Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Overig archief' gestart door rubke1965, 1 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je kunt de zilveren doen en van de laatste fase allemaal, daar krijg je als beloning een stuk veld.
    De kattenfee kun je kopen in Jack's shop of verdienen in dit event.
    Voor het voer ben je dan nog de nieuwe boom nodig. o_Ok die zit in Jack's shop en een kleine kans om die tijdens het event te winnen.

Katinka1700, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  2. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Ik zal er wel overheen hekeken hebben, maar ik heb een Kattenfee op mijn land staan, en wil die nu voeren, maar in welke molen kan ik dat voer maken? Ik kan het nergens vinden. Gelukkig lust ze ook supervoer, maar dat wordt een beetje erg duur op lange termijn :oops:

Katinka1700, eevee60 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  3. john-j

john-j Forum-hertog

hoi vraagje
    onder in het scherm zie ik van die spookjes (of iets dergelijks fladeren nu)
    hoe verander ik een instelling zodat ik ze alleen zie als het moet.
    ik kan namelijk de onderste velden niet leeg halen nu.
    mvg john-j

4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Denk dat je molen op normaal nog staat...das elke keer zo:(
    Als je hem op Allemaal zet staat hij er op de farm molen in...bij mij op blz 4:)

5. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Als je op het eventklokje klikt en dan op het event zelf krijg je een venster te zien, dan rechtsonderin aan of uitvinken.

6. HofvanDromen

Ik zeg ..kijk eens op de vorige blz...post nr 147 ....daar staat me toch een mooi plaatjexD

7. john-j

john-j Forum-hertog

bedankt voor de antwoorden .
    probleem opgelost
    mvg john-j

8. yoniti

yoniti Forumkenner

Deze keer even niet mee spelen maar wie oh wie kan mij vertellen hoe ik die vleermuisjes weg krijg? Kan de velden erachter niet afhalen.

Al gevonden :D

Katinka1700 en eevee60 vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat was ook de vraag van je voorganger. Maar je gaat naar het eventscherm en klikt het vinkje weg in het blokje.

10. jufcisca

jufcisca Gelegenheidsauteur

kan wel een kraaiennest neerzetten op het nieuwe sierveld,maar waarom geen uilennest

11. Lieve

Lieve Halfgod

Ja het voer is enkel in de farmmolen te maken vind ik wel spijtig maar dan slijmmonster is ook enkel daar
    op sier item veld kan je: toverhoed , pak me dan, niet bang van spoken ook niet zetten zijn wel dingen die daar passen vind ik
    spijtig dat je dat niet even als gewoon veld kan gebruiken :(

12. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

k Had er ook meer van verwacht. De huisjes lijken meer op het
    sprookje van Hans en Grietje :cry: Knibbel, knabbel knuisje wie zit
    er aan mijn huisje??? :oops:
    En de aantallen van gewas groeien mij boven t hoofd. Maar dat is al
    langer zo. Heel jammer. Helemaal eens met Hofje.... en Tesselschade.

13. mariaannet

mariaannet Forumleerling

weet iemand hoe het komt dat mijn volle maan het niet doet al sinds ze het hebben veranderd en dat vind ik jammer kom nu met een aantal dingen niet verder en ik speel het zeker al ruim 5 jaar

eevee60 vindt dit leuk.
  14. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Wel al opnieuw ingelogd???anders flash cache legen

15. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Dankje, maar hij stond echt op allemaal, bleek alleen een gevalletje 'overheen kijken'. Heb hem nu gevonden en moet even wachten tot ik de eerste bladeren kan oogsten en dan het eerste voer aan zetten, tot dan krijgt ie supervoer (gelukkig heb ik genoeg ;))

16. Sarriette

Sarriette Junior expert

ja werkt heb nu 12 vruchten per boom

17. .babouska.

.babouska. Forum-baron

De eerste 5 middernachteiken staan aan en zijn vanavond nog klaar. Ik heb alvast 20 schaduwmulch klaarstaan. Vannacht zet ik het eventgewas er weer op, geeft lekker veel ep. Morgen de terreurgewassen aanvullen, dan kan ik alvast een griezelwilg kopen.
    Ik doe ook alles op halve velden, gaat prima zonder knechten. Mijn gewone farm en bahamarama staan deze dagen op een laag pitje, dan word ik in ieder geval niet klikkerdeklikknettergek! :music:

Katinka1700, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  18. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

oke even voor de duidelijkheid heb ik het goed of fout, ik had wac in diamand staan 4 gewas op vollemaand veld kleine akker, daar nu de vampierserum , en nog steeds 4 gewas op 1 klein veld ,ik dacht dus 2 op de volle maangewassen extra maar mijn wac doet dat ook want ze hebben allerbij het slot diamand nodig. gggr dus mensen pas op je heb er geen reed aan als je al wac heb...

dus ik heb voor nix 69 tg uitgegeven ?? zeer zeer jammer van mijn hart gespokkelde tg ik vind dit echt mislijdend van bp >:(

Katinka1700 en eevee60 vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Je hebt dus geen Volle Maan gewas opstaan ...Maar ik denk eventgewas ...
    Dan werkt het niet ...net zoals dan de griezelwild ook niet werkt...
    Vind wel vervelend voor je ...

Ohw ik lees nu pas...sorry :oops: Dat het recept ook een diamant nodig heeft ...
    euhm tja ..dat wist ik wel ook al...
    Snap daarom ook dat hele recept niet...:eek:

20. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Ik had mazzel scoorde +200% bonus voor 12 uur over 4 minuten 5x32 fruit en vannavond nog een keer schiet lekker op.
    o_Ok eventgewas gaat rap zo al 35 van die nieuwe mest in de molen aangezet.

Iedereen veel succes met event en nieuwe volle maan items.