Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Overig archief' gestart door kakelot69, 24 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Zo de slijmmolen is binnen hier

Borkie, boermars en bjorke-annika vinden dit leuk.
  2. rikmark

rikmark Forum freak

Heb ik iets gemist? Waar zijn die voor nodig?[/QUOTE]

Nee hoor die moet je inleveren bij de quest magische spiegel level 6

Borkie, schaapje52, Sintra98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

Nee hoor die moet je inleveren bij de quest magische spiegel level 6[/QUOTE]

Ja gevonden, die moet ik ook nog en nog veel meer dan 5555.

Borkie en Sintra98 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier zojuist paddenstoelenwoud IV naar het archief gebracht. :music:Nu weer verder met nr 2. Helaas weinig gedaan, alleen in de avond en dan gaat het niet zo snel. :cry:xD

5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Wow Schaap, respect! Ik moet nog 149 feeën, dus dat gaat hem dit keer niet meer worden. Ik ben nu ook op jacht naar de sintelbeuk, daar moet ik nog 25 zombieschapen voor dus dat wordt ook nog een dingetje. Hopelijk draai ik de komende dagen nog een keer een waanzinnige oogstbonus, maar die dingen lijken ook wel uitgestorven xD

-freedom5555-, Borkie, boermars en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Mijn doel voor deze volle maan was het paddenstoelenwoud, bomen en stallen vrijspelen. Op de slijmmolen na heb ik alles gedaan, dus nu lekker verder met de openstaande questen.

7. schaapje52

Ik ben op jacht om PW 2 af te krijgen, maar dat zal ook nog een dingetje worden. Ik heb 2x een oogstbonus gedraaid in mijn boeren leven, 1x kon ik deze niet gebruiken met een event op het speciale veld en de andere keer vol 500% gebruikt. Ik zit nu in de parfum handel, over de 8100.Die wiek blijft steeds hangen op de parfum, pfff. Het stinkt hier giga want zombieschaap heeft even op tig aantal flesjes gedrukt. xD

Borkie, leni1955 en kakelot69 vinden dit leuk.
  8. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik kom weer effe juichen hier, want ik heb net m'n 2 arboretums binnen gehaald.

En waar ik nog niemand (bij welke topic dan ook) over gehoord heb of bij stil heeft gestaan is, dat we sowieso een uurtje langer kunnen genieten van de VM vanwege dat in de nacht van zaterdag op zondag de wintertijd (een uurtje langer spelen dus) in gaat.

En nee het is niet als verwijd bedoeld naar BP of mods voordat daar weer een discussie over ontstaat.

Ik weet of dit laatste nog invloed heeft op de eindtijd van de volle maan- of andere events heeft? Bij dat andere spel van BP had dat geen invloed in ieder geval (weet ik nog vanuit het verleden.)

Laatste bewerkt: 26 Oktober 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  9. boermars

boermars Forum-hertog

Arboretums voor VM ga ik nog niet doen.
    Hen gisteren PSW vrijgespeeld en daarna alleen geoogst voor de zombieschaap, die ik in iddels 15 heb in schuurtje.
    Moet er 50 hebben voor de slijmput. gaat lukken.
    Heb geluk want heb nachtdienst, kan ik uurtje goed gebruiken met de overgang naar wintertijd.

Borkie, Sintra98 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. bonvita1

bonvita1 Forumleerling

hoe kom ik aan kattenfee?

Borkie vindt dit leuk.
  11. vanDijk1970

Deze kan je kopen in de Jack's Shop die je terug vind op de volle maan velden. Houd er rekening mee btw, dat je als je de kattenfeehuis heb gekocht dat je deze alleen op de volle maan velden kwijt kan.

Succes ermee.

Borkie en Sintra98 vinden dit leuk.
  12. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

De slijmmolen kan ik nog lang niet kopen maar wel alle vm quests naar de kelder gebracht, helemaal super.
    Behalve uiteraard waar ze slijm vragen;)

Laatste bewerkt: 28 Oktober 2018
    Borkie, boermars, Katinka1700 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. boermars

boermars Forum-hertog

ik heb nog 4 zombieschapen nodig voor de slijmmolen. vanmiddag gaat dat lukken met SV geven dat wel.
    Die VM quests is andere koek, heb er heel veel naar kelder gebracht enog 9 te doen.
    Ben bang dar volgende keer 10 nieuwe vm-quests komen en nieuwe gewassen en stallen.
    Die +2 bonus heb ik er mooi doorheen gedraaid, dus mijn oranje munten zijn ook op.-.-

schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
  14. joke1948

joke1948 Forum-baron

Bij welke vollemaan opgave zit deze?

Borkie vindt dit leuk.
  15. vanDijk1970

Het griezelige arboretum (en de update dezelfde naam met daar achter nummer 2.) En dan bij de laatste 2 opdrachten (zonder update.)

Beide opdrachten (na volbrengen van de eerste griezelige arboretum quest) vind je terug in de speciale quests.

Succes ermee.

Laatste bewerkt: 29 Oktober 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  16. schaapje52

Alle velden open en Paddenstoelenwoud II naar het archief gebracht. :music: Dit is dus helemaal klaar. Op naar de volgende quest, maar eerst een begin maken voor medusawilg.

Katinka1700, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. vanDijk1970

Ben nu hier bezig met de (griezel) werkplaatsen:D:inlove: aan te vullen, zodat ik de komende tijd ook bij de gewone (beide) boerderijen weer met werkplaats quests aan de gang kan.

Van sommige een paar heb ik in m'n inventaris staan namelijk en qua verwerkingstijd gaan deze wel wat sneller dan de gewone werkplaatsen.;):p

En dan woensdag aan het voer voorraad werken voor de VM dieren.

Katinka1700 en Borkie vinden dit leuk.
  18. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Lekker bezig hier... net mijn eerste slijmmolen gehaald en ondertussen lekker bezig om gewassen te zaaien en oogsten, zodat ik wat verder met de quests kom. Volgens mij heb ik inmiddels alle nieuwe stallen en bomen staan:p

Katinka1700 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

Gaat hier ook erg lekker. Medusawilg is binnen en nu 60 stuks binnen harken voor de bloedeik. Het slijmpie laat ik effe lopen want ik ben begonnen aan de quest griezelen in het maanlicht want daar zit bij 5/5 de sintelbeuk. We gaan weer vrolijk verder.:D

Katinka1700, boermars, farmermikkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Poeh poeh een aantal dagen geleden zei ik dat ik met PW 2 bezig was, tjonge ben nog bezig om alles ingeleverd te krijgen. Wat vragen ze daar een hoop gewas zeg! Het einde is wel eindelijk in zicht, dan heb ik nog steeds 4 questen openstaan. Griezelen in het maanlicht, arboretum 2 en de 2 nieuwe questen. Maar ik zal blij zijn wanneer die PW2 eindelijk klaar is, wat een klus :) .

Katinka1700, Borkie, boermars en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.