Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Overig archief' gestart door Susannamaria, 29 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LadyFamerieke

LadyFamerieke Forumkoning

Ik volg de lijst die @miekje9 heeft gemaakt, ik kruis af welke ik heb gedaan, dus zeker geen dubbele gemaakt en kan je daarom zeggen dat ik alleen maar het vraagteken heb gezien en denk dus dat die spijkers enzo een dubbele poging is.
    Alleen in het begin heb ik willekeurige combinaties gedaan en al snel de lijst vanaf 1 t/m wie weet. Bij nr 3 kreeg ik de eerste Middernachteik en verder ben ik best verwend met de prijzen, bij 35 heb ik er nog eentje gekregen, maar ik heb ook de grafkaars, marshmelow XXL, sacrograaf, sintelbeuk, reusachtige bloedeik, rode oogkruiper en een stekje gekregen, naast heel veel andere mooie prijzen. Maar ook spijkers en hout. De muntjes zijn op, ik heb die hele winkel leeg gekocht. Mijn Shopmuntjes zijn goed aangevuld net als suzismest, supervoer en supermest.
    De wolkenrij is ook binnen het gaat mij dus voor de wind. :inlove:
    Ik vind - zoals je kunt begrijpen - dit een hele leuk event. Ontspannen te spelen. En het is inderdaad fijn dat je op de 'gewone' boerderij lekker wat voorraad kan aanvullen. :D

Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik heb net m'n eerste (via Jackshop:D:inlove:) Medusawilg;):p binnen gehaald.

boermars en Borkie vinden dit leuk.
  3. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Haha, wij lopen echt zowat gelijk op! Ik heb nu het laatste grijpgras en poppenogen voor de medusawilg opstaan en dan moet ik alleen de maandauw nog. Over een uurtje zijn mijn laatste schermschaduwgevallen klaar, dan kan ik het op één na laatste veldje openen van het paddenstoelenwoud. Ik draaide vanmorgen zowaar 100% voor 24 uur, dus het schiet nu lekker op allemaal.

Met het event ben ik gestopt. De sieritems zijn binnen en nog wat leuke prijsjes, maar ik vind het eigenlijk veel leuker om een beetje te gaan stoeien met de vollemaanquests.

Borkie, vanDijk1970 en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik ben net met de aanvulling van m'n (kale 'zonder upgrade dus') kraaienverblijf en vleermuisgrot begonnen. Ik heb namelijk van beide wel veel upgrade van beide (totaal 6 vleermuisgrot en 7 kraaienverblijf) maar van beide maar 3 kale stallen/verblijven.

De eerste kraaienverblijf staat al in de startblokken, hoef nog maar een paar gewassen te produceren.

Laatste bewerkt: 21 Oktober 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  5. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier nu 26 x gespeeld....rode oogkruiper plus de xxl....middernachteik....sintelbeuk xxl...en nog veeeeeel meer...:music:

boermars, Borkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  6. kakelot69

Hoeraaaa, ik hoef nog maar één stukje paddenstoelenwoud :D

Aan de hoeveelheid kattenfeeën die ik daarvoor nog moet maken denk ik nog maar even niet xD

*hoest* 207 *hoest*

boermars, LucieSchreurs, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. -mikmak-

moet hier ook nog 150 van die beesies............8)

Borkie vindt dit leuk.
  8. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

weet je als ik daar alle velden vrij ga spelen en jack helemaal leeg haaly
    ben ik denk ik 200 jaar ofzo

nenek43, Borkie, -mikmak- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. kakelot69

Aan Jack leegspelen ga ik dan ook niet beginnen. Ik ben nu bezig voor de medusa, die kan ik morgen kopen en dan is het alleen nog een kwestie van medusafruit oogsten, dan heb ik de bloedeik ook want ik piep werkelijk van de boomvruchten. Tegen die tijd mag mijn zombieschaap ook weer terug en dan ga ik kijken hoe ver ik kom voor de slijmfabriek. Maar voor de rest, al die sieritems, die mag Jack van mij gevoeglijk houden.

10. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

heb weer een stukje van het woud open gespeeld, nog maar 3 te gaan. Sieritems van Jack's shop zijn niet echt interessant, ben ik dus ook niet mee bezig. Werk hier quest voor quest af, gaat goed zo met een lang volle maans event.

11. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

wie weet hoe ik mijn reusachtig bloed eik moet planten ??

Borkie vindt dit leuk.
  12. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

eerst de gewone bloedeik neerzetten is upgrade

Borkie vindt dit leuk.
  13. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

62 keer gespeeld, gewas is op dus klaar met het event, beide bomen binnengehaald en diverse bonus voor event en volle maan, helemaal tevreden.:D
    Ondertussen flink geprobeerd om de normale vm gewassen wat aan te vullen want die quests hakken er ook wel in.

-mikmak- en Borkie vinden dit leuk.
  14. -mikmak-

heb eindelik een iepie binnen........:music:

Borkie, boermars, LucieSchreurs en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Gefeliciteerd:)

Borkie en -mikmak- vinden dit leuk.
  16. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

54 x gespeeld maar nog geen nieuwe boom helaas. Veel verschillende prijzen waaronder ook xxl bomen maar zou toch ook graag de nieuwe bomen willen :) .

Borkie vindt dit leuk.
  17. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Hier ook eindelijk een iepje binnen. De cavia heeft mijn boerderijtje helaas nog niet gevonden.

Borkie en bjorke-annika vinden dit leuk.
  18. john-j

john-j Forum-hertog

ik heb beide niet
    mvg john-j

Borkie vindt dit leuk.
  19. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hofje ook niet ...ken het schelen xD ...komt vanzelf wel is ...en kopen kan altijd op de markt;)

Borkie vindt dit leuk.
  20. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Hier ook gestopt
    82 keer gespeeld
    Nu slijmmolens maken
    S6 all
    Gr Tineke;):)

Borkie vindt dit leuk.