Praatgroep Volle maan events

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 1 December 2013.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ik moet nog zo'n 580 van die spookboom vruchten... Tjah dat kan ik niet zelf doen, had 7 bomen opstaan. Komt wel rustig aan. Heb in ieder geval de quest met poppenoog en terreurgewas af.

    Dan voor volgende keer die spookboom vruchten binnenhalen kan ik er weer een afronden.

    Was leuk! :D
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  2. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    ik heb alle griezel questen af en de griezelgewassen aangevuld en staan nu allemaal tussen 2500 en 10.000:)
     
  3. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Nou moe, zover ben ik nog lang niet, hoop wel een keer zover te komen.:wuerg:
    Ik heb reuze genoten van de lange volle maan tijd,
    ben eindelijk ook eens toegekomen om aan een quest te beginnen.:D
    Nu met dat blinkende veld kan ik in ieder geval volle maan niet meer vergeten, super bedankt BP.;)
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb niets met grote voorraden, dus ik hoop dat er nieuwe questen komen als ik de nieuwe van deze keer af heb.
    Ik kijk uit naar nog meer nieuwe stallen en bomen.
    Vind deze update dus wel heel leuk.
    Op het moment dat ik niet weet waar ik voor aan het werk ben, heb ik helemaal geen zin in kwartveldjes en wac. Ik heb al eerder een volle maan met grote velden gedaan, omdat ik geen zin had om er meer energie in te stoppen. Maar dat was voor de questen met wolkenrijen, die gaven me ook een doel.
     
  5. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik ben nu pas aan mijn eerste quest begonnen.
    Ik vergat volle maan iedere keer of kwam er te laat achter dat volle maan weer was begonnen.
    Mijn velden stonden dan alweer vol met andere gewassen.
    Dus ik ben super blij met deze veranderingen.