Praatgroep - Volksverhalen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 Juli 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aubry47

aubry47 Forumkoning

Event klaar. Was toch een leuk event met mooie prijzen o.a. piccolo wonderkisten. Weet iemand of je de gewassen ook kunt verkopen op de markt?

2. Lieve

Lieve Halfgod

raar dat je bij ezeltje allemaal paarden moet inleveren

3. vinc05

vinc05 Forum freak

Ga naar het blauwe vaasje verolgens naar consumptiegoederen en typ bundel in het zoekvak dan komen de kistjes eruit

Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  4. Ik vraag me echt af waarom de gewassen zo lang duren... willen ze het fokken stimuleren? Want dan gaat het verkrijgen van gewassen sneller!

5. theav71

theav71 Levende forumlegende

Er is natuurlijk niet voor niks een supervoer verkoopactie. De meeste hebben geen geduld en fokken wel.

6. janjoke

janjoke Doorzetter

Simpel 3 x fokken volle bak en 396 sv. Mooi
    Hoef helemaal niet te verbouwen

7. Er staat nu in elk hartje beneden een 2 en nu kan ik niks meer inleveren?? Hoe gaat t nu verder? Snap er niks van!

8. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Nu moet je 8 haflinger, 8 cyperse katten, 8 dalmatiërs en 8 bruine kippen leveren. Als je die niet in voorraad hebt, fokken met paarden katten, honden en kippen. Je krijgt dan uit het fokmotel ook de bundels met gewassen en die je vindt bij consumptiegoederen. Het zijn geen kistjes maar noemen Bundels vol volksverhalen. Je hebt dan gewassen om te leveren voor de volgende stap. Volgende stap is weer fokdieren leveren enzovoort...
    De bundels (gewassen) krijg je ook wanneer je ook andere dieren dan paarden, honden, katten of kippen in het fokmotel plaatst.

Laatste bewerkt: 14 Juli 2023
    tafeltennisster79 en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. Huh, ik heb niets van een baby boom gemerkt! En ik heb de aanbieding supervoer ook gemist!

10. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Dank! Ik kon het ook niet vinden.

11. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Dit event valt wel mee.
    Je moet veel fokken en daar krijg je dan te leveren producten zoals bvb ezelstaart. Met de babyboom van gisteren heb ik veel gefokt
    IK had gisteren al wat gepland en oogst straks. Dan kijk ik na hoeveel ik nog moet fokken...

12. Ik ga dit event staken! Ga t niet halen.. heb te weinig supervoer!
    Succes aan iedereen die wel bezig is en doorgaat!

13. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Bedoel je dat je dit event hebt gehaald zonder gewassen te verbouwen?

14. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ja dat kan. Je moet er 490 keer voor fokken. Uit de kistjes (die in dit geval 'bundels' heten) heb je dan voldoende gewas om het hele event te halen.

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  15. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Je moet zelf niets van die zaden planten... je krijgt ze uit de kisten. Echt geen zwaar event, wel voor mensen die weinig supervoer hebben.

16. kakelot69

Je kunt ze wel planten als je SV uit wil sparen.

17. BoerAnnelies

Dank jullie voor de tip. Ik heb het event in 35min uitgespeeld. Heb 496x gefokt.
    Was zo dom om niet op te letten en bij het andere event bezig te gaan. Daar de linker en de rechterbalk ingeleverd.. Ach ook weer mooie prijzen er mee binnen gehaald.

Dit was wel een aanslag op mijn sv. Heb nu nog ruim 9duizend dus kan het wel missen. Mijn doel is om 10.000 te halen. Dat heb ik een keer gehaald, toen kwam er een fok event en heb ik met volle maan sv gebruikt. Daarna was het lastig, nu had ik net weer gehaald. Maar ach, mooi doel ;)

18. kakelot69

Wauw, 9000 SV! Ik ben al poepgelukkig dat ik de SV tegenwoordig boven de 1000 weet te houden, ondanks de fokevents xD

19. BoerAnnelies

haha draaien draaien en draaien. SV kopen van je munten en veel events waar je het mee kan krijgen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.