Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Farm_F.A.Q, 24 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Roos

    Roos Forum-baron

    Dan gaat het dus om "tegelijk" ? Dus kan ik voor een level een hart inleveren... en daarna voor datzelfde level ook nog boomvruchten bijvoorbeeld? Zolang ik het maar niet tegelijk opgeef. Klopt dat?

    Ah... dat is duidelijker (voor mijn vraag). Je kan dus per level wel alledrie de soorten inleveren, maar je kan het niet tegelijk opgeven dat je dat wil inleveren. Even soort voor soort dus. Dankjewel!

    Oeps... sorry voor de dubbelpost... :music:
     
    Laatst bewerkt door moderator: 30 Oktober 2023
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja.

    Je levert gewoon in twee of drie etappes.
     
  3. annerieke1980

    annerieke1980 Forum-hertog

    Goedemiddag.
    misschien een rare vraag maar blijven de boosters nu actief?
    ik heb het klokje kwa tijd om 0:00 staan maar mijn pixelbomen geven nog steeds 12 aan.
    ligt dit aan mij of hebben meer boertjes dit?
    groetjes Annerieke

    ik zie net dat ze het blijkbaar hebben gerest ..
     
    Laatste bewerkt: 30 Oktober 2023
  4. dubbeldaan

    dubbeldaan Gelegenheidsauteur

    Ja klopt.
    Maar door ze in het begin alle 3 in te vullen weet je wel wat de totaalwaarde is en als je overwaarde hebt moet je het zo invullen dat je minimale overwaarde hebt of precies de waarde wat je moet inleveren dus een beetje puzzelen hoeveel van wat je moet inleveren.

    Hoop dat het bp lukt om iedereen de 2 gratis minigames te geven vandaag.
    Bij mij nog steeds niks.
     
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hier ook nog niks :music:
     
  6. tasslehoffburfoot

    tasslehoffburfoot Forumleerling

    Bedankt. Ik had inderdaad alleen op de volle maanvelden gekeken. Item heb ik nu geplaatst.
     
  7. dubbeldaan

    dubbeldaan Gelegenheidsauteur

    Ik heb nu ook de 2 gratis spellen.
    Fijn.
     
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik kom net op het eventveld en hier zijn wederom op 2 hele velden na al het eventgewas weer verdwenen >:(
    wederom weer een oogst minder dit event (gelukkig had ik niet vanmiddag al me eventgewas ingeleverd na het inzaaien want daar heb ik wel van geleerd nadat dit afgelopen weekend ook al is het gebeurt)

    Ik had trouwens eigenlijk wel vandaag ook wel een aankondiging verwacht dat dit event tenminste met een dag verlengt zou worden met al die bugs en ongemakken?
     
  9. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    hehe, volgende stap is de wolkenrij - of ik meer ga halen? Ga in ieder geval nog proberen de pandamunt te halen.
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Heb je al een ticket gedaan?

    Ik herken je problematiek echt niet.
     
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo vrij e tickets zijn geboekt
    Miekje is weer blij
     
    janniekwak en Tyrany vinden dit leuk.
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier nog lang niet :oops: ,moet nog 80.000 aan tegenwaarde tot de wolkenrij :wuerg:xD

    Denk dat dat weinig nut heeft met de bugs die bekend zijn bij BP, hier ''bevriest'' bijvoorbeeld op de edelweiss vallei regelmatig het spel
    En het kan ook niet komen dat ik te snel van veld wisselt want ik oogst en zaai sinds donderdag met de hand (om kc's te besparen want die raken hier op :cry:xD )
     
    Laatste bewerkt: 30 Oktober 2023
  13. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

  14. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Fijn :)
     
  15. joke1948

    joke1948 Forum-baron

    Super blij mee
     
  16. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Had niet eens door dat je een stallenbooster kon kiezen bij de minigame:oops: morgen nieuwe kansen:music:
     
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Fijn dat het event langer duurt. :music:
     
  18. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    Ik dus ook niet ... kon de link niet leggen :)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    waar kun je dan nog meer voor spelen?
     
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Helaas, wederom geen 2 minigames erbij, nu de tijd verlopen is. Dus hopelijk morgenochtend opnieuw 2 kaartjes van bp erbij.

    En een verzoek/feedback voor een volgende keer: Kunnen die kaartjes bijvoorbeeld na 20 uur weer bijgeboekt worden i.p.v. na 24 uur? Of gewoon 's nachts om 0.00 uur weer bijboeken?

    Edit: de volgende ochtend stonden er weer keurig 2 spelletjes klaar.
     
    Laatste bewerkt: 31 Oktober 2023