Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Overig archief' gestart door jokje, 2 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Net 3 zilver ingeleverd, ik ga voorlopig voor 3 sieritems. De wolkenrij zal het dit keer niet worden.
    Ik zal vandaag zekere 1 uitbreiding weer gaan halen, ik hoef nog maar 72 nachtgloedbollen om bij Paddenstoelenwoud IV level 3 af te ronden. Paddenstoelenwoud III level 5 gaat zeker ook vandaag of morgen lukken, daarvoor heb ik nog 38 griezelige vuurvliegjes nodig, met 4 stallen en een zilvervlamwierook gaat dat nu ook lekker snel.
    Hopelijk helpen deze uitbreidingen nog om iets sneller verder te komen met het event, maar zal te laat zijn om nog de wolkenrij te halen.

Borkie vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat is dus voldoende voor het eerste sieritem. Levert je blijvend iedere dag 1500 ep op. Ik zou alsnog de gewassen gaan zaaien voor dat eerste level. Geen stallen of bomen eraf halen, gebruik maken van de rest van je land.

Ik ben eerst naar fase 3 gegaan, die heb ik af en fase 2 nu ook. Nu nog 75 drops voor fase 1, de gewassen gaan aardig gelijk op.
    Ik oogst om de 4 uur, wanneer de andere eventgewassen ook klaar zijn. Dat kost me dus wel oogsten.

Borkie en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik stop er mee. Heb de eerste 2 sieritems binnen en zilver van fase 3 gedaan. Nu nog 78 gewassen op voorraad en nog iets DI. Zie de meerwaarde van deze staak er even niet van in.
    Vind het nu veel belangrijker om mijn gewassen eens omhoog te brengen en te werken aan de openstaande questen. Elke keer als we meer tijd krijgen met volle maan hangt er direct een quest aanvast, nu zelfs uit de schuur leveren. Mijn voorraden daar zijn super mager en ik kom zo niet verder.

Zat mij elke keer af te vragen hoe ik die andere stukjes vrij kon spelen? Had dus niet gezien dat sommige fases 2 stukken land hadden. Ik ben dus als een gek mijn nachtgloedbomen allemaal weer gaan opzetten, suzi en turbo er over heen en de dracula orchidee aan het vermenigvuldigen. Nog 12 nachtgloed en ik heb weer een stukje land vrij :).
    Voor die anderen heb ik slijmmonsters en feeën nodig, dat duurt dus nog even. Maar ook heksengif. Als ik weer meer dan 1.000 dracula orchidee heb ga ik daar mee verder. Staken en griezelwild en WAC geactiveerd. En heb zojuist een kc van 12u gepakt :).

Dus lieve buren, ik heb hier geen DI meer voor nodig en voor het andere event nog 200. Weet niet of ik dat haal, maar ach....

Borkie en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  4. thea1963

thea1963 Forum freak

Zal me niks verbazen als we volgende maand weer een quest met vollemaan krijgen :sleepy:

Hier vanmorgen 24 di's uit me 8 uurs gewas (kwartakkers), lijkt er wel op of dat de droprate naar beneden is bijgesteld >:(

Edit: Nu 298 di's (van de 855 die we nodig hebben) :wuerg:

Borkie vindt dit leuk.
  5. AHaW70

AHaW70 Forum-hertog

Nu 672 di's, Ik ga het door de verlenging dus wel halen, maar ik denk niet dat ik de wolkenrij de komende tijd ga gebruiken. Spookhuis is nog zo leeg....

Borkie vindt dit leuk.
  6. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Die dropitems.... Schiet niet op.

Borkie vindt dit leuk.
  7. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik heb 2 sieritems binnen en stop er nu mee........8)....

BoerAnnelies en Borkie vinden dit leuk.
  8. margo-64

margo-64 Grote forummeester

Klaag niet vaak, maar de events zijn voor diegene in lagere levels niet meer te doen, BP verplicht je om 24/7 te farmen, nou ben er langzamerhand klaar mee, eventmoe, farm moe, geen lol meer aan, al een bij boerderij gestopt, want niet te doen...............

owl., .Kiko17., stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier het derde sieritem binnen:)

Borkie vindt dit leuk.
  10. jkantenzn

jkantenzn Gevorderde

ik ben level 143 en heb ook moeite mee om de drops bij elkaar te krijgen, moet er nog 310 hebben om de wolkenrij te krijgen.

Borkie vindt dit leuk.
  11. jopie

jopie Forumkenner

heb je al je tweede veld beschikbaar?
    ik was gisteravond al klaar
    heb wel 2 velden beschikbaar
    overdag eventgewas gezaait en in de nacht het 8 uurs gewas

Borkie vindt dit leuk.
  12. thea1963

thea1963 Forum freak

Nee nog niet en vele andere spelers denk ook nog niet en dat weten ze bij Gamedesign ook wel toen ze deze hoeveelheden di's en gewassen bedachten voor dit event.

Ik heb het al eerder gezegt, dat paddestoelenwoud moet gezien worden als extraatje om wat sneller je gewassen etc. te krijgen voor de langdurige quests / voor je voorraad en dat moeten ze bij BP niet gaan gebruiken om extra di's en gewassen te gaan vragen bij tijdelijke events ook omdat iedereen eerst die veldjes moeten gaan vrijspelen voor belachelijk hoeveelheden gewassen boomvruchten en met name de dieren, ik kan 2 stukjes vrijspelen maar daarmee had ik dit event ook niet gehaald en met de quest paddestoelenwoud IV ben ik helemaal nog niet begonnen xD

owl., .Kiko17. en Borkie vinden dit leuk.
  13. hondje34

hondje34 Junior expert

hier ook net het event klaar
    hetzelfde gedaan

Borkie vindt dit leuk.
  14. katbla

katbla Forum freak

ik moet nog 5 di voor het derde sieritem en daarna nog 315 voor de staak:wuerg:, het gaat hem niet worden, ik kan me niet herinneren dat ik een event niet kon halen ondanks dat ik best veel op het spel zit....maar oké, er is nog genoeg plek voor de sieritems in het spookhuis

nog 160 feetjes en dan is het laatste stuk veld ook open.

Borkie vindt dit leuk.
  15. vinc05

vinc05 Forum freak

dit account ondanks alle wolkenrijen 20 drop minder dan babyaccount.(566/546)
    Bijna zelfde verbouwd maar deze is 1 deel van paddenstoelenwoud groter.
    Gaat er ook nog een aanpassing komen voor inleveren van de gewassen en DI.
    Die duurt nu nog 24 maar zou ook 48 moeten zijn

Borkie vindt dit leuk.
  16. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik heb de 3 sieritems binnen...momenteel heb ik 33 DI van de 315 die ik nodig heb om de wolkenrij te bemachtigen...dat gaat hem niet worden vrees ik...erg jammer!!

Borkie vindt dit leuk.
  17. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Zal wel om 1400 gedaan worden vinc geduld:D

Borkie vindt dit leuk.
  18. thea1963

thea1963 Forum freak

even je spel verversen ;)

vollemaan duurt nu 48 uur en de quest nog steeds 24 uur xD

Edit: weer maar 12 di's uit me eventgewas :cry:xD

Borkie vindt dit leuk.
  19. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

dit event is qua drops inderdaad niet te doen ...

Borkie vindt dit leuk.
  20. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik vind ook dat ze er rekening mee hadden moeten houden. Het merendeel van de spelers heb nog geen of een enkele deel van het 2e veld vrijgespeeld. Wat ik vind is dat ze bijvoorbeeld voor de bonenstaakrij het eerder in het event hadden moeten doen, zodat het voor deze spelers ook haalbaar zou zijn geweest. Dan voor de spelers die wat verder zijn nog een paar fases extra waar je dan voor leuke prijsjes verder in had kunnen leveren.

Voor mezelf had ik al gauw door dat dit niet haalbaar is voor mij. Ik zie wel hoever ik kom met inleveren. Als de tijd vanavond niet is aangepast dan ga ik er vanuit dat het voor dit event (Griezelig etentje) toch morgen stopt en kijk ik wat ik in ga leveren met wat ik wel heb. Mijn stand nu is 303 drops.

Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.