Praatgroep Volle maan events

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 1 December 2013.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    Hier kunnen jullie lekker babbelen over de volle maan events.

    Deze thread is alleen open indien het volle maan event actief is.
     
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Het wordt weer volle maan en... we gaan de spoken ook verhuizen naar een nieuw speelveld :)
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Leuk, en een aangepaste faq. Ben benieuwd naar de stallen en bomen die komen gaan op dat veld.
    Verder staat bij de introductie dat het veld op slot gaat en de gewassen geen onkruid worden, maar even verderop staat nog de oude tekst van dag en nachtstand. Hetzelfde telt voor de bottenstruiken voor hondenvoer, deze is veranderd.
    Ik had geen volle maan verwacht voor Halloween, maar met dit extra veld wel een hele leuke verrassing.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  4. arie32

    arie32 Gelegenheidsauteur

    als je net voordat het veld sluit, nog zaait, groeit de gewassen wel door, zodat je de volgende maand als je inlog kan oogsten?
     
    amandeltje en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  5. bobobear

    bobobear Levende forumlegende

    joepie!!!!!ik zag alleen maar staan volle maan op een nieuw veld en ik ben al helemaal blij.:Dnu even de faq lezen:music:
     
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Bij is de faq niet veranderd...
    Heb je voor mij goede linkje dan werkt iets niet goed

    edit veranderingen gezien...
    Ik hoopte op nw dingen op het veld enzo maar die staan niet in de huidige faq nog:(
     
  7. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Dat hoop ik wel, is anders een groot nadeel deze verandering. Nu kan je na afloop van het event nog oogsten en dan nog inleveren voor een quest. Nu zal je dan moeten wachten tot het weer volle maan is :(
     
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  11. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Misschien nog even geduld hebben:)
     
  12. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Kan dan wel mooie weer even verder met de questen
     
  13. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    die komen misschien 28 okt wanneer halloweenevent begint
     
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ja maar Doppie...
    IK WIL ZE NU:inlove:
     
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    En vooral in de FAQ.
    Zou leuk zijn als ze de 23ste er al zijn, met het eerstvolgende volle maan event.
     
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dit wil ik ook wel graag weten. Nu zaai ik zelf ook altijd nog even snel voor volle maan weer voorbij is en dan kan ik het in de dagstand oogsten en evt. inleveren bij een quest. Ik lees dan ook dat het geen onkruid word, maar zou graag willen weten wat er wel mee gebeurd.
    En kunnen de bomen, dieren en sieritems nog wel gewoon op de andere velden geplaatst blijven worden? Als dit het geval is waarom zou je dan je bomen, dieren en sieritems op het volle maan veld zetten? Dan heeft dat toch geen meerwaarde meer?

    Verder ziet het er super mooi uit en ook leuk aangegeven wanneer het veld actief is en wanneer niet. Dat is oplicht en eigenlijk heel mooi word. o_Ok een groot voordeel dat ik mijn hoofdakker dus niet meer met elke volle maan hoef om te bouwen en dat volle maan nu gelijk gespeeld kan worden met een ander event zonder dat mijn akkers er onder lijden :).
    Vind het wel jammer dat we er geen comfortvelden meer kunnen leggen. Dit deed ik nog wel eens, al werk ik vaker met kwartveldjes en WAC. Dit is allemaal wel mogelijk neem ik aan.
     
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Gezien de plaatjes in het geruchtendraadje, is het mogelijk dat we straks griezelbomen krijgen waar griezelvruchten vanaf komen, stallen die dan misschien alleen maar op dat veld kunnen, etc. Voor bestaande zaken heeft het inderdaad geen meerwaarde.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  18. joke1

    joke1 Forumbeginner

    Jammer, dat je tijdens "volle maan" geen griezelgewassen op de markt kunt kopen en verkopen.

    Misschien een idee?
     
  19. Lieve

    Lieve Halfgod

    Daar ben ik volkomen mee eens, tegen dat het echt begint lees je erover want je denk dat is die aankondiging:eek:
     
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Door jouw post de kalender maar eens bekeken. Daar staat bij mij dat het op de 24ste begint, terwijl in de OA staat dat het de 23ste begint.