Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Overig archief' gestart door boerinpetra41, 1 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Het einde is in zicht, nog 17 kattenfeeen voor opdracht 5 van het griezelig arboretum. Dan heb ik de 2e arboretum binnen. Hoe het gaat met het event daar heb ik echt totaal geen zicht op. Ik ben begonnen met 1 tot ik zag dat dat de wolkenrij was, toen ben ik maar verder gegaan met 3 omdat daar dat upgrade gordijn in zit maar of ik een beetje op schema zit daar heb ik geen idee van :)

Borkie vindt dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Lieve Boeren en Boerinnen ...:)
    Er wordt hier om jullie mening en wensen gevraagd :) zo vaak gebeurd dat niet , dus pak je kans ..en stem :oops:
    We gaan het toch niet laten gebeuren , dat er een oogstfeest gaat komen zonder de Top 1000-2000-of 3000 :eek:o_O

https://board-nl.farmerama.com/inde...18-26-juli-2-augustus-2018.30257/#post-580111

ohja on-topic :music: ben weer wat stapjes verder ...de DI komt zoals gewoonlijk met een Volle Maan event ..Spaarzaam:wuerg:

boermars, BoerAnnelies, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

De di blijft hier nu al achter en ben net begonnen. Dat belooft wat. xD

Ik ga eerst voor de rechterkant en zie dan wel verder. Kan dan ook weer verder gaan met een veld openen. Eerst maar even kijken hoe het loopt de komende dagen. :music:

Borkie vindt dit leuk.
  4. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Drops komen idd spaarzaam:wuerg::(

Borkie vindt dit leuk.
  5. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Event gewas heb ik al binnen.. 2x een oogstbonus gewonnen aan het rad. Zo schoot het lekker op. Drops komen ook hier mondjes maat. Vanavond maar het langste gewas erop. En morgen overdag ook. Dan moet ik toch werken. Hopen dat er goed wat uitkomt

BoerAnnelies, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

2 gordijntjes binnen :inlove:
    morgen niet vergeten erop te zetten:wuerg:

Katinka1700, Borkie, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Ik heb 1 gebouw klaar. Ben aan het volgende begonnen.

Katinka1700, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Heb net ook een oogstbonus gedraaid, dus het gewas gaat wel goedkomen, maar die drops……
    Oh ja, gordijntjes :eek:, toch maar even de FAQ nakijken.

Katinka1700, Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  9. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Event gewas gisteravond compleet. Middelste gebouw is klaar nu wachten op de drops. Nu lekker de gewassen krikken laat de dieren nog maar ff in de schuur.

Katinka1700 en Borkie vinden dit leuk.
  10. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Het langste gewas op het VM veld geeft minder EP dan het eventgewas... dus voor de dropjes is dat niet handig.
    Ik doe wel VM gewassen momenteel, gewoon omdat ik daar nog veel van nodig heb. De dropjes komen dan wel wat minder, maar ik ga ervan uit dat we nog voldoende tijd hebben:music: Heb het tweede gebouw klaar t/m de derde fase, het vierde gebouw eerste gedeelte van de vierde fase en ik heb een begin gemaakt met het eerste gebouw:p

boermars en Katinka1700 vinden dit leuk.
  11. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Het langste gewas geeft bij mij wel meer drops dan het eventgewas

12. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik ben met het eerste gebouw begonnen en wacht op drops. de voorlaatste fase moet ik er 60 en heb er nog maar 1
    de gewassen (mog 1200) wordt geen probleem maar de drops?

13. marliza1

marliza1 Forum prof

Zal misschien een hele domme vraag zijn maar waar zet ik die basisfabriek neer?
    alle siertuinen geprobeerd maar er staat een streep doorheen.

14. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Hier nog 650 drops nodig van de 1140 dus gaat best wel goed

15. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hij kan alleen op de hoofdakker, woelige weide en in het bos

16. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Ik nog 770 van de 1140 zal erom hangen kan niet zoveel oogsten als ik normaal kan ivm vakantie, we zien wel.

17. Ivanlangen

Ivanlangen Forumleerling

Die drops blijven toch maar moeilijk komen helaas. 1 veld vol eventgewas gaven vanmorgen welgeteld 5 drops. Ik zie wel hoe ver ik kom

18. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dat is toch alleen de eerste? Ik kan die namelijk niet vinden of ja eigenlijk voor 199TG.

Er zijn wel weer een aantal mensen snel hoor. Ik heb momenteel rond de 2.200 eventgewassen in de schuur staan, maar de DI loopt achter. In de nacht heb ik er langere gewassen op omdat ik die nodig heb, daarnaast heb ik stallen en bomen nog op het land staan dus met die 7x oogsten red ik het niet. Maar ach ik kom er vast wel, we hebben nog behoorlijk wat tijd op de klok.

19. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Volgens mij haal je nu twee dingen door elkaar, de basisfabriek (normale farm) daar kun je er maar 1 van kopen ad 500.000 bd. En upgrades voor verdienen 2 in het huidige vollemaan event. En eventueel een aantal upgrades kopen in winkel voor 25 TG per stuk.

Die 199TG waar jij het over hebt zijn voor de extra arboretum (baha) en 299 TG voor extra Tiki-fabriek (baha) die je kunt kopen voor TG. ;)

Laatste bewerkt: 27 Juli 2018
    Katinka1700, Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  20. Sidonia99

Sidonia99 Regelmatige auteur

Ik heb pas 2/3 van de eerste opdracht af, nu 10/45 obsidiaan. Vraag me af of ik überhaupt kans heb het te halen.Ben intussen ook bezig met stuk land erbij. Gewas nu 1437, slechts 400 nodig.

Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.