Praatgroep Volle maan events

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

Zie dat de FAQ griezelshop level 6 aangepast is van 1400 spoken naar 1400 Bottenstruiken.

2. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

>:(:wuerg:
    En waar kan ik die vinden, want volgens mij mis ik dit helemaal En waarom willen mijn smileys niet meer aan het einde van de zin, maar alllen vooraan in het bericht

3. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

In de stad bij de coöperatie tussen je andere openstaande questen en wat betreft je smileys...ik heb geen flauw idee ;)

4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Wat alert van je :)
    Ik was al druk met rekenen hoe ik die spoken bij elkaar zou krijgen. Ik heb liever bottenstruiken, maar was wel handig geweest als die verandering even gemeld was. Dan kunnen wij onze lijstjes aanpassen. Nu zou ik het pas gemerkt hebben als ik bij level 6 was beland.

5. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

dus toch wel een andere, heel verwarrend.
    je moet dezelfde dingen en de ook dezelfde hoeveelheid inleveren.

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Margo was zo alert, die heeft het gepost bij fouten op het forum, en vervolgens is dit aangepast, want de faq volgt het spel.
    Nee, voor de heksenketel uit de koopbonenstaak kun je helemaal niets inleveren, deze kun je alleen kopen. Deze geeft TEP. De heksenketel die je in Jack's shop kunt kopen en die op de bonenstaak van de nieuwe quest moet, levert EP. Ik ben wel blij dat er een naam aangepast gaat worden, want je kunt dus niet de heksenketel van de ene bonenstaak kopen en op de andere bonenstaak plaatsen.

farmermikkie vindt dit leuk.
  7. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik ga eerst voor de items anders heb ik een lege staak.
    Alles zal wel niet lukken.

8. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Thanks voor de link :)

9. liaab

liaab Regelmatige auteur

Sorry, ik ben even de weg kwijt. Welke staak uit de quest geeft TEP ??:oops:

10. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

De staak uit de nieuwe quest Griezelshop liaab.

Geeft iedere 24 uur:
    10% snellere volle maan gewassen
    1.500 TEP
    1.200 EP

11. liaab

liaab Regelmatige auteur

Dank je ik heb hem gevonden. ;)

sinkieboy vindt dit leuk.
  12. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Ik heb kleine veldjes en een wac, dat 3 dagen lang, schiet lekker op. Ik heb besloten om toch maar eerst de oude staak binnen te halen. Daar moest ik nog 1 sieritem van, de monstertractor. Ik ben benieuwd of ik die en de staak helemaal binnen kan halen. Ik moet best nog heel veel vleermuisbloemen en dracula dingen (kom niet zo gauw op de naam). Morgen maar eens goed uitrekenen, als het te halen is, gooi ik er misschien mijn voorraad supermest en suzimest wel tegenaan. :D
    Morgen een coupon van 12 uur aanzetten, daar heb ik er nog flink wat van staan, voor moeilijke tijden (nu dus o_O)

schaapje52 vindt dit leuk.
  13. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dank je voor het antwoord. Met die quest ben ik nog nooit begonnen omdat ik die anderen ook nog volledig open heb staan. Ik ben eerst druk geweest om het fokken en de recepten vrij te spelen. Begin nu pas met de eerste questen haha. Slijmkanon vandaag binnen gehaald. Wel mooi die bonensstaak, maar ik wacht daar maar weer mee. Eerst mij op andere zaken focussen.

14. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Ik heb de bonenstaak bijna klaar, nu nog de items binnenhalen:inlove:
    en ik moet ook nog een aantal van de items van de bonenstaak glimmende heksen kunsten verwerven :p

15. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik ben ook bezig met nog bestaande dingen en gelijk ook begonnen aan het nieuwe. Ik rommel maar wat aan met al die gewassen. Ik speel met grote velden zonder knechten, dan gaat het niet zo snel, maar dat geeft niet. Het is al leuk dat er 3 dagen volle maan is. Ik heb nu een begin van de nieuwe gewassen en ben nu weer bezig met het gewas dracula orchidee.

16. woordzoeker

woordzoeker Forumleerling

ik ook

17. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik denk dat het fokken en het griezelwild ook de belangrijkste zijn. Grafschaal heb ik laten zitten. Met een wortelbrood krijg je net zoveel extra ep, en dan gelijk op andere gewassen.
    Verder hoef je de questen gelukkig niet op volgorde af te werken. Graaf Bracula waren de griezelstallen wel de moeite, maar nu er produktbomen zijn niet echt meer. Het spookslot waren de rest van de beloningen beter, maar zit niet echt iets spectaculairs in. De bonenstaak van Glimmende heksenkunsten is leuk, en de rest van de beloningen wel aardig, maar de laatste bonenstaak is toch echt de mooiste quest beloning.
    Ik heb de vorige bonenstaak net afgerond, en ga nu voor de ceberus. Die levert dan vast BEP op zolang ik de volgende bonenstaak niet vol heb. Maar eerst nog een keer alle 3 gewassen zaaien voor het griezelwild, voor het geval we die bij Halloween wel kunnen gebruiken.

18. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Ik ben aan het proberen de gewassen voor het sieritem Ceberus bij elkaar te krijgen. Wat een aantallen! Maar het lijkt net te gaan lukken.
    En dan de volgende volle maan voor de bonestaakrij en de andere sieritems. Dat wordt dus wel een maandenplan :p

19. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb net even uit zitten rekenen wat ik nog nodig heb om alle 4 de quests uit te spelen, valt reuze mee :wuerg: zijn maar 145.670 aan gewassen. xD Daar zitten de sieritems nog niet eens bij xD. Ik denk dat ik maar een verzoek in ga dienen dat ik graag 1 heel jaar alleen volle maan wil spelen. :D :music:

daisy17858, FarmerBroek62, -mikmak- en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. Inge5959

Inge5959 Actieve auteur

Ik zie door de bomen het bos niet meer met al die griezelwolkenrijen :(

-Nigelle- vindt dit leuk.