Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Overig archief' gestart door Susannamaria, 29 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. boermars

boermars Forum-hertog

Ik heb 28 x gespeeld.
    Ondertussen psw vrij gespeeld, vandaar zo weinig kunnen spelen.
    Lees ik net pas dat tippie over een vraagteken boven de ketel......even kijken of ik nog kan oogsten.

als leuk prijsje heb ik een bloedeik ontvangen. Daarnaast heeeeeel veel andere zaken, die ik wel leuk vind maar vaak al heb.
    De speciale mysteriestallen gaan vannacht erop.
    Ik hoop toch echt een cavia te krijgen dit keer.

Nu nog kijken voor dat slijmgebeurenwerkstal. komt wel.......

2. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Hier 60 keer gespeeld ingrids leerling is binnen, ook heb ik de reusachtige bloedeik en de middernachteik op het land staan, nu eens kijken of ik de slijmmolen nog binnen kan krijgen

3. rikmark

rikmark Forum freak

Hier nu 40 x gespeeld Wolkenrij binnen, eindelijk ook een bloedeik, marsmallowspookboom, sacrofaagboom + een xxl, en een sintelbeuk + een xxl gescoord :inlove:

Molen draait nu om de laatste 20 keer te gaan brouwen in de ketel.

Daxter1966, Borkie, farmermikkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Joechei, de Medusawilg is op mijn land gearriveerd!

En ik hoef nog maar 189 feetjes xD

schaapje52, Borkie, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hoera, bij poging nr. 102 is de grafkaarscactus xxl ook gelukt.
    Ik maak straks de gewassen nog op, en dan is het mooi geweest.

Errim, Borkie, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. neline2000

neline2000 Forumbeginner

inleveren lukt helemaal niet moet elke keer verversen
    hebben meer mensen hier last van?
    super irritant zo krijg ik het echt niet af

Borkie vindt dit leuk.
  7. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Nu 79 keer gespeeld... kan straks waarschijnlijk nog 1 of 2x spelen. Twee middernachteiken en voor de rest een paar mooie rode werkstallen, XXL griezelbomen en stekjes. Helaas nog niet de bloedeik :music:

schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier geen problemen, spel werkt goed. Klein beetje traag, maar is goed te spelen.

Gelukkig kan je die bloedeik ook bij Jack kopen.

Ik heb nu 109 keer gespeeld. Ik hoop op nog wat drops voor 110 en 111.
    Dus als ik iets meer vaart had gezet, was de 120 net te doen geweest. Maar met een keer uitslapen tot 10 uur zat het er niet in. Geeft niks, de hoofdprijzen heb ik allemaal binnen. Topevent, vond ik het. :music:

hendrika73 en Borkie vinden dit leuk.
  9. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ja mikkie:) maar winnen is leuker:pxD
    En ben het helemaal met je eens... Vind het een topevent:inlove:

farmermikkie vindt dit leuk.
  10. hoppetje

hoppetje Regelmatige auteur

98 keer gespeeld volgens het spel en volgens de lijst met verschillende kleurmogelijkheden 102x blijkbaar ook een keertje dubbel gespeeld die niet stond ingevuld op mijn lijstje.

Allemaal mooie dingen binnen gekregen, alleen de middernachteik maar 1x gevonden terwijl die er 4x inzat.

Maar goed blij met alle andere prijzen

Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Hier nog druk bezig met alle volle maan questen . Nog een hoop tijd voor gelukkig .Had uit het event 2 volle maan boosters en had er nog 1 op voorraad . Dan gaat het gelukkig snel met het gewas en de diertjes. Nog een hoop te doen 8)

Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier nog 15 kattenfeetjes en dan is het veld open. Dan nog 150 griezelwilgblad en dan kan deze ook naar het archief. xD

Nu druk met de laatste en das nr 2. Pfff daar nog heel veel van doen. :wuerg: Gelukkig een heel lang VM, dan schiet het lekker op. :music:

Borkie, -matthias1952-, boermars en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. boermars

boermars Forum-hertog

Niet normaal hoeveel questen er van VM bij mij nog in wachtrij staan.
    Wordt tijd dat het 24/7 open is hahaha:D

Het is wel Afgelopen, helaas. Net de wolkenrij vrijgespeeld, dat dan weer wel. Heb ik de winkel ook nog leeggekocht maar. Uit de mysteriestallen geen cavia, wel een sintelbeuk gelukkig uit een stekkie. Op naar het doolhof, ben er klaar voo

Borkie, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. Daxter1966

Je kunt nog 200 uur op het volle maan veld . Maar het event is afgelopen dat wel . Maar als je verder wilt met volle maan kan dat dus nog wel

boermars, Borkie, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. rikmark

rikmark Forum freak

Gaat lekker met een volle maan booster. Laatste gewas erop en dan morgen kan ik de Medusawilg uit Jack's shop gaan halen.:D

Dan gaan we maar eens beginnen aan de 5555 bloedvaren en 5555 koraalzwam :wuerg: bij elkaar te sprokkelen.

Sintra98, Borkie, Daxter1966 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Die questes doe ik nooit wat mee. Ben bezig met alle griezelgewassen op de 10.000 te krijgen. Daarna ga ik inleveren wat ik erboven zit.

Borkie, rikmark, Daxter1966 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Zombieschaap en medusawilg staan op het veld, nu aan het sparen voor de kraaienfok. Daarna nog de slijmmolen en dan heb ik in ieder geval weer van alles wat.
    Dan kan ik daarna eindelijk wat questen de kelder in gaan gooien.

rikmark, Sintra98, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. Daxter1966

Dankzij de volle maan boosters de slijmmolen binnen geharkt . Nu verder met een aantal queesten naar de kelder brengen .
    Goed voor de sterretjes

_Jeanie_, schaapje52, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

heerlijk zo een lange volle maan, event laat ik aan mij voorbij gaan maar daarom nu wel bijna alle velden vrij gespeeld. Eerst maar eens zorgen dat ik de VM questen een eind af heb voor ik me op VM events ga storten.