Praatgroep - Volle kracht vooruit!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 24 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb de rode fabriek open en ben nu onderweg naar de groene. xD Gaat hier helemaal niet snel. Ik loop vast op of te kort gewas of te kort di. Ik ga nu eerst de groene fabriek doen en dan kijk ik wel hoe of wat het loopt. Anders laat ik de wolk helemaal zitten en ga ik alleen voor de spooktrein. Die vind ik ook erg leuk. xD
     
    Borkie, _Jeanie_, -Coco1968- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    De blauwe en de groene fabriek open.....sta nu voor de rode maar het schiet niet op.........:sleepy:
     
    Borkie, Sintra98, _Jeanie_ en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb alle drie de fabrieken open en als ik dit hierboven allemaal zo lees, lig ik goed op schema. In de nacht gaan er hier op alle velden alle eventgewassen op.
    En helaas wil die hier niet echt komen dit keer...
     
    Borkie, Sintra98 en kakelot69 vinden dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb nu de blauwe en de rode open, en het huisje van de wolkenrij. Wilde net weer twee sporen gaan maken maar daar kwam ik dus net één DI voor tekort xD .
     
    Borkie en Sintra98 vinden dit leuk.
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Voor het komend weekend 4 events tegelijkertijd dat wordt zwaar aanpoten gelukkig heb ik de bloementuin al klaar en de robots heb ik niet meegedaan blijven de andere 2 nog te doen Volle maan en het spoor is al meer dan genoeg
    om te gelijkertijd te doen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zie het niet zo somber in hoor. Die twee lopende events is alleen nog maar een kwestie van dropjes verzamelen dus dan hou ik alleen de volle maan nog over waar ik misschien nog een beetje voor na moet denken. En het robotevent is toch alleen nog maar een kwestie van dansjes opmaken, als je dat al niet gedaan had.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Als je het robotevent niet hebt meegedaan, is het alsnog de moeite om 18x te dansen om wel die sieritems en prijzen binnen te halen.
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik moet nog 2 van die snorkels hebben voor de groene fabriek, dan kan ik die openen. Dan de blauwe nog en het huisje voor de wolk en nog veel stapjes om bij de treinen te komen. Nog veel gewas en di nodig, geen idee hoeveel. Eerst die groene fabriek maar afhandelen en dan zie ik wel wat ik ga doen en waar ik de rails neerleg. xD
     
    Borkie, farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  9. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Zo een kleine update van mijn kant. Qua gewassen zal ik morgen wel klaar zijn. Dan kan ik met rozen en SM (en wat veredeling om de 2 uur een veld daarvan oogsten) Dan komt het met de DI voor dit event wel goed. Moet er nog ongeveer 650.
     
    Borkie, schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik had gisteravond mazzel om 200% oogst te draaien dus de treintjes zijn hier klaar, het andere event was al klaar dus ga zo de farm velden weer ombouwen tot normaal :) En dan hopelijk volle maan niet vergeten, want ben nog wat moe van gisteren.
     
    Reggaefeeks, -Coco1968-, herma1234 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    De wolkenrij is binnen, de stallen gaan ook nog wel lukken, verder zie ik wel hoeveel drops er vandaag nog gaan binnenkomen.
     
    Reggaefeeks, Borkie, theav71 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. valsspeler

    valsspeler Actieve auteur

    hoe speel ik die fabrieken vrij ?
    ik heb van de ene waar je gb kunt krijgen rondom vrij gespeeld en ik heb 10 rail gemaakt maar ik kan em niet vrij spelen de fabriek er naast is ook nog niet vrij wat doe ik verkeerd?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    de blauwe fabriek waar je GB krijgt is vrij te spelen met 200 rails, niet met sporen.
    je hebt hier geen molenproduct nodig
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu alle fabrieken open.....:p
     
    Borkie, rikmark, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nog 58 DI, dan kan ik de rij activeren. Zojuist een rondje anjers met SM neergezet dus dat zou vanmiddag nog wel moeten kunnen lukken. Wat ik daarna verder nog kan openen zie ik wel.
     
    Borkie, farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Zo, hier zomaar alles klaar, gisteren lekker koningsdag gevierd, dus dat valt me reuze mee. Nu alleen nog 200 vijzeltjesxD Ik had in het begin natuurlijk 100% extra gedraaid. dus dat helpt wel
     
    Borkie, farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. rikmark

    rikmark Forum freak

    Mijn trein.... TGV.... ging als een speer :p event klaar.

    Iedereen die nog bezig is heel veel succes.
     
    Daxter1966, -Coco1968-, -mikmak- en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier nog niet klaar, maar de rij staat :D

    De twee treintjes uit de huisjes verwacht ik morgen op mijn farm te kunnen verwelkomen. Dan krijgen ze een ereplaatsje op het sierveld, want ik vind ze leuk. De twee vrije plaatsen op de rij heb ik gevuld met items die op het veld minder opleveren dan de treintjes.
     
    Borkie, schaapje52 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Mijn TGV is gestopt. xD Panne en geen onderdelen op voorraad. Nu verder met het boemeltreintje. xD

    Zou het spooktreintje op het veld van Volle Maan kunnen?
     
    rikmark, Daxter1966, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Staking zeker weer? Altijd hetzelfde met dat openbaar vervoer.
     
    schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.