Praatgroep Volle maan events

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

prachtige baner..... mooi veld dat voor de griezelgewassen top....:)

bjorke-annika vindt dit leuk.
  2. farmhouse10

farmhouse10 Junior expert

dank je enk
    dan krijg ik tot 1-11 druk ik had van alles 5 dus gauw aan de slag
    want ik wil de boom uit de quest veel plezier

3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Begrijp ik het dan goed dat het Halloween event alleen de pompoenen zijn? Of dat daar nog meer bij kijken wat jullie nog niet mogen vertellen en zijn de pompoenen extra?

4. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

Kan je nu op het nieuwe veld ook de items, die je al bij elkaar gespaard hebt bij de vorige, neer zetten? Ik heb daar ook alle griezelstallen gespaard en wat doe ik daar nu mee? o_Ok andere items: bijv. de zombie polonaise, griezelbomen enz. Met vr. gr. Paulien64.

5. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Mijn complimenten voor dit extra speelveld, het maakt het een stuk makkelijker!! Toppie!! :D

daisy17858 vindt dit leuk.
  6. Venicia

Venicia Junior expert

Griezelitems en stallen kan ik niet plaatsen op het griezelveld, evenmin de comfortvelden.
    Kan dit wel of......?

7. ikeliza

ikeliza Regelmatige auteur

vindje dat niet zonde?die kan je nammelijk gewoon op de andere velden plaatsen zijn iets eerder klaar. en t griezelveld heb je hard nodig voor je gewassen vooral met de nieuwe questen.

-ymked55- vindt dit leuk.
  8. Moe154

Moe154 Forum-analist

Gekopieerd uit de FAQ Volle Maan:

-Je kan geen comfortvelden plaatsen op het Volle Maan-speelveld.

-Als je naar het Volle Maan-speelveld gaat zie je dat er het een en ander veranderd. Ten eerste heb je nu andere gewassen, zogenaamde griezelgewassen, in je zaaimenu staan. Tevens kan je speciale griezelbomen en griezelstallen plaatsen daar.

9. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Er zullen ook wel speciale event gewassen bij komen. Is meestal zo geweest. Die pompoenen die je kunt openen is extra. Tenminste dat denk ik

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  10. neva1

neva1 Forumkenner

welke pompoenen?:oops:

11. Basje8

Basje8 Forumbeginner

Er staat dat je griezelbomen kan plaatsen, kunnen dat ook bomen zijn die je bij de vorige Jacks shop heb bij elkaar gespaard? Ik heb hem van mijn siertuin weggeklikt om hem op het nieuwe veld te zetten, maar als je de inventaris opent, zie je niets staan! Hoe zit het nu? Paulien64.

12. annigjen

annigjen Keizer van het forum

bjorke-annika vindt dit leuk.
  13. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

klopt het dat je de tijd nu niet meer kunt verkorten door water te geven?

14. neva1

neva1 Forumkenner

15. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die jij bedoelt zijn sieritems en die kunnen niet geplaatst worden, alleen de nieuwe tentakelwilg die nu verkrijgbaar is.
    Je kan gewoon water geven alleen hebben sommige spelers last van een kleine storing. Je moet dan even verversen, dan lukt het meestal wel weer. Het is inmiddels doorgegeven.

16. boemer49

boemer49 Oudgediende

zo hier eerste griezelboom is binnen ....erg mooi en ik ben er blij mee..nu iets anders even lezen:inlove::):):inlove:

schaapje52 vindt dit leuk.
  17. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Bedankt voor je antwoord, dat was idd de oplossing

18. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hier kunnen jullie alle griezelverhalen weer kwijt (niet te eng hoor);)

-mikmak-, schaapje52 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  19. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Helaas kan ik dit keer niet griezelen op het mooie volle maans veld. Maar als het mij dit weekend lukt om in te loggen dan oogst ik mijn griezelbomen zeker, want ik heb wat questen open staan omdat ik niet genoeg boomvruchten heb.

Wel super dat je tijdens een event kunt griezelen. Met een event als deze zou ik normaal knechten activeren en WAC eten. Dit doe ik met volle maan ook, dus dan gebruik je het mooi dubbel.

Iedereen die wel meet doet: geniet ervan :)

20. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Voordeel is ook dat je daar nooit onkruid krijgt. Dus als het je dit weekend lukt om in te loggen, kun je ook een 1-uurs coupon activeren en gauw alles langs. De wolkenrijen, de bomen en stallen voor de drops en het volle maans veld. Het is voor de adventskalender wel te hopen dat je in kunt loggen.

BoerAnnelies vindt dit leuk.