Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Overig archief' gestart door -Coco1968-, 29 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. liaab

liaab Regelmatige auteur

Zo ook met de knechten.

eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Begin dag 3; 118 drop items nog 82 te gaan in 51:13 uur.
    Gisteravond was het precies omgekeerd.
    De gewassen van het event zijn binnen nu verder met een andere quest.
    Krijg ik deze hopelijk ook eens af. Ik moet nog 7 volle maan quests.
    Dus genoeg te doen op de boerderij

eevee60, hildemarc, Daxter1966 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Een extra griezelevent met bonenstaakrij, overlappend met allerlei andere events. Ik denk dat we daar verder niet teveel van moeten verwachten. De 50 supervoer die eerst in de FAQ stonden, zouden natuurlijk erg welkom zijn geweest, maar ik vind het nog steeds de moeite van het spelen waard.
    In de nieuwe quest kun je voor ongeveer 100 miereneters wel de nieuwste mysterieuze stal verdienen met kans op een nijlpaard.
    Dat verraste mij, meestal kun je niet de nieuwste stallen verdienen. En hoewel ik graag een nijlpaard of rode panda had gehad, was ik toch blij met mijn roze aap.
    Knechten zijn ook altijd welkom. En vooral bij een zaaievent zoals deze volle maan. Maar we krijgen de knechten niet altijd op het moment dat we ze nodig zijn.

Hier het event af. Verder zoveel mogelijk van die korte gewassen doen.

4. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Nog 38 maan maden en het event is klaar. :music:
    Had ook nog 15 stallen gekocht maar helaas geen nijlpaard en ook geen tijger. Die miste ik nog.
    Heb nu 2 miereneters, 5 rode panda en 5 flamingo.
    Hoop komend ruil event dat deze te ruil zijn.8)

Borkie, eevee60, daisy17858 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. voesje

voesje Oudgediende

nog 83 van die gezellige maanmaadjes nodig, zal best lukken toch?

Borkie, blackscorpion64, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Omdat ik vanmorgen niet geconstateerd had dat mijn wac zucht was verlopen:oops:-.- moet ik nog een half veldje 5 uurs gewas .Die is bijna klaar . En nog 30 maden en dat gaat vast vandaag allemaal wel lukken:). Met die 1 + bonus:inlove: schiet het met de andere openstaande questen ook vast nog wel wat op. Het is niet echt een event in mijn ogen maar gewoon een soort van bonus .je hoeft er weinig extra voor te doen omdat de gewassen in het spel blijven en dankzij de bonus gaat het lekker rap

7. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Lekkere Rijkdom afgerond, en ook Miss Bloemengenie. Nu bezig met Magische Spiegel, lekkere korte gewassen nodig dus dit zal ook wel snel gaan. Wel lekker opruiming in de griezelquesten. :)

8. sonie68

sonie68 Junior expert

hendrika, ik moet nog 100 drop items ,hoe heb je dat `o snel gedaan zeg

Borkie, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  9. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Bij ieder Volle Maan event gooi ik voor het einde een lang gewas erop. Hiermee had ik dus een mooie start met DI.

Borkie, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  10. Daxter1966

Event afgerond. Nu verder met de coop. Om alles in de coop inclusief de benodigde sieritems te halen hoef ik alleen maar 11300 koraalzwam, 31300 bloedvaren, 2200 grafzerk , 5500 bloedtomaat , 7650 dracula orchidee , 3725 terreurgewas, 60 oogappel, 2100 venus vliegenval, 7450 vleermuisbloem , 1900 voetschimmel en 2650 bottenstruiken . Daar ben ik nog wel een poosje zoet mee8)

Borkie, eevee60, voesje en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. jennyfarmer

jennyfarmer Alwetend orakel

Die bloedtomaten moet wel te doen zijn. Voor de rest.....

Borkie, voesje, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

stand van zaken: nog 55 drop items te gaan in 40:16 uur.
    Het zal erom gaan spannen.
    Uiterlijk tot maandag ochtend 7:00 de tijd daarna weer werken.
    Ik ben reuze benieuwd of ik het ga halen.

13. Daxter1966

Ik heb mn burencadeautjes al verstuurd maar stuur maar een duif dan krijg je morgen een maanmade

Borkie, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  14. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Nog 50DI en dan is het event helemaal klaar. Ging ondanks dat ik amper tijd had goed. Hoop dat ik hem ga halen, maar het gaat er nog om spannen.

15. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Vanmiddag event afgerond, nu druk bezig met de griezelshop. Zo eerst even uitzoeken wat er op die wolkenrij moet.:music: Daarna nog "maar" 6 volle maan questen te gaan :wuerg:

16. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Mocht iemand nog een DI overhouden, dan hou ik mij aanbevolen. Moet nog ruim 90DI, ben bang dat het hem dit keer niet word. Helaas weinig tijd voor de farm gehad de laatste en komende dagen, maar zou graag de complete staak halen.

17. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Lekkere rijkdom vanmiddag afgerond. Nu verder doen aan Glimmende heksenkunsten. 7 diamant en 8 goud en diamant, nog net iets te veel voor deze volle maan vrees ik. In totaal nog 6 volle maan-questen openstaan.

18. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Nog één oogst en dan kan ook mijn Lekkere Rijkdom naar de kelder. Dat is nog voor het slapen gaan.

Borkie, eevee60, daisy17858 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Hier nog 14.000 bloedvarens en ik heb alle volle maan questen klaar. :music:
    Dan de 4 sieritems nog "kopen/sparen" voor in volle maan wolkenrij 1 en de staak is dan ook klaar.
    Mag ook wel een keer als je al 6 jaar speelt xD

Borkie, eevee60, voesje en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Van de bloedvarens en de koraalzwammen moet ik allebei nog ongeveer 14.000.
    Ik heb niet iedere keer kwartveldjes gelegd met WAC. o_Ok nu speel ik al weer op halve velden.
    En de gewassen duren mij te kort om echt effectief te spelen.
    Echt bijzondere prijzen vind ik het verder ook niet, dus zie ik de quest als tijdverdrijf.
    Voor zover ik tijd heb, zaai ik die korte gewassen dus wel.

blackscorpion64, Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.