Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Farm_F.A.Q, 24 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    nou met die boekenkasten is het nu uiteindelijk wel gelukt,dank zij de goede uit leg van miekje ,
    maar dat inleveren valt nog niet mee, ben nog steeds bij de 2e maar moet ook voer maken voor de stallen,
    het heet niet voor niks de vreemde boerderij
     
  2. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Ik heb vannacht het licht gezien :inlove:

    Met dank aan miekje9 en thea1963
    Makkelijker gemaakt,pfff wat moet dat straks dan gaan worden als het moeilijker wordt.
    Maar goed, nu even genieten van de "makkelijke" versie:p
     
    -matthias1952-, Tyrany, jolanda13 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo hier ook weer geoogst en gezaaid. :music: Molen aangezet voor klein beetje extra voer. Nu weer wachten tot ik kan oogsten.
     
    jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  4. janjoke

    janjoke Doorzetter


    Misschien een overbodige tip maar als je eerste boekenplank heb opgelost (die met een plank) dan moet je die combinatie laten staan. Lege plekken worden dan groen.
    Nu kun je verder gaan met de volgende bv links. en heb je een combinatie minder.
    Ga er geen twee (rechts en links) tegelijk doen.
    Dan heb je het zo door en ook binnen de tijd succes
     
    Laatste bewerkt: 27 Oktober 2023
    Tyrany, jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  5. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Overbodig of niet, alle tips zijn welkom.:p
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. vinc05

    vinc05 Forum freak

    wat moet ik met de pompoengame?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. dubbeldaan

    dubbeldaan Gelegenheidsauteur

    Dat is het voer voor de arcadekast
     
  8. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Goedemorgen allemaal . heeft iemand een idee waarom je nu 24 uur moet wachten voor je de boekenkast kan doen ??
    Ik heb het gisteren 2 X kunnen doen . De laatste keer was rond 23uur en nu moet ik nog 16 uur wachten ??? Dat is dus nog langer 26 a 27 uur !! Nog meer boeren daar last van ??

    Heb nu bij het inleveren ook problemen . Had voor 20000 aan spullen en het sstond op groen dus lever ik het in . Niet genoeg er moest nog meer bij . weer opgevuld tot 20000 , inleveren , weer niet genoeg weer aanvullen en niets meer over en nog niet genoeg .
    Ga even een ticket inleveren want dit klopt dus niet .
     
    Laatste bewerkt: 27 Oktober 2023
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb gisteravond heel laat pas de 2 gratis minigames gedaan, en kon ze vanochtend al weer doen. Dus had al 2 nieuwe minigames ontvangen.
     
    jolanda13 en knoepertje vinden dit leuk.
  10. dubbeldaan

    dubbeldaan Gelegenheidsauteur

    Goedemorgen allemaal . heeft iemand een idee waarom je nu 24 uur moet wachten voor je de boekenkast kan doen ??
    Ik heb het gisteren 2 X kunnen doen . De laatste keer was rond 23uur en nu moet ik nog 16 uur wachten ??? Dat is dus nog langer 26 a 27 uur !! Nog meer boeren daar last van ??
    Ik heb gisteravond heel laat pas de 2 gratis minigames gedaan, en kon ze vanochtend al weer doen. Dus had al 2 nieuwe minigames ontvangen.

    Ik heb ze gistermiddag weggespeeld en kon vanmorgen er ook weer 2 doen.
    Maar het valt me wel op dat ik nu pas weer krijg over 15 uur en 40 min dus niet vanavond om 0.00 uur
     
    jolanda13 en knoepertje vinden dit leuk.
  11. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    is voer voor de arcadekast
     
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier ben ik vanmorgen met me duffe kop vergeten om de juiste beloning te selecteren voordat ik het spelletje begon :sleepy::wuerg:

    even een vraagje zijn die pandamunten in het spel gekomen als beloning voor de spelers die (dit event) mandjes kopen?
    De wolkenrij is voor spelers al bijna niet haalbaar dus die pandamunten al helemaal niet, en het is eigenlijk ook wel handig om te weten wat voor soort beloningen er voor te krijgen zijn, zijn dat sier-items / wolkenrijen of andere dingen

    edit:

    Bij opdracht 1 ga ik proberen om geen pixelhart in te leveren

    Het beste kan je beter wachten met het inleveren totdat je ook een voorraadje boomfruit en eventgewas hebt
     
    Laatste bewerkt: 27 Oktober 2023
  13. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Iemand al gecheckt hoe de 50% groeitijd boom & 50% reductietijd van de arcadekast werkt? Wanneer zet je deze eigenlijk in - begin, bij op het eind?

    uit de faq: Pandamunt, dat is ook nog een item waar je bij dit event niks mee kan maar die wel bewaard gaat worden voor een volgende versie van dit event (ik weet niet of dit zichtbaar in de schuur zal blijven of onzichtbaar tot een volgende versie van dit event zal komen).
    Dit is met het oog op de toekomst waar dit eventtype uitgebreid zal worden met oa een eventwinkel waar je de pandamunt voor kan gebruiken, en het is dus de bedoeling dat deze eventmechaniek vaker voorbij gaat komen.
     
  14. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Bij de arcadestal zet je de stalversneller in voordat je de voer geeft die duurt met de versneller iets van 8 uur en 40 minuten, de beide versnellers bij de bomen zet je in voordat je de boom oogst, overigens zonder versnellers te gebruiken bij de arcadestallen kan je de wolkenrij niet halen :oops: (dit had ook wel in de faq mogen staan)
     
  15. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Ik heb de stallenversneller ook ingezet maar hier duren de stallen nu 16 uur ???
     
  16. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dan heb je waarschijnlijk iets verkeerd gedaan :oops: of het spel heeft de buff niet gepakt, want dat is de tijd zonder de versneller met water (iets van 17 uur 40 volgens mij)

    Je moet de versneller zelf aan de linkerkant activeren
     
  17. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ik snap er niks van die boeken dan heb de eerst twee kastjes op groen staan maar dan past er niks op die laatste schuif me een ongeluk tja nier echt grappig t eerste spel ging snel niet dat ik door had hoe dat kwam hoorxD blijkbaar per ongeluk goed nu kom ik niet verder nou ja echt grappig nop....
     
  18. Pipelepo2

    Pipelepo2 Forumbeginner

    Je kunt het best beginnen met de rij boeken waar maar 1 vakje onder zit. Dan zie je de rest ws vlugger
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  19. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Dan maar hopen dat er in de kalender enkele arcade-snelheidsboosters zitten8)
    Want vele onder ons, waaronder ik, hebben de eerste dag verprutst.
     
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik laat de mini-game links liggen. Begin er niet meer aan. Ik kom er niet verder mee. Snap er ook niets van
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.