Praatgroep Volle maan events

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 1 December 2013.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Op 1 plaats je vragen neerzetten is genoeg. Je vraag is beantwoord bij algemene vragen:)
    Dat is niet bekend.
     
  2. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Zo inmiddels staan er 2 tentakelwilgen mooi te zijn op mijn volle maan veld, nu snel verder met de quest Glimmende heksenkunsten voor de wolkenrij en zijn sier-items :)
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  3. neva1

    neva1 Forumkenner

    zo heb mijn eerste tentakelwilg binnen en hij is leeeeeelijk:wuerg: moet nog even kijken wat er nog allemaal te winnen valt maar heb er vandaag maar heel weinig tijd voor. na al die dagen op de farm en sjaaltjes rapen willen ze in RL ook wat aandacht.
     
    -ymked55-, BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. Nathasja2929

    Nathasja2929 Forumleerling

    Een vraagje over de 2 events, hierdoor ontstaat een beetje verwarring bij mij.
    De eerste event is het volle maan event van 23 oktober tot en met 27 oktober.
    het 2de event is nu 7 dagen halloween waarbij we via het nieuwe volle maan veld pompoenen moeten openen. Betekend dat het volle maan veld open blijft tot en met 1 november en niet sluit wanneer het volle maan event afgelopen is?
     
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Voor zover ik begrepen heb wel, het eventklokje geeft ook een tijd aan tot 1 november.
    Het lijkt erop dat we dus 14 dagen kunnen griezelen. Ik ben wel benieuwd of er iets speciaals komt met Halloween, of dat het beperkt is tot het openen van de pompoenen. Een leuk extraatje natuurlijk, maar het zou voor het eerst zijn dat er met Halloween geen tijdsquest is. We hebben wel eerder gehad dat we konden kiezen tussen meedoen met het Halloween event of doorgaan met de gewone quests.
     
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier verder gegaan voor de wolk. Nu het Draculakonijn binnen. Op naar het laatste sieritem en dat is de heksenketel. Dan weer een grijze wolk minder. Ik vind super fijn werken op het nieuwe veld, ben er heel blij mee.:)
     
  7. neva1

    neva1 Forumkenner

    heb net gekeken.... pfffff heb nog een tentakelwilg gekocht en nu ga ik voor cerberus... lekker makkelijk uitlaten 3 honden in 1xDxD
     
    -ymked55-, BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. BoerinRietje

    BoerinRietje Forum prof

    volgens mij krijgen we een quest met helloween, leuk kom maar op.
    Wie weet waarom je de griezelstallen die ik al heb hier niet kunt plaatsen! Jammer!:eek:
     
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook een tentakelwilg binnen. Nu voor een 2de aan de gang. Ik vind de boom wel mooi
     
    -ymked55-, BoerAnnelies en bassiefarmer vinden dit leuk.
  10. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    Bij de podcast video vertellen ze dat er tijdens het Halloween event 2 dropitems zullen zijn. Dus verwacht ik wel een speciaal Halloween event :)
     
    BoerAnnelies en -Coco1968- vinden dit leuk.
  11. Wandermans

    Wandermans Gevorderde

    gisteren een tentankelwilg geplant (gekocht bij Jack), hoop er straks nog eentje vrij te kunnen spelen via de queste, of anders morgen
    vind dit nieuwe veld een heel fijne aanvulling van het spel :)
     
    -ymked55-, daisy17858 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  12. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb mijn tentakelwilg op het veld staan! Leuk dat er nu ook een griezelboom is.
     
    -ymked55- en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier ook al druk bezig om onze zo mooie nieuwe volle maan veld. Ik heb er gewoon kwartveldjes liggen die ik met de hand oogst. De rest van de farm is weer omgebouwd naar grote akkers, dus dan is 1 veld wel te doen al ben ik wel lang bezig als ik in de ochtend alles aan het oogsten ben. Maar oke dat is 1 keer per dag en vannacht daarvoor even een coupon uit de schuur gehaald :p

    Heb hier alle gewassen binnen voor farao toet-ram-mon, maar is het wijs deze nu te halen uit jacks shop??? Vooral omdat we lang kunnen griezelen en we niet weten wat we met Halloween gaan krijgen. Iemand tips?
    Mijn tentakelwilg is ook bijna binnen. Ik moet nog een kleine 700 traliestinkzwammen om hem uit de quest te halen, maar dat gaat helemaal goed komen. Mijn veld staat er nu vol mee. Ben benieuwt naar mijn eerste mooie boompje op het volle maan veld :D
     
    -ymked55- vindt dit leuk.
  14. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Wij hebben ook de tentakelwilg vrij gespeeld. Maar hoe kun je die nu krikken als straks het veld weer op slot gaat?
     
  15. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Dat kan dan pas weer als het veld weer open gaat.
     
    wima3102 vindt dit leuk.
  16. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Dan weten we wat we te doen hebben.
     
  17. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    [​IMG]

    Hier dan nog maar een keer :)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik zou even wachten met dat sieritem kopen, tot duidelijk is wat we met Halloween moeten doen. Ik ga ervan uit (maar dat staat nergens) dat Jack's Shop volgende week ook tijdens Halloween gewoon open is. Kan je dan hopelijk alsnog beslissen.
     
    -ymked55- en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als je boven je kijkt dan staat er playfield open till 3 nov. Volgens mij betekent dat het gewoon open blijft tot 3 nov en je gewoon kan spelen. Pin mij er niet aan vast. Als het open blijft om je boom te oogsten, dan kan de rest misschien ook wel. ;)
    Als Halloween 28 okt begint en het duurt 6 dagen dan is dat 3 nov. We krijgen ook nog 7 dagen pompoenen open, ook op het veld. Dus volgens mij kunnen we gewoon doorgaan met griezelen. 8)
     
    Laatste bewerkt: 24 Oktober 2015
    -ymked55- en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  20. whelder

    whelder Forumbeginner

    net een vleermuisboom vrij gespeeld , gekocht maar kan hem nergens terug vinden waar is die gebleven whelder