Praatgroep Vogelvakantie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    Ik heb ramboetan kunnen kopen op de markt, Amerikaanse populier heb ik.
    Maar.........
    De hoeveelheid vetbolletjes ??? Kansloos :sleepy::(

    Tja, had te laat in de gaten dat het event was begonnen. Zie nu dat ik alle akkers had moeten verwijderen, bomen, stallen, werkplaatsen plaatsen.
    Te laat in de gaten, haal het niet meer, zie wel hoe ver ik kom.
     
    Laatste bewerkt: 18 Augustus 2019
  2. harriejose

    harriejose Forum freak

    o_Ok hier krijg ik de vetbollen niet bij elkaar, zeer jammer.
     
    Sidonia99 vindt dit leuk.
  3. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    881 vetbolletjes en bomen en stallen zetten op baha
     
  4. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Alleen nog 6 goud en diamant, dat redt ik wel met een grote bomenoogst vanavond een veld en morgen nog 2 velden.
    Heb merendeel met stallen gemengd met bomen gespeeld, alleen nu laatste dag alleen maar bomen gezet.
    Ondertussen op de markt ruim terug verdiend wat ik had uitgegeven.
     
  5. Lieve

    Lieve Halfgod

    Hier denk niet het te halen hoewel alles vol sta met stalen en bomen, de bomen extra mest krijgen
    veel te veel drops
     
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier ga ik het helaas ook niet halen. Ben vrijdag avond pas begonnen omdat ik het forum minder in de gaten hou en daarom ook niet gezien dat de DI niet uit de gewassen kwam. Ik heb mijn baha vooral vol staan met stallen en bomen, maar ook 1 veld met gewassen, die had ik eerder om moeten bouwen. Ik sta nu te wachten bij fase 4 diamant, die ga ik nog wel halen en morgen voor werk nog een keer oogsten heeft denk ik niet eens nut. Het is jammer, had de sieritems graag gehad, maar ja het is niet anders.

    In de zomer zijn we 3 weken weg geweest, toen had ik iemand die het spel voor mij deed. Hier en daar internet, soms slecht en soms goed. Heb toen 3 weken niet op het spel gezeten moet zeggen dat het heerlijk was. Merkte daarvoor dat het spel mijn leven ging leiden en daar had ik geen zin in. De vakantie heeft dit goed doorbroken en zoals nu ook.. erg jammer maar het is niet anders. Ik geniet van het spel, mis dingen, maar vind het prima :);)
     
  7. breston18

    breston18 Forumkenner

    Event klaar, de laatste vetbollen net gekregen.
    De Amerikaanse popelier en Ramboetam zijn aardig gezakt op de markt naar ongeveer 220.000 bd
    Bomen staan er in overvloed op, jammer dat het op de ene markt schaars is en op de andere in overvloed.
    Zou eigenlijk gelijkmatiger moeten zijn, mijn mening hoor
     
  8. harriejose

    harriejose Forum freak

    Niet verwacht, toch gehaald,ben ik blij mee.
     
    copyshasta vindt dit leuk.
  9. joke1948

    joke1948 Forum-baron

    o_Ok hier vanmorgen gelukkig nog de ramboetan kunnen kopen.Dus event afgerond.
     
  10. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    sieritems binnen fase 6 krijg ik niet meer af maar vind ik niet erg
     
  11. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    Hier ook veel te weinig vetbolletjes … 1 dag geen internet gehad en voor mij niet te halen!
     
  12. nientje1950

    nientje1950 Forum-commissaris

    Goedemorgen, bijna alles afgerond alleen de laatste van 6 niet. we hebben nog een paar uurtjes alles staat met bomen mest. ben benieuwd. succes iedereen met de laatste vetbolletjes.
    fijne dag.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  13. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    hoi nientje ik zit hetzelfde als jij ;):)

    de items zijn binnen dat is het belangrijkste
     
    vinc05 en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    Minder dan de helft gehaald, helaas.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.