Praatgroep - Volle kracht vooruit!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 24 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat hoop ik toch van niet xD
    Hij staat ook al op ons NL forum:
    https://board-nl.farmerama.com/inde...-april-27-april-1-mei-2018.29461/#post-560626
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Tnx Fairie, hier waren de tijden ook altijd anders..nooit geweten hoe aan te passen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb ook in het begin gespeeld met verkeerde tijden tot iemand mij er op wees. Toen was het nog GMT +1. Ik ben blij dat ik door de vraag van het verschil meerdere mensen heb kunnen helpen. o_Ok ik leer na al die jaren nog dingen bij.
     
    -Coco1968-, Borkie en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  4. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier nu 400 rails en 2574 eventgewas, met gemiddeld 3857 eventgewas wat we per dag nodig hebben om alles te halen gaat dat hier dus een probleem worden met 2 keer per dag eventgewas en voor de nacht een lang gewas (lange gewas is ook nodig voor de di's van het andere event) :sleepy:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Als ik het goed bekeken heb heb ik nog 664 DI nodig en 15620 gewas...nog 13 vakjes te openen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik vind de drops voor het andere event erg goed komen.
    Maar het gewas van het railevent is echt megaveel. Heb nog meer dan 16.000 gewas nodig en vandaag al 2 x geoogst. Dus ik doe in de nacht op de farmakkers rail-eventgewas. En dan liever op de tropische akkers een lang gewas.

    Maar het is voor iedereen kijken hoe de verhouding drops-gewas is.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier is alles ontspoort. xD Toen ik level 100 haalde reed de trein zo uit de rails.

    Ik kan met boerenpensioen, heerlijk hoor! :D
     
    -mikmak-, _Jeanie_, BoerAnnelies en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. john-j

    john-j Forum-hertog

    ik kan maar 2 events vinden.
    Heb ik iets gemist?
    mvg john-j
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    het robot-event is verlengd en draait dus ook nog.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik moet er nog 10.000 of zo :music:

    Maar tot nu toe ben ik zeer tevreden, want na iedere oogst kan ik wel wat leveren en mijn spoortje begint er al aardig gerepareerd uit te zien.
     
    farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Weet niet hoe het allemaal bij jullie gaat, maar ik ben er volgens mij een zooitje van aan het maken. Heb hier en daar een rail gelegd en heb een aantal vakjes open. Ik heb de groen fabriek open gespeeld, sta bij het linker huisje maar die kan ik nog niet openmaken omdat er nog een slotje op zit en de rode fabriek kan ik niet open maken omdat ik momenteel niet voldoende DI heb.

    We zien wel waar dit schip strand of waar dit treintje gaat stoppen ;).
     
    Borkie, -mikmak-, _Jeanie_ en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik maak er ook een rommeltje van. Ben even door ontsporing de weg kwijt. Moet je nu de huisjes naast de fabriek ook openen of kan je die laten zitten tot het eind bijvoorbeeld. Ik sta nu bij de 1e fabriek, de rode, moet ik dan daarna dan dat huisje doen of kan ik dan naar de andere fabriek gaan en die openen.
     
    Borkie, _Jeanie_ en Daxter1966 vinden dit leuk.
  13. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    Eerst de fabrieken, daarna kan je de huisjes doen. de fabrieken zijn na een bepaalde tijd opnieuw te oogsten. Gefeliciteerd met het halen van level 100.

    Nog dik 15.000 hardhout en bijna 900 rails. Hazelnoten voor de nacht gezet.
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dank je wel voor het antwoord. Dan ga ik verder met de fabrieken. Ik raakte in de war omdat ik steeds 2 gekleurde monumentjes zag en dacht die moet ik dus ook openen voor de extra prijsjes.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Die kun je pas openen als je de fabrieken open hebt . Je kunt per huisje zien welke 2 fabrieken dat zijn
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur


    Huisje 4 en huisje 22 geven beide een trein die niet nodig is voor de wolkenrij, die zou je dus kunnen overslaan of voor het laatst bewaren.
     
    Borkie, _Jeanie_, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb alle voorbereidende vakjes open, nu nog de treinen en de fabrieken. Gaat goed zou ik zo zeggen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik moet nog 9800 gewassen. Dus toch maar weer een paar partytickets voor de poorten van de hel weggesleept en de laatste leverde weer 100% oogstbonus op xD . Dus morgenmiddag heb ik die gewassen wel zo'n beetje bij elkaar, dan kan ik na het werk gaan stoeien met anjers en SM voor de drops.
     
    Borkie, BoerAnnelies, Waterbuffel en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik zit op het goede spoor om in ieder geval voor morgenavond de wolkenrij binnen te halen, nog 130 rail hiervoor nodig. Daarna zie ik wel wat ik nog kan openen. Ga dan als eerste voor de stallen die ik heb overgeslagen.
     
    Borkie, -Coco1968-, _Jeanie_ en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    De fabriek van de GB en SV open, mis nog 1 spoor voor de laatste fabriek. Verder alle vakjes nog open maken van de buitenste "ring" en alle huisjes nog. Nu eerst de stad in, fijne koningsdag allemaal! :inlove:
     
    Borkie, -Coco1968- en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.