Praatgroep - Volle kracht vooruit!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 24 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jan-willemdebruin

    jan-willemdebruin Forumleerling

    stress, stress stress, gelukkig lieve mensen hier op het forum die mij hebben geholpen
    Ik moest nog 108 di vanmiddag, kom ik erachter dat ww niet ingezaaid stond
    dus maar sm met begonia's gezaaid en daarna nog 1 di gekregen van sla
    maar die was uiteindelijk over.
    ik ben nu wel echt blij dat ik het toch gehaald hebt.
     
    Borkie, farmermikkie, LucieSchreurs en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hahaha ja precies. Dan denken ze gelijk dat ik niet in orde ben:D:D
     
    Borkie, farmermikkie, kakelot69 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. plukkie56

    plukkie56 Forumleerling

    Jeetje wat lullig zeg. Ik heb weer met een spel meegedaan en voor de zoveelste keer niet gered.
    Alles op alles gezet en zelfs een paar keer spullen moeten kopen. Net met de laatste trein ben ik 2 sec. te laat en kan ik mijn laatste niet meer repareren. Wat een klotenspel is het toch. Is het nu echt te doen voor het geld dat binnen gehaald word of?????????
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou ja, als BP geen geld meer binnenhaalt kun jij je ***** spelletje ook wel vergeten, het is nou eenmaal geen liefdadigheidsinstelling. En voor de rest weet ik het ook niet. Een heleboel mensen hebben het event wel gehaald dus of het nou allemaal de schuld van BP is dat jij het niet gehaald hebt waag ik te betwijfelen.
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  5. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Ik heb zelf in drie dagen de wolkenrij met de drie treinen gehaald, uiteraard de rest niet maar ja...dan moet ik ook maar niet op vakantiexD
    Het is dan wel keuzes maken maar ik was vanmiddag klaar. Heb dan ook geen enkel ander vakje gedaan en de "goedkoopste" weg gekozen. Supermest voor de eerste drie rondjes op grote velden gebruikt
     
    Borkie, janniekwak, -Coco1968- en 5 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.