Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Overig archief' gestart door kakelot69, 24 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikmark

rikmark Forum freak

Magische spiegel en paddenstoelenwoud 4 klaar, alle gewassen, boomvruchten en dieren een beetje opgekrikt.

Nu gaan we maar eens beginnen aan de quest Moerasding.

Katinka1700 en Borkie vinden dit leuk.
  2. klakje

klakje Oudgediende

heb je effe tijd even bij de tips van de kalender kijken voor morgen

Katinka1700 en Borkie vinden dit leuk.
  3. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik kom de (figuurlijk gesproken "dus niet letterlijk nemen') schade opnemen van 2 weken VM, waarbij sommige bomen een plus minus aantal zijn want ik weet niet meer hoeveel ik er voor het event begon had namelijk;

Bomen:
    Zo'n 15 Donkere koninginnenappelboom, 5 Griezelwilg, 4 Grafkaarscactus, 3 Rode oogkruiper, 3 Sarcofaagboom, 3 Sintelbeuk, 5 Bloedeik en 10 Tentakelwilg. Sommige bomen kunnen ook via een ander event behaald zijn maar dit terzijde.

Stallen:
    2 Kattenfeehuis, 2 Slijmmonsterkuil en 2 Griezelig Vuurvliegjesverblijf. Van deze 3 heb ik er nu van alle 3 stuks.

Werkplaats:
    3 Griezelige Beverwerkplaats (had er 0,) 2 Imkerij (had 1 van de vorige keer dus 3 totaal,) 2 Griezelige Geitenwerkplaats (had er 0), 2 Schapenwerkplaats (had er 0) en 1 Slijmmolen.

Voor de volgende keer ga ik iig een poging doen voor Zombieschaapskooi en bij een ander (ruil) event Marshmallowspookboom om die 2 binnen te halen aangezien ik die sowieso nog niet heb. Maar dit terzijde.

Nu de rest van dit event tijd gebruiken om de gewassen aan te vullen,

Succes iedereen met de laatste loodjes van dit event.

Katinka1700 vindt dit leuk.
  4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Mijn jacht op de sintelbeuk is een beetje mislukt. De zombieschapen heb ik binnen, maar in een onbewaakt ogenblik heb ik ongeveer al mijn hersenkool ingeleverd omdat ik er SV voor kon krijgen xD

Maar dat zal de volgende keer vast wel goed komen. Stand van de kattenfeeën: nog 55. Dus dat begint nu ook lekker op te schieten.

Katinka1700, -matthias1952- en harm-jan70 vinden dit leuk.
  5. lovely

lovely Forummeester

hoe kom ik aan die sintelboom?

6. kakelot69

Zit in de vaste quest 'Griezelen in het Maanlicht'.

7. lovely

lovely Forummeester

Dank je wel!

8. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik kan helaas straks net niet de Magische Spiegels in de kelder gooien, ga stranden op bij 6 goud. Kan eigenlijk geen koraalzwam of bloedvaren meer zien, maar zal volgende keer daar toch nog even mee verder moeten:oops:
    Verder enorm blij met alle behaalde resultaten, maar er blijft genoeg werk over op de vollemaan velden

9. vanDijk1970

Ik was bij bericht #925 nog de 5 PSW velden, 3 Vleermuisgrot, 1 Kraaienverblijf en de 2 arboretum vergeten te melden.

Kan geen VM meer zien:p;) de komende weken...

10. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

weer volle maan! Niet vergeten om mijn nieuwe bomen direct op het veld te zetten. 3 event tegelijk:oops:

11. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

volle maan noem ik deze keer geen event je kan zaaien wat je wilt.

Katinka1700 en kakelot69 vinden dit leuk.
  12. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Lekker de voorraden opkrikken

13. kakelot69

Ik ga zien dat ik een paar quests naar de kelder breng, waaronder die met de sintelbeuk. En de rode oogkruiper die ik met het ruilevent heb weten te bemachtigen een ereplaatsje geven natuurlijk.

14. vanDijk1970

Ik ga me er ook weer bezig houden de komende dagen. Zie wel waar het bekende schip zal stranden. Zal eerst wel een verbouwing moeten plaats vinden met de dingen die in tussen liggende tijd heb behaald.

Ieder in ieder geval veel succes ermee.

15. francinehots70

francinehots70 Gelegenheidsauteur

Hallo,kan iemand mij helpen,ik heb bij opdracht 4 het griezelig arboretum vrijgespeeld,maar kan het nergens vinden,
    of moet ik ook opdracht 5 eerst afwerken

16. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Bij level 4 diamant van de quest Het griezelige arboretum, zou je inderdaad het arboretum moeten krijgen. Kreeg je wel een pop up?
    Hij staat dan op je griezelakkers in de inventaris van de bomen.

17. francinehots70

francinehots70 Gelegenheidsauteur

Dank je wel,heb hem gevonden

Katinka1700 en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. vanDijk1970

Heb net uit een (griezel) raadselboom m'n tweede marsmallowspookboom gekregen.

Zo heb je er geen van en zo heb je er in korte tijd al 2 binnen.

19. stelhoeve

stelhoeve Forummeester

De slijmmolen produceert slijm maar ik kan die nergens terug vinden in mijn voorraad. Weet iemand misschien waar ik die terug kan vinden?

20. vanDijk1970

Of de slijm staat (waar die niet hoort maar is nog niet aangepast) in de schuur categorie alle (duurt even voor dat deze open gaat 'heb dit al eerder aangekaart hier btw',) of de slijm staat (waar die wel in thuis hoort) in de schuur categorie volle maan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.