Praatgroep Volle maan events

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Jammer dat dit niet VET gedrukt bij de events staat aangegeven.
    Gelukkig nu veel tijd om het forum te lezen, in afwachting van het event dat vanmiddag begint,
    daardoor het toch gezien.
    Zelfs bij mijn meldingen geen berichtje gezien.
    Misschien dat hier wat meegedaan kan worden.

Verder met bovenstaande helemaal eens.......
    lekker griezelen terwijl we met een ander event bezig zijn en geen keuze meer te hoeven maken.
    Geen onkruid als het volle maan event weer voorbij is.
    En voor een event zetten wij meestal ook knechten aan en kunnen dan extra gebruik daar van maken voor volle maan.

2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik vind het weer leuk zo lang te kunnen griezelen, kan ik weer verder met de quests. Eerst maar eens kijken waar ik gebleven ben met de quest en welke gewassen ik nu nodig heb voor de volgende stap. Niet zo heel veel tijd, maar dan zet ik wel iets van 6 uur ofzo op het veld.

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hallo VosStiertje je moet behalve volg forum ook nog volg topic aanzetten dan krijg je wel meldingen

4. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

:oops:xD bedankt

5. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Ben ik nou zo dom geweest om de laatste volle maan lege veldjes achter te laten of hebben meer mensen hier last van.
    Kan het mij haast niet voorstellen.:mad:
    Mijn 2 bomen kon ik wel oogsten.
    Is dit een bug?

6. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ja, ik kon wel mijn bomen oogsten en had gloeischimmen aan blijkt.

Borkie vindt dit leuk.
  7. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Mijn veld stond vol.... helaas wel met griezelpompoenen, omdat ik de vorige keer niet op tijd de langste griezelgewassen had gezaaid... xD:cry:

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  8. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Helaas... maar liever iets, dan niet zeggen we dan maar. :D

Ik heb nu 7 bomen staan, die besproei ik met suzi mest, maar ga geen extra bomen kopen. Zodra ik deze questen af heb, dan kan ik toch niks meer met die bomen, dus dat is zonde. Gewoon wat geduld.

Borkie vindt dit leuk.
  9. Borkie

Het hoeft voor mij ook niet zo snel mogelijk af.... ben gewoon lekker bezig met de quests. :p

10. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ik kon ook zonder problemen mijn Spoken oogsten, denk dat je toch het veld leeg hebt gelaten.

11. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik kon ook gewoon mijn bomen en spoken oogsten. Stonden er allemaal nog, niet weggelopen. xD

Daxter1966 vindt dit leuk.
  12. orkbeest

orkbeest Gelegenheidsauteur

ik heb een vraagje? als de volle maan terug open is om te spelen en je hebt de vorige keer alles vol gezaaid en je bent dan juist de volgende keerop vakantie en je kan niet oogsten gaat dan niet alles stuk ?

13. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik vermoed dat het dan onkruid wordt. Maar misschien kan een mod dit bevestigen.

14. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Waarschijnlijk spookt het bij jou op de farm:D
    Nu even serieus bij mij waren de gewassen klaar op het land

Lekker verder met een aantal questen

daisy17858 vindt dit leuk.
  15. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Vorige keer was het zo dat je gewoon geen onkruid krijgt op dat veld. Dus tijdens die hele week volle maan had ik Bommel in de regen zitten op een account, maar op dat account geen onkruid op het volle maan veld. Dus krijg je het dan ook niet als je niet oogst tijdens een hele volle maan.
    Ik heb vandaag 1 account niet gedaan, werd me teveel. Ik zal het zeggen als het morgen onkruid is, dan is het langer dan 24 uur klaar terwijl het veld open is.

farmermikkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  16. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier ook geen onkruid gehad. Maar zoals ik het begrepen had kreeg je op het volle maan veld geen onkruid.Kan het mis hebben

daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  17. Borkie

In de faq staat alleen vermeld dat je geen onkruid krijgt als het veld gesloten is, maar geen opmerking over onkruid als het veld open is... dus ben benieuwd, coco!:)

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  18. orkbeest

orkbeest Gelegenheidsauteur

dank u wel als je dit voor mij gaat uitzoeken

19. -kwiebus-

-kwiebus- Actieve auteur

Staat nog niet bij ons in de FAQ...geven deze items nu EP of TEP?

20. Lady-Dee

Lady-Dee Levende forumlegende

Als ik me er even mee mag bemoeien, je kunt helemaal geen onkruid verwijderen met de maaidorser op het volle maan veld, dus dan is het toch duidelijk......ik was de vorige x te laat met oogsten, want het veld was al gesloten en gisteren stonden er gewoon 3000 spoken mij aankijken toen ik het opende te wachten om eindelijk geoogst te worden, ik moest er erg om lachen, want ik wist het niet, ik d8 dat ik ze gewoon kwijt zou zijn hahaaaa, lachuh.

Kwiebus: gewoon EP toch !?

BoerAnnelies vindt dit leuk.