Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Farm_F.A.Q, 24 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Het event is met een dag verlengd en duurt tot donderdagavond 22:00 uur, dus de wolkenrij zou je (makkelijk) moeten kunnen halen :)

    Dat je eerder klaar bent met de quest komt omdat je mandjes had gekocht :music:

    Misschien dat bibi of kakelot je wel kunnen overtuigen, dat het toch niet helemaal klopt wat je schreef :oops: ( qua opbrengst)
     
    Laatste bewerkt: 31 Oktober 2023
    -matthias1952-, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Pff ik zit de hele tijd dat het morgen donderdag is, vandaar dat ik zat te rekenen. Dan hoef ik geen berekening te maken. Dan komt er genoeg binnen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Oke , dus omdat ik een mandje van 10 euro heb gekocht en 3 dagen het extra ticket ben ik zo snel klaar.
    Heeft bijna niks geholpen met alles binnen halen hoor stallen en bomen gaan toch niet sneller ,
    als je je booster hebt gebruikt.
     
    jolanda13 en vinc051 vinden dit leuk.
  4. thea1963

    thea1963 Forum freak

    ik vermoed dat jij 3 keer per dag je stallen hebt ge-oogst, hier lukt dat maar 2 keer per dag, dus ja met dat mandje ( extra gewas en ticket om de mini game te spelen ben je inderdaad eerder klaar :) )

    edit: in het mandje van 10 euro zat ook trouwens nog 7 pompoengame en in het mandje van 1 euro 1 pixelhart ;) , dus dan zou het ook nog kunnen dat je je bomen vaker heb kunnen oogsten of er meer boomvruchten van hebt gehad dan andere spelers
     
    Laatste bewerkt: 31 Oktober 2023
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Okido maar heb ook maar 2 keer per dag de stallen geoogst hoor , had de tijd wel maar pc gaat om 19.00 uur uit en s'morgens als ik wakker wordt weer pas aan. Dat kan weleens vroeg zijn maar ook pas later. Maar laten we gewoon spelen zoals we het zelf
    denken dat we het goed doen houden we het plezier erin :music:;)
     
    jolanda13, Tyrany en vinc051 vinden dit leuk.
  6. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Ik ben door mijn boosters heen moet weer op morgen wachten voor de 2 tickets…..
    Dus net mijn bomen geoogst zonder de +6 en 50% versneller en eerder vandaag mijn stal al eten zonder booster moeten geven die stal is morgenochtend rond half 11 klaar.

    iedere dag netjes mijn 2 tickets gespeeld en dag 1 zelfs niet ingezet (iedere keer met knecht al te snel geoogst dus had dan geen zin)
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Jippie, de pandamunt is ook binnen, nu nog de laatste loodjes - uiteindelijk viel het allemaal nog mee :)

    Ik vraag me wel af hoe het event moeilijker zal gemaakt worden lol
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. kian2003

    kian2003 Gelegenheidsauteur

    liep perfect, en was op koers voor de wolkenrij, kom ik thuis, ben ik de hokken vergeten te voeren :cry:ff 12k punten minder
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Niet verwacht maar nog 1 stap en hele event is uitgespeeld. :music:
     
    schaapje52 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nou vandaag een werkdag waardoor ik de stallen vanmorgen heb kunnen oogsten en net. Nu wel weer een booster ingezet zodat ik ze morgenvroeg kan oogsten en dan weer een booster inzetten.
    Stap 7 is ingeleverd, nog 2 stappen om de staak te halen. Hoop dat ik het ga halen.

    Ik lever voornamelijk hartjes in en dan vul ik die netjes aan met de rest. Maar ik kan straks ook gewassen inleveren want daar heb ik er inmiddels best wel wat van.
    Dus even kijken hoe het uit komt.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  11. Sorenza1949

    Sorenza1949 Levende forumlegende

    Dank U dank aan het + bij het blauwe vaasje items gevonden
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  12. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Boer Annelies . Het event duurt nog tot donderdag avond 22.00 uur.
    Dus je het een dag extra
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Door allerlei privézaken en werk, heb ik wat minder kunnen oogsten. Net 7 ingeleverd. Morgen ben ik vrij, dus kan ik netjes op tijd oogsten en zaaien. Ik denk dat de wolkenrij wel moet gaan lukken, veel verder zal ik niet meer komen.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. marknicole

    marknicole Forum-overlever

    Ik heb het met alleen maar kwart akkers gedaan, en inderdaad ,levert veel meer op.
     
    Boeretrien1 en jolanda13 vinden dit leuk.
  15. jolanda13

    jolanda13 Teller

    wolkerij binnen gehaald,de andere 2 stappen waren erg makkelijk,
    dus nu met de laatste stap bezig
     
    Boeretrien1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Wolkenrij is binnen. :music: Is gelukt. Kan alleen nog niet vullen want er staat nog 1 item op het land met lading.

    Ja ja en event is bijna afgelopen en had vanmorgen beiden spelletjes binnen de tijd. :wuerg:xD Beter laat dan nooit. :oops:xD
     
  17. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Verzilver de bonuscode HALLOWEEN23 dit kan eenmalig per account en is geldig tot 2 november 2023 om 23:59 uur.

    Te lezen bij de aankondigingen :)
     
    jolanda13, -matthias1952- en vinc05 vinden dit leuk.
  18. janjoke

    janjoke Doorzetter

    Weet niet of het hier thuis hoort maar ik kom maar niet door de Hcaptcha heen bij ticket sturen.
    Vraagt continu het kleinste dier geen idee wat te doen. Het was toch zo dat er altijd bij oke een vinkje kwam.
    Wie weet raad???
    dank
     
  19. LdVL

    LdVL Gelegenheidsauteur

    FF voor de check: Ik heb de wolkenrij binnen. Maar daar heb ik pas wat aan als ik nog veel verder speel, want dan verdien ik pas de siertitems ... Klopt dat??
    Dan wordt het nog even spannend....
     
  20. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Nee hoor, je hebt de sieritems al - je moet ze wel eerst op je veld zetten - er staat een + naast, dus er zijn nog eerst ladingen die er af moeten :)

    De andere items zijn dezelfde, je krijgt ze dus dubbel :)

    En je hebt nog tijd tot morgenavond , dus ik zou zeker nog voor de pandamunt gaan :)
     
    LdVL vindt dit leuk.