Praatgroep Volle maan events

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 1 December 2013.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Toontje bedoelt dat je deze boom ook ergens kan winnen.

    Op deze vraag is nog geen antwoord te geven. Wij weten het ook niet.
    En we kunnen het niet testen omdat op de testserver het Volle Maan Veld sinds we daar bij konden permanent open is geweest.

    Omdat de faq-info die wij kregen stelt dat er geen onkruid komt vermoed ik dat ze gewoon doorgroeien en oogstklaar zijn bij het volgende event.
    Maar evenzogoed kan alle groei staken op het moment dat het veld wordt uitgeschakeld en weer verder gaan als het weer wordt ingeschakeld.

    Zo blijft er toch nog wat verrassends voor de komende maand...
     
  2. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    top hoor!!! geen verbouwing meer en ik zie het wel vanmiddag .ik ben er erg blij mee nu hoef ik het niet over te slaan en al wat erop staat blijft staan tot de volgende volle maan ..heel fijn b p ...
     
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    In ieder geval bedankt voor dit antwoord. Nu weten we dat we in onwetendheid blijven. Dat is beter dan dat er geen reactie komt. Ik hoop dat het zo is dat het oogstklaar is als het veld weer open gaat, maar dat zullen we dus ondervinden.

    Het ziet er allemaal wel erg mooi uit en ik ben erg benieuwt hoe Halloween echt gaat zijn en wat we kunnen winnen en natuurlijk wat we in moeten leveren. Ik spaar mijn kookpotten en struisvogeleieren al een poosje. o_Ok heb ik pauwen er op gehad voor het event want die worden ook altijd gevraagd. Bevers en knaaghout ga ik netzo als de vorige keer niet leveren (natuurlijk als dezelfde dingen worden gevraagd en het weer die opzet is).

    14.06updatu: ik zit al op het nieuwe volle maans veld en heb mijn nieuwe gewassen er op gezet + hetgeen wat ik nog nodig heb voor mijn sieritem Farao toet-ram-mon al weet ik niet of het slim is om alles in te leveren daarvoor, gezien er nog een Halloween event hierna komt.
    Tips???
     
    Laatste bewerkt: 23 Oktober 2015
  4. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Bij mij staat het 7 dagen pompoen dingetje er niet op het Halloween veld!
    Naast Jack moet dat pompoentje zijn voor elke dag een prijs... is er niet bij mij!


    Moet die nog toegevoegd worden later? Ik moet nu weg, zie het vanavond wel.

    Succes iedereen!


    [​IMG]
     
  5. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Prachtig gedaan, wat een mooie kleur die traliestinkzwam, snel verzamelen voor een Tentakelwilg:inlove:
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Zoals staat aangekondigd is dat vanaf de 26e:)
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/7-dagen-halloween.17986/
     
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Heel mooi gedaan. Vind de Jachshop er ook erg mooi uitzien
     
  8. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL


    We zullen het doorgeven aan het team. Persoonlijk vind ik het er ook weer super uitzien.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  9. BoerinRietje

    BoerinRietje Forum prof

    O wat ziet het er weer spectaculair uit, wederom een geweldige lay out! Top! ;)
     
  10. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    Eén woord: Geweldig!
     
  11. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Mijn complimenten , het ziet er goed uit
     
  12. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dit hebben ze echt heel mooi gedaan. Ik had het filmpje gisteren gezien en zag er al veelbelovend uit. Maar nu hij live is gegaan ziet het er nog mooier uit. Complimenten zijn wel op hun plaats
     
  13. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Het ziet er leuk uit, mijn complimenten:)
     
  14. trijn-57

    trijn-57 Forumleerling

    Ik sluit me hier bij aan , ziet er heel mooi uit. trijn-57
     
  15. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Sluit me volledig aan bij de voorgangers. Super zo'n extra veld. Top gedaan.
     
  16. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ik vind het er ook super uitzien maar hoe kom ik bij de pompoen (ivm cadeaurij) op mijn volle maanveld zie hem nergens ??????
    Iemand anders er ook last van????
     
  17. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    wow de prijs van de mest 100 stuks voor 382.000 pppiiieh
     
  18. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    zie hierboven de 26e pas
     
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  20. channiebanie

    channiebanie Forumleerling

    Ik weet niet hoe ik in jack's shop moet komen, was altijd bij de wegwijzer dacht ik, lukt niet, ik hoor wel wat ik moet doen, gr, Maria