Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Overig archief' gestart door kakelot69, 24 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stelhoeve

stelhoeve Forummeester

Dank je wel voor het antwoord op mijn vraag. Maar bij lukt het niet want dan moet er iedere keer webpagina herstellen. Wacht ik wel tot het is opgelost.

2. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

ik kijk via de quest die je moet doen, staat erbij hoeveel je in je schuur hebt, ik bent al klaar met deze quest, maar ben net even gaan kijken via de questen die ik al af had en zag dat ik er al ruim 200 had gemaakt (over dus)

Katinka1700 vindt dit leuk.
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier druk bezig met de quest griezelen in het maanlicht voor de Sintelbeuk. :music:

Zojuist ook de Bloedeik uit de shop gehaald. :music:

Laatste bewerkt: 25 November 2018
    Reggaefeeks, Katinka1700 en annigjen vinden dit leuk.
  4. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik ga maar eens de overbodige quest's (PSW:D:p en griezelige arboretum's:inlove::p bv.) weg werken. Zie wel waar de volle maan strand:pxD!

De eerste (arboretum 2) is al naar het archief:D:inlove: toe. En PSW 4:inlove::p volgt op gepaste afstand dezelfde pad.

Laatste bewerkt: 25 November 2018
  5. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Nog 4 slijmmonsters en weer een stukje extra veld!

Reggaefeeks, farmermikkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  6. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik ben een beetje aan het rommelen. Bij gebrek aan SV heb ik geen beesten opstaan (alleen het zombieschaap) dus het laatste paddenstoelenveldje moet nog even wachten. Maar dat is niet erg, want nu ik de rode oogkruiper en de sintelbeuk heb kan ik meer dan genoeg doen aan de quests.

7. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Nog 3000 bloedvaren en koraalzwam, dan kan eindelijk "magische spiegels" de kelder in. :music:

Reggaefeeks vindt dit leuk.
  8. jkantenzn

jkantenzn Gevorderde

hier alles klaar :inlove: enmijngewassen staan allemaal op de 10000 of meer:p

Reggaefeeks vindt dit leuk.
  9. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

pfff hoe krijg je het voor elkaar om zoveel gewassen te maken. Ik kom elke volle maan niet heel ver vooruit met de gewassen en zou graag willen dat tijdens volle maan de gewassen te koop zouden zijn op de markt.Ideetje misschien BP?????

10. jkantenzn

jkantenzn Gevorderde

in het echte leven hebben wij een akkerbouwbedrijf daarom ben ik veel thuis om iedereen van een natje en een droogje te voorzien, dus ook makelijk deze boerderij in te plannen. en de dieren die ik bij het inleveren nodig heb doe ik dan altijd met supervoer en de bomen krijgen alle susimest en de gewassen zet ik griezelwild in met water.

Sintra98 vindt dit leuk.
  11. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

bedankt voor je antwoord maar toch vind ik het knap dat je dat voor elkaar krijgt 10000stuks of meer met volle maanproducten

12. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Hoera, "griezelen in het maanlicht" afgerond. Nu maar een begin maken met dr Adnap.

Sintra98 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  13. vanDijk1970

Uiteindelijk heb ik (zoals eerder vermeld) het griezelige arboretum 2, PSW 1 en 4 naar het archief gebracht en ben ik op een paar producten (bomen, gewassen en stallen) na klaar met PSW 3. Bij PSW 2 moet ik er nog 7 opdrachten maal 2 volbrengen dus die doe ik de volgende keer wel weer.

Qua aanvulling op werkplaatsen en stallen heb ik 1 griezelige kippenwerkplaats en 3 (zie opmerking bij PSW 3) griezelig vuurvliegverblijf erbij gemaakt. En daarnaast nog productie voor verschillende quest begonnen.

14. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Vanmiddag ben ik in slaap gevallen en helaas staat er nu op 1 veld een kort gewas, op het andere spoken.
    Volgende keer maar geen event hoop ik.xD
    Behalve de quest waar slijm ingeleverd moet hier alles in de kelder

15. kakelot69

Ik heb er op de valreep nog even een paar spinnen en kraaien bij gemaakt. Altijd leuk om op de farm ook nog een beetje te kunnen vollemanen xD

En ik heb de boel dit keer keurig netjes achtergelaten: lange gewassen erop, alle stallen, susi's op de bijzondere bomen. De laatste keer dat er een event was op het VM veld zal ik nooit meer vergeten: vol verwachting opende ik het veld om ontzaglijke hoeveelheden drops te verwelkomen, en toen trof ik een volledig leeg veld want ik was vergeten nieuw gewas te zaaien xD Dat overkomt me dus niet nog een keer.

16. vanDijk1970

Ik zeg een keertje (niet persoonlijk nemen) niks;):p. Ik vergeet regelmatig (voor het slapen bv.) m'n boerderijen te legen en opnieuw te bevoorraden.

Sintra98, Katinka1700 en kakelot69 vinden dit leuk.
  17. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dat gebeurt mij ook wel eens en dat is zelfs in de hoogte van dit level niet Fataalo_O

18. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik ben hier juist altijd erg goed in vergeten dat Volle Maan begint, gelukkig heb ik een buurtje die me waarschuwt. Ben hier al regelmatig een uur of nog later pas begonnen. Hier zet ik al ruim voor volle maan is afgelopen de velden vol met lang gewas, want anders vergeet ik dat dus ook rustig.

Sintra98 vindt dit leuk.
  19. kakelot69

Oh nee, dat volle maan begint vergeet ik nooit. Op vrije dagen zit ik al om tien uur 's morgens voor mijn lappie te stuiteren wanneer die nou eindelijk open gaat. En als ik moet werken op de dag dat VM ga ik bij thuiskomst eerst oogsten en dan pas koken xD

Reggaefeeks en harm-jan70 vinden dit leuk.
  20. vanDijk1970

Ik vergeet het gerust bij alle boerderijen of siervelden. Maar net nog voor het sluiten gedaan. Want zelfs al denk ik kort voor het sluiten van effe de velden controleren, dan vergeet ik nog regelmatig.

Oh dat is wat ik elke keer hoor s'morgens @kakelot69 ! Ik ga met m'n eten aan de gang. Tot later.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.