Kan mij herinneren dat dan het scherm terug gaat.... Ik bedoel wat betekent dan het kleinste dier, altijd he t zelfde dier en geen ander dier. blijkt phtttt
     
  3. LdVL

    LdVL Gelegenheidsauteur

    Dank je!!! Ik ga zeker voor de munten!
     
  4. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Als je doorklikt en het is goed gaat hij terug en dan staat er een vinkje voor ik ben geen robot
     
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gaat hier erg lekker. Nu ook nr 10 en 11 ingeleverd. Alleen nog nr 12 te gaan. :music:
     
    vinc05, pipelepo en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. jolanda13

    jolanda13 Teller

    zo ben helemaal klaar,had het niet verwacht.
    nu voor bereiden op het volgende event.
    voor wie er nog bezig zijn succes
     
    Tyrany en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Als je niet onderaan een knop ziet om verder te klikken dan is het aan te raden te kijken of je je scherm in je browser in of uitgezoomd hebt. Ik begreep dat dit namelijk hier invloed op heeft en als je het gewoon op 100% hebt staan dan gaat het goed (dit gaat dus om instelling van je browser, niet iets in het spel zelf).
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Jippie, het hele event uitgespeeld. :music: Was een leuk event op dit speciale veld. Spelletje was ook best wel leuk, alleen even wennen en zoeken naar de juiste manier. xD

    Iedereen nog succes die bezig is en alle anderen gefeliciteerd met behalen event.
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  9. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    0ok hier het event afgerond. Uit de Piccolo kist kwam een Jack :inlove: altijd handig bij events...
     
    pipelepo en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Nog een hele dag voor de stap van de wolkenrij, dat moet lukken, zelfs met morgen nog een paar uur werken. Veel verder zal ik denk ik niet komen, maar valt me nog mee.
    Het spelletje vind ik echt leuk, iedere keer binnen de tijd gehaald. :D
     
    hendrika73 en vinc05 vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo nog 1 stap te gaan dan is de wolk binnen. Word wat later dan ik heb verwacht maar het is nog te doen.
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  12. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Hier is het event ook afgerond. Ik vond het inlever schema erg handig en overzichtelijk.
    Het spelletje heb ik nu echt goed door, alleen jammer dat het het laatste mini game was.
    Er zullen vast wel meer van zulke mini games komen
     
  13. Lieve

    Lieve Halfgod

    Vond dit leuk die boeken zo terug zetten, en bij elk nieuw spel moeten we er wat aan wennen hé
    Ze zeiden en dat het een gemakkelijk versie was, wat ga die moeilijke dan zijn, meer schabben dat wordt pffffffff
    Voor iedereen die nog bezig is succes, ik ga nog spelen kwestie van oefening xD
     
  14. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hadden er niet meer spelers last van dat de rode en groene kleur bijna niet van elkaar te onderscheiden waren, hier heeft dat te maken met me kleurenblindheid :oops:, en ik zeg het niet gauw maar 2 mini games per dag om dit spelletje goed uit te proberen was wel wat aan de magere kant :eek:xD
     
  15. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Geen last vd kleuren. Was goed te zien voor mij. Dan is het lastig om kleurenblind te zijn :)
     
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb nog even geoefend met het spelletje. Ja ja weer beiden binnen de tijd. Dus ik snap het nu hoe het werkt. :music:xD
    Kleuren zijn goed te zien.
     
  17. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Jippie, niet alleen nog de wolkenrij binnengehaald, maar zelfs nog het hele event kunnen uitspelen. Dat had ik echt niet meer verwacht. Toch fijn zo'n verlenging van 1 dag. :D
    Nu aan de slag met het volgende event, de eerste 5 velden op volle maan staan ingezaaid.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Who ik kon gewoon de laatste 3 stappen inleveren met de gewassen en het pixelfruit.

    Dat is fijn, die zag ik namelijk niet aankomen. Ik was zo blij vanmiddag dat ik de staak had, maar dit is nog veel mooier. Ik heb het event uit gespeeld :inlove:
     
    wima3102 en Gert-Jannetje vinden dit leuk.
  19. ansimon

    ansimon Regelmatige auteur

    Ik ben best tevreden, ben gekomen t/m de picolokist.
     
  20. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Alleen het laatste item niet kunnen halen, gelukkig wel de wolkenrij compleet.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.