Praatgroep - Volle kracht vooruit!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 24 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Zoals veel spelers vind ik het ook wat veel van het goede worden. Gelukkig ben ik op dit moment heel erg sterk in het maken van keuzes. Ik moet er wel bij zeggen, dat BP die keuzes voor mij wel gemakkelijk maakt. Van de prijzen uit 'De tuin van de alchemist'vind ik alleen de tiki wolfraam heel interessant. Misschien ook nog de Benanee raadselbomen. Die heb ik nu al bijna bij elkaar. Dus mijn doel is daar al gehaald. De prijzen van 'volle kracht vooruit' vind ik iets interessanter (houd ook niet echt over), dus daar ga ik mijn aandacht vanaf nu op richten. Als ik daar niet alles van haal, prima, jammer dan. o_Ok hier geldt wel : wel heel erg veel gewassen en dropitems inleveren. En dat voor maar 3 veldjes! Ik heb toch het idee, dat BP zich hier een beetje vergist heeft.xD;)
     
    Laatste bewerkt: 25 April 2018
    farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik vind het wel een uitdaging eigenlijk. Ik was eerst van plan om het treintjesevent een beetje voor spek en bonen te doen, maar nu ik per ongeluk een oogstbonusje heb gedraaid ga ik toch maar voor de volle mep.
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik sla over, denk echt dat ze niet helemaal jofel zijn daar in Hamburg City, de prijzen zijn niet bijzonder en 2 events met zaaien en drops tegelijk vind ik toch echt teveel van het goede.:mad:
    Wordt hier eigenlijk best boos om, dit is geen spelletje meer als je aan alles wilt meedoen maar een dagtaak.8)
     
    -Mandy-, Borkie, kakelot69 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Zo, met volle kracht vooruit. Bijna 1000 drops gemaakt. Dat is voor geen van beide events voldoende, maar ik heb de fabriek voor de GB nu wel vrij kunnen spelen. Zo gauw ik voldoende gewas heb, gaat die van het supervoer er achteraan. Ik heb nu op 2 velden dit eventgewas staan. In het bos heb ik de drops gemaakt en werd een 6-uurs gewas met water en mest te laat. Daar staat nu dus het andere eventgewas.
     
    Reggaefeeks en Borkie vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo Coco, dat is geen treintje meer dat is een TGV xD

    Ik ben meer een diesel.
     
    -Coco1968- en Borkie vinden dit leuk.
  6. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Tsjoeke Tsjoeke..... met 100% oogstbonus op volle kracht vooruit xD
     
  7. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    haha hier ook;) en 200% ep bonus
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. annwei

    annwei Veteraan

    Kun je de tijd in het forum dan wijzigen van winter- naar zomertijd? Ik zie nl ook 16:15 uur staan. Mijn laptop geeft wel de zomertijd aan.
     
    Laatste bewerkt: 25 April 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  9. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik ga alleen voor dit event..........:music:
     
    schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
  10. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Je kan geen zomer en wintertijd hier op het forum aangeven. Ik denk dat Coco het volgende bedoeld:

    Als je op de Home pagina van het forum staat zie je rechts bovenin je spelersnaam staan. Dan klik je hierop en opent zich een blok. Daar klik je dan op Persoonlijke gegevens. Dan zie links in beeld 2 blokken met diverse mogelijkheden. Dan zie je onder instellingen, voorkeuren staan. Als je hierop klikt zie je in het scherm wat je krijgt een vakje met tijdzone staan. Deze moet op UTC +1 Midden Europese Tijd staan. Wanneer het hierop staat heb je ook altijd (zowel in de zomer als in de winter) de juiste tijd op het forum staan.
     
    Borkie, herma1234, -Coco1968- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    bij mij droppen de vijzels beter dan de rails op de gewone velden, en bij jullie?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik heb gisteren 100 partydraaien gewaagd voor een oogstbonus, maar helaas. Ik zal het zonder moeten doen....
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Met dit event ook volop bezig. o_Ok hier is de berekening dat ik zondag avond klaar ben met de gewassen (Dan reken ik erop dat ik in de nacht roos kan zetten voor de DI)
    Met de DI moet het hier ook goed komen. Ik haal er hier 10 per uur gemiddeld uit en moet voor het event er 8 per uur uithalen...
    Dus met veel pijn en moeite gaan beide events misschien wel gehaald worden...
     
    Borkie, -Coco1968-, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Klinkt alsof je op de goede weg bent. Bedenk dat als je net wat drops te kort komt, je altijd de laatste dag een oproep op het forum kan doen, of daar kijken wie aanbieden dat je ze een berichtje kan sturen voor een extra dropje.
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier ook de 200% oogstbonus. Ik draai net voor een event max 20 keer aan het partyrad. Hier precies op de helft met gewassen, denk dat ik vanaf morgen op 2 velden ga spelen en bomen op het 3e veld zet voor de drops. Beetje drukke dagen voor de boeg en de bomen worden automatisch geoogst.
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dankzij de 100% die ik gisteren draaide zal ik aan het eind van de ochtend 10.000 gewassen bij elkaar hebben, daarna nog 7 keer oogsten en een beetje. Dat moet zaterdagavond wel gepiept zijn en dan heb ik nog alle tijd om de ontbrekende dropjes nog bij elkaar te harken. Het begint er dus op te lijken dat deze malligheid me toch twee rijen op gaat leveren xD
     
  17. annwei

    annwei Veteraan

    Dank je stond bij mij inderdaad een andere tijdzone, had me al wel vaker verbaasdo_O over de tijden die bij de post vermeld staan, maar wist niet dat je dan deze tijdzone moest aan geven. Weer wat geleerd en ook aangepast.:music:
     
    Borkie, herma1234, -Coco1968- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Blij dat je de oorzaak begreep en hebt uitgelegd. Ik was gewoon weer eens te snel met mijn conclusie. Bij mij gaan zowel de pc als het spel automatisch naar de juiste tijd, en dat uur verschil moest volgens mij door winter/zomertijd komen, een andere tijdszone had ik niet aan gedacht.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Dank jullie wel, heb inderdaad de tijd aangepast:D
     
    Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  20. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.