Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Overig archief' gestart door Susannamaria, 29 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Gewas heb ik genoeg maar ja die Obsidiaan hé:(
    In Turkije kon ik dat zo van de grond rapen maar hier komt er bijna niets uit de grond:cry: Maar ik houd dapper vol en misschien krijgen we er wel een dagje bij:inlove: dat zou een leuk zomers presentje zijn;)

2. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

hier nog 365 dropjes nodig, ga ff met supermest aan de gang. Morgen weer 32 graden geloof ik dus dat wordt weer zwemmen;)

Borkie vindt dit leuk.
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier het sieritem aspirant vampieren van de rechterkant binnen. :music:Het is weer gelukt om een schaapitem te bemachtigen. xD
    Voor mij een geslaagd griezelevent.

Alle gewassen voor middelste bouwwerk binnen en nu zien dat ik daar nog nr 8 kan halen. Met de gewassen ben ik nu gestopt want het heeft geen zin om hier mee verder te gaan als ik alle di toch niet kan halen.
    Tevens Paddenstoelenwoud 1 naar het archief gebracht en nog 5 slijmmonsters voor een extra stukje veld te kunnen openen. xD

Nu stop ik met dit alles en ga nog even voor de Gigantula. Die wil ik al zo lang graag halen en elke keer is er weer iets anders, dus nu ga ik daar mee verder. :music:

boermars, -matthias1952-, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Wel al al je kistjes geopend wil ook nog wel eens een slijmmonster in verdwalen:p

Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

:p Ga gelijk kistjes openen. Bedankt voor de tip, helemaal vergeten.

Borkie vindt dit leuk.
  6. CorinneB

CorinneB Forumkoning

Verdwalen kattenfeeën daar ook wel eens in?

7. Lieve

Lieve Halfgod

Dacht het niet en het slijmmonster komt enkel in de kist vol volle maan voor
    Nog 365 DI best nog een hoop

Borkie vindt dit leuk.
  8. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ah gossie:inlove:

HofvanDromen en Borkie vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Nou ik vrees dat ik hem niet ga redden. Heb voor mijn gevoel wel redelijk geoogst, vooral met dat warme weer. Vandaag niet, de dag sociaal bezig geweest en dus zeer weinig op de pc. Maar ik ben er nog lang niet.

Het rechter gebouw, nog 1 stap. Die kost 50DI en daar heb ik er 35 van. Dus die ga ik halen.
    Linker gebouw heb ik tot het laatste sieritem. Nog 4 stapjes voor de wolk = 205 DI
    En dan de middelste nog, daar ben ik tot de SM, dus moet ik nog erg veel van = 285 DI

Totaal dus nog 505 DI nodig = onmogelijk!

Behoorlijk balen want ik heb wel netjes geoogst, redelijk op tijd. Ik mis nog 1 stukje van het veld, maar verder alles open staan. Voordeel is wel dat er geen grijze staak bij komt, want die heb ik nog niet binnen gehaald.

Laatste bewerkt: 29 Juli 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  10. schaapje52

Hier het veld kunnen openen. xD Daarnaast ook de Gigantula afgerond. :music:
    Ik moet nu nog het veld van de kattenfeeën, maar daar moet ik er nog te veel van. Als ik die af heb, dan houd ik nog 2 velden gesloten, klopt dit. :wuerg:
    Gevonden. :oops: Bij Paddenstoel 3 en 4 zit ergens in het midden nog een veld om te openen, die had ik dus gemist. Nu maar weer dan met nr 3 en 4 voor die 2 velden.

Laatste bewerkt: 29 Juli 2018
    BoerAnnelies en Borkie vinden dit leuk.
  11. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Nee buuf bij paddenstoelenwoud 3 en 4 kun je 2 stukjes openen . Ik vrees dat je nog meer slijmmonsters en nachtgloedbollen moet kweken:wuerg:xD

12. schaapje52

Klopt xD De bomen al weer neergezet en die slijmpies weer toegesproken. :music: Ik heb die 2 totaal gemist. :wuerg:

Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  13. Daxter1966

Ik aanvankelijk ook :oops:. De vorige keer dat we een volle maan event hadden heb ik ze geopend . Bij mij viel het kwartje ook pas toen ik dacht met de laatste bezig te zijn 8):music:

14. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Vroeg me ook al af waarmee je de andere 2 stukjes vrij kon spelen. Heb ze nu gevonden en kan bijna een stukje erbij krijgen, alleen nog een beetje gewas kweken, moet nog lukken dit event;)

15. schaapje52

Zijn maar 900 van die nachtbollen, wat een verlichting zal ik dan hebben op de boerderij. De grote hap van die slijmpies heb ik gehad. We gaan gewoon weer vrolijk verder met de andere 2. xD

Gelukkig ben ik niet de enige. :D

16. Daxter1966

Je bent zeker niet de enige:p . Paddington meld zich ook al . Dus we zijn met ons drietjes in goed gezelschap :D;)

17. schaapje52

Jippie. 8) Ik trakteer op een drankje bij de verlichting van de bollen. Kan niet missen. xD

Paddington28b, Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

Er loopt ook een Gigantula rond. xD Wordt een spannend avondje hoor. 8)

Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  19. Daxter1966

Nu ben ik helemaal bang-.-:mad:. En ongetwijfeld zijn er ook nog zombieschapen:cry:
    Bij mij is het al niet veel beter hellup ik ben zo bang voor de volle maan griezels

boermars, schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
  20. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Doe de deur maar goed op slot vannacht, weet niet wat er allemaal bij mijn buuf gebeurd

schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.