Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Farm_F.A.Q, 24 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nog 3 stappen te gaan tot de staak....

    Hier precies zo, klokje geeft 24uur maar geen kaartjes. Hopelijk gewoon morgenvroeg.
     
  2. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    hm, normaal gezien zou ik nu 2 minigames gekregen hebben, maar de tijd verspringt plots naar opnieuw 23.55 :(
     
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Misschien dat er nu wel na 12 uur een reset is, want volgens mij is het elke dag 2 gratis tickets en ja dat klokje staat kennelijk nog steeds op zomertijd :oops:xD
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Om 22.00 uur stond er nog 1 uur en 15 minuten ... ik denk leuk kan ik straks nog spelen, maar helaas. Ik kijk net staat de klok weer op 23.35 en geen spel kunnen spelen dus hoeveel keer krijgen we er nu extra? Dit is op deze manier niet uit te spelen ook niet met een dag verlenging. Jammer

    Hier precies zo! Om 22.00 uur gaf de klok nog 1 uur en 15 minuten aan en nu weer 23.20. Dit is bijna niet haalbaar meer ook niet met een dag verlenging.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 31 Oktober 2023
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Voor diegene die nog wakker zijn en de mini game willen spelen, even je spel verversen en je kan je gang gaan :music:
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zojuist weer ingeleverd en kan nu beginnen met nr 8. :music: Nr 9 is de wolkenrij. xD Ben er bijna. :D

    Spelletje van vanmorgen was er een boek zoek. Pff wat een geschuif en proberen zeg. Maar geef niet op al duurt het een uur. Dan opeens pak die het. Nou zeg het maar, maar ik snap er echt werkelijk niks van. Dan het tweede spelletje gaat zelfs binnen de tijd. Mijn 2e keer. :music:
     
    jolanda13, vinc051 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nergens voor maar tickets krijg je gratis en vind het spelletje leuk.
     
    jolanda13, Tyrany, pipelepo en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Waarom gaat het inleveren bij de voortgangsbalk zo lastig? Helemaal volgegooid, na het drukken op de knop ontbreekt er een deel. Moet dan weer aangevuld worden.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Goedemorgen venus . Nee dat bedoel ik er niet mee . Ik bedoel degene die op het klachtenbureau zitten voor nop .
    Ik ben zelf ook premium boer dus dok ook elke maand € 7,50 dus zou niet durven om daar iets over te zeggen ;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Zo zuur als ik het in het begin zag zo leuk vind ik het nu met alle geduldige uitleg van miekje9 en thea1963.
    Ik heb de pandamunten ook al binnen en ben nu voor het laatste sieritem onderweg. :music:
     
    jolanda13 en pipelepo vinden dit leuk.
  11. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Dat is exact wat ik bedoel . Ben heel blij met onze mods en de uitleg van bv. Miekje en van jou . Ben af en toe net blonde Dolly :oops: en begin met zaaien en oogsten tot er een begrijpbare uitleg via via staat :). ik heb ook antwoord gekregen op mijn mail .

    (Hallo . De mini-game 2x per dag hoort bij het spel en gaat bij iedereen zo, je kan hier bonus behalen ter ondersteuning en die inzetten zoals jij dat wil.)
    Dus helemaal niks "waarom" ik geen tickets krijg voor het minispel -.-.

    Dat ik niet verder kom met de vooruitgang begrijp ik nu ook .
    Had 20000 punten geregeld en ingezet maar dat werkt dus niet . staan nu 25000 punten bij de partyticket en moet nog meer geven .
    Is gelukt :D Bedankt voor alle aanwijzingen :inlove:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Knoepertje , dan heb ik het verkeerd begrepen :oops:.
    Zag het in het begin ook niet dus ook gewacht op de uitleg van miekje en toen ging het heel snel.
    Begrijp alleen dat de meeste op grote velden spelen dat doe ik dus alleen met de eerste 2 rondjes , daarna twee
    rondjes op halve akkers en dan over naar kwart akkers werkt voor mij het beste.
     
    jolanda13, vinc051 en knoepertje vinden dit leuk.
  13. jannynijenbrinks

    jannynijenbrinks Doorzetter

    Wat een moeilijk spel, ben net terug van vakantie.
    Heb een Pixeloogstbooster gebruikt daardoor 12 pixels, maar toen ik ging oogsten stonden er ineens 6
    wat heb ik verkeerd gedaan.
     
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je moet die booster pas activeren vlak voordat je oogst. Hij is slechts 1 uur actief.
     
  15. jannynijenbrinks

    jannynijenbrinks Doorzetter

    Bedankt, ook de andere boosters
     
  16. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Ja alle 3 boosters heb je maar 1 uur voor….
     
  17. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Is al 's gemeld hier - zou bug zijn.

    Het spel neemt alleen het eerste van wat je inlevert. bv, begin je met de harten, (zelfs al vul je aan met de andere 2) - het spel neemt enkel de harten aan.
    Dan vul je opnieuw aan met het volgende item , enz.

    Ik schreef telkens op hoeveel items ik wou gebruiken - kwestie van net op het juiste aantal te komen :)

    En zoals hierboven ergens gemeld, ik heb 1x grote velden gebruikt, daarna telkens kwartjes en enkel water gegeven. Zo kom ik ook weer aan een groter aantal pompoenen.

    Btw: Mieke krijgt een dikke dikke merci :)
     
    Gert-Jannetje, jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
  18. thea1963

    thea1963 Forum freak

    De WAC werkt niet op het eventveld dus het maakt niet uit welke velden je gebruikt je krijg van allemaal dezelfde opbrengst, kwartvelden kosten alleen meer water en mest ;)
     
    vinc051 en Huhmmie38 vinden dit leuk.
  19. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Ik speel op event veld met grote velden want de WAC werkt daar niet (tenzij dat veranderd is)
    Dus dan hebben kwartveldjes geen zin……


    Edit bedankt Thea voor de bevestiging (begon aan mezelf te twijfelen)
     
    vinc051 vindt dit leuk.
  20. Sorenza1949

    Sorenza1949 Levende forumlegende

    Kan WR niet activeren ondanks ik heb ingeleverd van 1 tot en met 9
    aanbeland bij 10 iemand een oplossing ?