Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Farm_F.A.Q, 24 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Wat ik niet snap is dit ;
    Tegenwaarde

    Virtuele pompoen - 28 BD
    Pixelhart - 67 BD
    Pixelfruit - 4.084

    Waarom zou je dan het spelletje spelen als het fruit meer oplevert ?

    Een game kost 6 pixelfruit.o_O
     
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dit zijn de inleverwaardes voor de balk onderin voor de beloningen ;) (niet de omruilwaarde aan het eide van het event)
    Je kan overigens maar 2 keer (3 keer als je een mandje koopt) per dag dat spelletje spelen, pixelhart lever je in voor de beloningen en kan je niet gebruiken om een spelletje te spelen

    edit:

    En het molenproduct is het voer voor de stal (arcadekast)
    (daar moet je dus niet te veel van maken want dat kan je niet inleveren als tegenwaarde)
     
    Laatste bewerkt: 26 Oktober 2023
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  3. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Wel dat snap ik ook niet, waarom je het spelletje "moet" spelen........wat levert dan in weze op???

    Met de uitleg van miekje9 heb ik het geklaard op een slapend account.....kreeg het eerst ook niet goed.......is wel een gans gepuzzel en mijn is en blijft : wat levert het op ???
     
  4. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Top dankjewel, zal even veldjes veranderen :)
     
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak


    ook nog een toevoeging voor snietje, met het spelletje kan je bonussen verdienen zodat de stal (arcadekast) niet met water niet 17 uur duurt maar zo'n 8 uur zodat je die 2 keer per dag zou kunnnen oogsten zodat je meer pixelhart per dag krijgt ervan of dat je bomen korter duren of dat ze extra boomvruchten geven, de bonussen gaan niet gelijk in maar kan je aan de linkerkant activeren, je hoeft inderdaad niet perse het spelletje te doen maar of je dan alle beloningen kan halen weet ik niet
     
    Laatste bewerkt: 26 Oktober 2023
    -freedom5555- en snietje1 vinden dit leuk.
  6. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    ja dan probeer ik het nog maar een keertje,zal toch eens moeten lukken
     
    Roadrunner14 vindt dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik heb ergens in dit draadje nog een andere strategie neergezet
     
    Boeretrien1 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  8. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    faq heeft een foutje - het is het pixelhart dat 4084 punten oplevert en niet het pixelfruit :)
     
    farmermikkie en snietje1 vinden dit leuk.
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dat zou logisch zijn Tyrany.
    Dank jullie voor de uitleg, ik denk dat ik weer pas.
     
  10. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Thea, je bedoelt dus : "kies een beloning voor deze ronde......" dat je dan boomverkortingen enzo wint/krijgt en zo uiteindelijk wel de wolkenrij kan halen?? want ik ben dus gek van wolkenrijen........xD.
     
  11. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Nou ik snap er niets van, weer een mini-game die niet leuk is, ga gewoon leveren en haal het dan maar niet. nog even en ik stop met het spel, dit vind ik niet leuk meer
     
    jopie en Eefke! vinden dit leuk.
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ja, en als beloning zou ik dan kiezen voor de snellere stallen omdat de pixelhart een tegenwaarde heeft van 4.084 en het boomfruit pixelfruit een tegenwaarde van maar 67 8)xD
     
    Boeretrien1 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  13. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    dankjewel ik ga die opzoeken en erbij houden dan moet het mij toch echt gaan lukken
     
  14. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Ik denk dat we 49 pixelharten nodig hebben.
    lev1=1; lev2 tot lev5=4; lev6 & 7=5; lev8=6; lev9=7; lev10=2; lev11=1; lev12=6 -- dit alles nog aangevuld met x-aantal fruit of pompoenen.

    49 harten = 49 pompoen game = 2450 pompoenen en 294 fruit.

    Alhoewel natuurlijk we geen 49 harten kunnen behalen, met een tijd van 24u :(

    + al het fruit/pompoenen dat nog nodig is om de 12 levels te vervolledigen.

    Iemand die dit kan bevestigen of maak ik ergens een fout?
     
  15. harriejose

    harriejose Forum freak

    Heb met een paar slapende farms kunnen oefenen,viel niet tegen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Voor de complete wolkenrij hoeven we maar tot level / opdracht 9 zou dan volgens jou berekening 40 pixelharten nodig hebben + boomfruit en eventgewassen, met de stal versnellers zouden we 6 pixelharten per dag kunnen halen, het event duurt 6 dagen dus tja...-.-xD
     
  17. kian2003

    kian2003 Gelegenheidsauteur

    snap het spelletje, alleen is dit event niet een beetje aan de heel moeilijke kant?

    Als je het maximum pixelharten per dag krijgt (6) dan heb je 4084*6=24504 en dat keer het aantal dagen (6 event dagen) dan kom je uit op 24504*6=147024. De wolkenrij is 183500, dat houd dus in dat je nog 36476 punten nodig hebt tot de wolkenrij. je krijgt per 10 uur 30 pixelfruit(of iedere 5 uur 6 of iedere 10 uur 60 met bonussen eigenlijk gewoon hetzelfde aantal) dan heb je 60 *15 (mocht je echt het klokje rond oogsten, slapeloze nachtjes dus) dan heb je 750 pixelfruit * 67= 50250. Dan heb je nog het event gewas maar die heb je ook nodig voor het "voer" van de arcadekast samen met pixelfruit. Haalbaar? Met héél veel pijn en moeite maar dit is tot de wolkenrij, hebben ook nog de andere beloningen erna.

    Even berekening samengevat:
    6 Pixelharten per dag x 6 event dagen = 36 pixelharten
    voerkosten zijn 50 x 36 =1800 event gewas met 216 pixelfruit(zou trouwens iets minder zijn want krijgt ook nog gratis pixelharten en voer bij begin event. aanrader om voer te maken wanneer je het nodig hebt, kost toch maar paar seconden)
    750 pixelharten om in te leveren en dan kom je voorbij de benodigde punten voor de wolkenrij, precies aantal van Virtuele pompoen laat ik aan jullie zelf over, maar gewoon water en mest erop blijven zaaien.:sleepy:
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  18. thea1963

    thea1963 Forum freak

    tja ze hebben de minigame dit keer ''simpel'' ,gehouden, nu het event nog :oops:xD
    hopelijk zit er nog iets in de halloween kalender zodat het wat ''makkelijker'' word om in ieder geval de wolkenrij te halen, die pandapunten is alleen maar haalbaar door middel van een mandje kopen denk

    Het is echt aan te raden om pas te beginnen met leveren voor de beloningen bij opdracht 1 als je naast 1 pixelhart genoeg eventgewassen en boomvruchten hebt verzameld want het is niet alleen puzzelen met de mini-game maar ook met de tegenwaardes die we moeten leveren :music:
     
    Boeretrien1 en Roadrunner14 vinden dit leuk.
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Laten we serieus blijven, het is een spelletje van een boerderij voor de lol -.-;)
     
    -matthias1952-, Pipelepo2 en jolanda13 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ga er gewoon vanuit dat ik het niet ga halen. xD Die extra bonus van die spelletje haal ik toch niet en de rest zie ik wel.

    Doe gewoon mee en zie wel waar het stopt met of zonder wolkenrij.
     
    -matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.