Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Farm_F.A.Q, 24 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ja dat wist ik. Ik heb hem op het land gezet, alleen na 20uur kun je hem pas voor het eerst oogsten dus heb er niet meer zoveel aan.
    Door het verkorten van mijn stallen en de volle maan +2 heb ik vandaag het fokken voor 40x vol kunnen maken. Ik dacht dat ik de volgende stap dan ook kon maken, maar helaas. Links is klaar en recht niet. Maar nog een keer 80x en nog een keer zoveel fokken gaat hem totaal niet worden.
    Dus ben er nu mee gestopt. Wel bedankt allemaal voor het meedenken. Ik heb een upgrate voor het sieritem binnen, erg jammer van de neon stal. Wellicht bemachtig ik hem ooit op een andere manier.
     
    Borkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Tip: Sinds vandaag kan je de werkplaats van het zombieschaap (zombiescheerstal)ook in jacks shop maken, als je deze nog niet hebt kan je deze beter maken in de stad voor gereedschap
     
    Paddington28b, farmermikkie en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  3. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Dankjewel :)
     
  4. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Dank voor de tip! Ben er een tijdje uit geweest en ben nu alles weer aan het bijlezen, zijn de laatste tijd toch weer een flink aantal nieuwe dingen bijgekomen!
     
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo jammer, ik ben alleen maar gewassen aan het verbouwen voor het voer wat ik nodig heb voor het zombischaap....
    De questen die open staan zijn ook dieren en boomvruchten die ik nodig heb. Schiet niet zo op, helaas!
     
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik geef hier mijn zombieschapen al een paar maanden alleen nog maar SV :music: , want inderdaad de gewassen voor het voer zijn niet bij te benen sinds het zombieschaap een fokdier is, het voordeel met SV is ook nog eens dat de stallen sneller klaar zijn 8)
     
    Laatste bewerkt: 30 Juli 2023
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Doe ik ook. Ik maak alleen tegen het einde van VM 8 zombieschapenvoer om de tijd tot het volgende event te overbruggen.
     
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Oh dat is best wel slim. Ik zit bijna alleen maar poppenoog en schimmeloor te zaaien en oogsten en nog heb ik het gevoel dat het gewoon verdwijnt.

    En aan bomen heb ik nodig nachttrompet boom en die oplichtende paddenstoel. Die schieten ook niet op. Nu van beiden 3 bomen staan omdat ik vandaag van beiden een extra boom heb gekocht.
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb het ooit ook geprobeerd met echt voer, maar dat schiet inderdaad niet op.

    Tijdens VM zet ik ook altijd zo veel mogelijk boosters in (stallen 100%, VM+2, dat soort dingen) om zo veel mogelijk zombieschapen te genereren met mijn zuurverdiende SV'tjes. Zo heb ik de afgelopen twee dagen van mijn acht oranje stallen bijna 700 zombies gebakken xD
     
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat heb je dan erg netjes gedaan.

    Ik was nu even door mijn dieren en bomen heen gegaan. Ik ga vanavond voor het slapen gaan en morgenvroeg als ik ze geoogst heb ook maar even wat verwijderen. Als ik 10.000 van iets in de schuur heb is het natuurlijk onzin om meerdere bomen op het land te hebben staan.
    Ik zet er vaak nieuwe bomen bij maar vergeet dan de oude bomen weg te halen. Dat scheelt ook al behoorlijk weer in mijn ruimte.
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende


    Oh dat scheelt zeker. Ik heb eigenlijk alleen nog drie arboreta staan met wisselende inhoud, een randje bloedeiken vanwege de tegenwaarde en dit keer heb ik mijn middernachteiken laten staan maar tijdens VM-events waarbij gezaaid moet worden haal ik die ook weg. Wat dieren betreft: een menagerie met oranje zombies, een menagerie met iets anders wat me toevallig goed uitkomt, mijn ene wendigo en vier losse horrortomaten. De rest van de ruimte is voor de gewassen.
     
  12. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Bedankt voor de discussie:music: anders had ik er weer niet aan gedacht om de velden vol te zetten met stallen en bomen voordat de volle maan achter de wolken verdwijnt...xD Ben deze Vollemaan zelfs vergeten om af en toe te oogsten en te zaaien:oops:
     
    jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  13. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Nou we gaan er weer voor.
    Een lekker lange Volle Maan om tevens gewas op te krikken aangezien we nogal wat kunnen gebruiken op de Edelweiss Valei.
     
    nientje1950 en jolanda13 vinden dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Niemand die hier wat zegt over het volle maan event behalve Boeretrien1?

    Ik ga er weer voor. Heerlijk na een aantal maanden weer een event spelen. Het eventgewas kan op 1 veld wat inhoud dat ik met het andere veld bezig kan mijn voorraden omhoog te halen. Die blijf je nodig hebben voor het voer.
     
  15. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Nou, net l 18 gehaald, gaat goed :)

    Gewone vollemaan tot 1 nov - zou dat een fout zijn?
     
    vinc051 vindt dit leuk.
  16. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    grote broer en ik hebben ondertussen voor 16 keer voeren van de vampier klaarstaan. het gaat prima..

    En ik den dat TINA een foutje heeft gemaakt 1 november geloof ik ook niet......
     
  17. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Weet het ook niet maar bij het klokje staat nog meer dan 800 uur dus zal toch wel kloppen dan.
     
  18. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Het event eindigt 4 oktober, volle maan loopt dan nog door met de 'gewone' dingen.
     
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Denk dat volgende maand nog wel meer events op volle maan komen.
     
  20. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Inderdaad dat lijkt mij ook, HALLOWEEN komt er ook weer aan hé.:p