Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Farm_F.A.Q, 24 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dat verwacht ik niet :wuerg:xD , als je het spelletje binnen de 1,5 minuut haalt dan krijg je per spelletje 2 versnellers voor de stallen, je moet ze alleen niet beide inzetten per keer dus als je de juiste bonusversneller selecteert voordat je het spelletje begint zou je 4 versnellers per dag kunnen halen 8) en bij het spelletje zie ik het nog steeds niet qua blauwe kleuren (ben nog steeds kleurenblind :oops:) maar ik doe maar wat zijn maar 8 combinatie mogelijk bij de overige 2 boekenplanken xD
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  2. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb niets aan de stallen gedaan, voor zover ik heb kunnen lezen kun je dus gewoon 1 van de 3 opties inleveren. Nu lees ik dat de pixelhart en pixelfruit verkeerd om staat in de FAQ. Moet ik straks eerst maar eens gaan kijken en uitrekenen wat nog wel haalbaar is en wat niet om dan te bepalen wat ik wel/niet ga doen.
     
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Het stond inderdaad verkeerd in de faq, zo snel mogelijk je stallen op het land zetten en bij het spelletje kiezen voor de stallenversnellers als beloning zonder versnellers duurt de stal met water iets van 18 uur en met de versnellers (gebruiken voor het voeren) duurt de stal iets van 8 uur en 40 minuten, als je nog niks hebt ingeleverd bij opdracht 1 daarmee wachten en daar in ieder geval geen pixelhart gebruiken maar alleen eventgewassen of boomvruchten, ook kan je bij de volgende opdrachten kijken of dat je er een pixelhart minder in kan leveren en dat dan aanvullen met eventgewas en boomvruchten en ook in ieder geval niet te veel molenproducten maken want die kan je niet inleveren voor de tegenwaarde bij de beloningen
     
    schaapje52 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik zag inmiddels dat je bij de start al 6 voer hebt gehad. o_Ok in tegenstelling tot wat in de FAQ stond waren de gratis beurten van het extra spel bij elkaar opgeteld. Alleen jammer dat ik eerst alles had geoogst en daarna gelijk de stallen had gedaan. Morgen maar beginnen met de kortere tijd voor de stallen te gebruiken. Te veel molenproducten maak ik niet. Ik doe dit altijd in gedeeltes. Dankjewel voor je informatie.
     
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik ben hier lekker bezig
    elke keer voor de oogst van de boom de boosters in zetten en bij de stal afhankelijk van hoe laat hij dan klaar.
    En als ik smorgens later wakker ben komt he took anders uit
    Ik vind dit wel erg leuk om te doen
     
    vinc05 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Ik heb dat ook... Maar ik heb niet gecontroleerd of ik nu méér heb ingeleverd dan de benodigde punten of dat ie het gewoon verkeerd heeft aangegeven.

    Is er al iets bekend of hier écht een bug zit?

    Edit:
    Yup, een echte bug (zie ander draadje)
     
    Laatste bewerkt: 27 Oktober 2023
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    tja er staan / stonden een aantal dingen in de faq die niet klopten, zoals dat er nog steeds staat dat het spelen van de minigame geen verplichting is o_O (zonder de minigame te spelen ga je echt de wolkenrij never nooit halen -.-:wuerg: )

    die tegenwaardes die we moeten leveren is nog wel een dingetje
     
  8. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    elke kwest het zelfde getreiter zorg eens dat het spel loopt
     
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dan heb ik nu al pech en kan de wolkenrij dan al niet meer halen. Is dit echt zeker dat het niet mogelijk is want dan probeer ik de hele minigame niet meer en ga dan voor het supervoer en de stekjes.

    Lijkt mij dat het dan toch wel in de FAQ had gestaan zonder minigame de wolkenrij niet te halen.
     
  10. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Joepie... de volle maan is met een dag of 4 verlengd!
     
    Tyrany, hendrika73 en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Gewoon het spelletje spelen en dan eerst 1 versneller inzetten voor de stallen voordat je ze voert, qua tegenwaardes weet ik zelf nog geen eens hoever ik ga komen dat is nog een verrassing hier :oops:xD

    Dat heeft waarschijnlijk te maken met het volgende event wat volgende week start, in de nieuwsbrief las ik iets van een event van de 3 werelden van farmerama komen samen tijdens een feestelijk gelegenheid etc :music:xD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik vind dit een erg leuk spelletje!

    Of ik de rij ga halen weet ik niet, want wegens bezigheden buitenshuis hebbende heb ik de hele dag niet kunnen oogsten. Maar het spelletje bevalt me prima xD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik lees de boeken liever voordat ik ze terugzet. xD
     
    Tyrany, vinc05, janniekwak en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. BoerinRietje

    BoerinRietje Forum prof

    Heb de arcade booster ingezet maar zie niet dat het de tijd verkort.
     
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Het duurt een paar seconde voordat de versneller werkt als je de stal voer en water hebt gegeven, als het goed is zou als je nu kijkt de tijd wel moeten kloppen
     
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ook, maar ik lees ontzettend snel xD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  17. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Die had ik net voor de oogst geactiveerd , geoogst en water gegeven , Staat nu na al die tijd op nog ruim 10 uur te gaan :(.
    Klopt dus helemaal niets van . Vanmorgen om 11 uur een formulier ingestuurd , ben benieuwd . Was eigenlijk goed bezig . Halen doe ik het in ieder geval niet meer >:(
     
  18. Streptocarpus

    Streptocarpus Gelegenheidsauteur

    Vraagje. Is het eerst Arcade booster inzetten en dan voeren. (wel logisch, maar je weet maar nooit) of eerst voeren en gaat dan de booster de tijd corrigeren ?
     
  19. thea1963

    thea1963 Forum freak

    De truuk is bij dit spelletje om niet na te denken (want dat kost tijd) maar gewoon wat te doen :pxD

    Heb je je spel al een keer ververst?

    kort en bondig: het eerste (eerst booster inzetten en dan pas voeren) :)
     
  20. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Hier gaat het ook wel fijn, gelijk het item vd pixelboom geplaatst, komen griezelbomen uit.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.