Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Overig archief' gestart door kakelot69, 24 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Het huidige event is niet op de VM velden, maar op de normale farm. De VM velden geven er wel dropjes voor.

Sintra98 en Borkie vinden dit leuk.
  2. boermars

boermars Forum-hertog

ik heb hem ook net binnengesprokkeld:D

_Jeanie_, rikmark en Borkie vinden dit leuk.
  3. Roos

Roos Forum-baron

Begrijp ik het nou goed dat we op de volle maanvelden niets 'hoeven', maar een week lang gewassen, dieren, boomvruchten bij kunnen maken en daarmee kunnen doen wat we willen :p ?

LucieSchreurs, _Jeanie_, janniekwak en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ja, dat begrijp je helemaal goed. Hoe lekker is dat? :music:
    En op Baha hetzelfde.

En van al die akkers komen wel drops voor het Halloween event.

_Jeanie_, Butsmuts, Sintra98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ja ja weer een veldje open. :D Heerlijk zo'n lange VM. :music:

Borkie, rikmark, _Jeanie_ en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Nog 167 kattenfeeën xD

Borkie, _Jeanie_, Sintra98 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Hier nog 138 kattenfeeën + de gewassen, alleen ben qua gewassen nu even aan het sparen voor een tweede medusawilg (1 gewas nog tot max. aanvullen.)

Hoop dat het probleem (zie andere topic) snel wordt opgelost qua kattenfeeën.

Borkie vindt dit leuk.
  8. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

9. vanDijk1970

Hier ondertussen m'n derde bloedeik (zonder update) binnen gehaald en als het effe mee zit (morgen) ook m'n tweede medusawilg.

Laatste bewerkt: 24 Oktober 2018
    Borkie en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  10. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

nou of ik word blond, de heksen ketel was toch echt op de vollemaan velden hoor:p
    Ik doelde vooral op gewoon lekker boeren op VM velden zonder iets te hoeven. Nu kun je een slag maken.

Borkie vindt dit leuk.
  11. JAVogel

JAVogel Forumbeginner

Ingrid's leerling zou supervoer moeten geven. Ik zie echter niets...… Kan deze op elke akker staan?

Borkie vindt dit leuk.
  12. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik geloof van wel, maar vooral niet verwijderen! Want dan zijn de ladingen met sv voorbij.
    Ingrid geeft een aantal maal sv, dat is niet oneindig.
    Nadat de ladingen op zijn, kan je Ingrid even verwijderen, en dan weer op je akker/tuin zetten. Dan geeft het sieritem ep, en dat blijft zo.

Borkie vindt dit leuk.
  13. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

Dan gaan we maar eens beginnen aan de 5555 bloedvaren en 5555 koraalzwam :wuerg: bij elkaar te sprokkelen.[/QUOTE]

Heb ik iets gemist? Waar zijn die voor nodig?

Borkie vindt dit leuk.
  14. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier nog 115 katjes voor het laatste stukje.......:p

Borkie, schaapje52, rikmark en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. vanDijk1970

Kattenfeeën zijn hier nog effe een hoofdpijn puntje (wel dan niet klaar vanavond moet er nu nog 60 stuks.) Met de gewassen net begonnen, maar die heb ik in de loop van de avond al wel klaar voor VM veldje 5. Veldje 6 is voor de volgende VM periode aangezien ik aan die nog moet beginnen.

Laatste bewerkt: 25 Oktober 2018
    Borkie en Sintra98 vinden dit leuk.
  16. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik vind het ook heerlijk zo'n lange VM :inlove:. Heb gelukkig al lange tijd alles open gespeeld, had ook 5 katten feeen en dat hielp een flink stuk, was voor mij de moeite waard om eerst daar in te investeren. Ben nu met de laatste quest bezig van PSW 2, ver over de helft ermee. Dan heb ik nog openstaan: Griezelig arboretum 2, griezelen in het maanlicht, vraag dr. Adnap en verveeld slijm. Heb de slijmmolen nog niet gekocht, ben toch nog lang niet bezig met die quest en heb zombiemonsters nodig voor de andere quests :).

Borkie, boermars, Sintra98 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. vanDijk1970

Wat ik me eigenlijk bij griezelig arboretum 1, als ik zowel bij opdracht 4/3 (bedoel de diamant opdracht in beide gevallen) als bij 5/3 kijk maak je kans op (bij beide dus) een griezelig arboretum. Vraag is krijg ik die arboretum 2 keer of is dan van opdracht 5 een update (extra slotje?)

Borkie vindt dit leuk.
  18. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je krijgt er 2 en bij opdracht 5 speel je meteen een nieuwe quest vrij om ze te kunnen upgraden

Borkie en Sintra98 vinden dit leuk.
  19. vanDijk1970

Ok thanks voor dit antwoord en ik had die link naar nieuwe quest ook gezien en gelezen, maar zover was ik nog niet om die vraag überhaupt nog te kunnen stellen.

Borkie, Sintra98 en jolanda13 vinden dit leuk.
  20. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Alle stallen en bomen, muv. de slijmmolen heb ik nu. Nog 33 kattenfeetjes nodig voor het laatste stukje paddenstoelenwoud, dat wordt dan morgenochtend. Ben nu de magische spiegels aan het spelen, denk dat die ook morgenochtend de kelder in kan. Echt lekker zo'n lange volle maan :D

Borkie, schaapje52, LucieSchreurs en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.