Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Overig archief' gestart door kakelot69, 24 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik ook hoor, maar dat vind ik niet zo'n ramp. Dan staat je tarwe een paar uur langer dan gepland op de akker, jammer dan. Maar dat je na een maand eindelijk weer eens op het VM-veld mag en dat je dan gewoon niks te oogsten hebt, dat is wel zuur :cry:

harm-jan70 vindt dit leuk.
  2. bepsels

bepsels Forummeester

Weer een vol weekend zo, met volle maan er ook nog bij, is het zeg maar drie op een rij haha. Eerst maar eens even kijken wat ik ook alweer aan het doen was op het volle maan veld.

3. kakelot69

Dat is nog eens een leuke verrassing! Ik heb schimmeloren opstaan voor een quest, en alle bomen en stallen die ik vinden kon. Goed dat ik niet zo erg heb gefokt, nu heb ik tenminste nog wat SV over voor de vollemaanbeessies. Vooral dat zombieschaap is geen doen om officieel voer voor te maken xD

4. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Hopelijk kan ik zondagavond er weer 2 quests:inlove:;) wegstrepen. Bij de ene nog een aantal boompjes en bij de ander een aantal stallen.

5. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Jaa dat klopt veel gewassen voor de zombieschaapjes maar zullen zien wat er deze keer van komt.

6. vanDijk1970

Ik kan nu al juichen voordat het event begonnen is, want ik weet nu al dat de eerste quest klaar is (alleen de benodigde gewassen 'die opstaan' binnen halen) over een kwartiertje.

Een kleine misrekening, want bleek nog iets te weinig gewassen geplant te hebben maar kort na middag uur alsnog afvoeren naar archief.

Laatste bewerkt: 15 December 2018
    farmermikkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  7. kakelot69

Nou, dat was wel een hele korte volle maan xD

Ik werd plotsklaps uitgelogd en toen ik weer wilde inloggen: Storing :cry:

Edit: ik kon alweer inloggen. Een compensatiebonus zal er dus wel niet in zitten dit keer xD

Errim vindt dit leuk.
  8. vanDijk1970

Net de pagina ververst en nergens last van, zal dus plaatselijk (niet persoonlijk bedoeld;):p) zijn!:D;)

9. kakelot69

Net als stortregenbuien ja. Dan zeggen ze 'hier en daar een stortbui', maar hij is altijd hier en nooit eens daar xD

vanDijk1970 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  10. vanDijk1970

Ach ja:D:p, doet die het btw al wel?

11. kakelot69

Ja hoor, de hele 'storing' duurde anderhalve minuut. Er was zeker een bitje omgevallen.

En zojuist draaide ik 100% voor 24 uur, dus nou kan ik lekker opschieten :inlove:

Sanham, Reggaefeeks, farmermikkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. vanDijk1970

[QUOTE
    En zojuist draaide ik 100% voor 24 uur, dus nou kan ik lekker opschieten :inlove:[/QUOTE]

En dan klaag effe terug over het weer?!?!:D;)

janniekwak en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  13. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

net niet "een lastige vraag" afgemaakt. nog 4 zombieschapen tekort. nog 2 kan ik oogsten dankzij de neonvlindercocoon de volgende zijn voor een andere keer volle maan.

Katinka1700 vindt dit leuk.
  14. vanDijk1970

Yes!:D;) Tegen de verwachting in heb ik net zelfs m'n derde:music::inlove: quest weg gebracht.xD:p

Het is dus zo eind van het jaar nog een goede:D:inlove: volle maan event geweest hier.

Katinka1700 vindt dit leuk.
  15. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Hier gelukkig wel "een lastige vraag" kunnen afmaken. En hopelijk straks ook "magische spiegel" als ik eraan denk om te oogsten voor 22u.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  16. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik heb bijna niks meer af te maken, nog zombieschapen en een restje paddenstoelen II
    ik hoop op nieuwe queesten voor volgend jaar

Katinka1700 en kakelot69 vinden dit leuk.
  17. kakelot69

Hier twee quests naar de kelder gebracht, wat leuke prijsjes weggehaald uit verscheidene andere quests en op de valreep nog een extra kattenfee weten te maken. En alweer de boel netjes achtergelaten: alles ingezaaid, gevoederd en de bijzondere bomen getrakteerd op Susi's, dus op naar de volgende volle maan :D

vinc05 en Katinka1700 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.