Praatgroep Vogelvakantie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Om volledig mee te kunnen doen heb ik toch maar even die 2 soorten vruchten op de markt gekocht, een rib uit mijn lijf maar ach...
    Sta nu te wachten bij fase 3 goud. Volgens mij moet het goed komen.

Zie nu alleen dat gewassen niet mee doen. Toch maar even mijn andere veld ook vol zetten met stallen. Voordeel is dat ik baha altijd behoorlijk vol heb staan met bomen en stallen. Heb altijd maar 1 veld met gewassen en dan op de hoekjes ook nog bomen.

gelderblom vindt dit leuk.
  2. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

enkel baha doet mee stallen en bomen zet maar een hoop bomen

3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier zijn de vetbollen binnen.
    Mijn recept voor veel drops: gisteren om 14 uur 2,5 akkers xxl bomen geoogst. Met 2 x sieritem piratenpapegaaischip (voor snellere baha bomen). Gisteravond laat die bomen weer geoogst. Vanochtend laat weer en daarnet weer. Vanochtend had ik ook nog een fiool van groei genomen (voor snellere baha bomen). Achteraf niet nodig, want ik was vanavond niet eerder in de gelegenheid te oogsten.
    De 1e 3 oogsten met howies, de laatste was dat al niet meer nodig.

Zonder howies zou het dan met 7 x alles vol 12 uurs bomen ruim moeten kunnen, misschien zelfs met 6 oogsten.

BoerAnnelies en Dahlia76 vinden dit leuk.
  4. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier alleen nog 6 goud en diamant, net me bomen voor de 2de keer bomenmest gegeven,
    hier heb ik een vogelhuisje over -.-

5. owl.

owl. Levende forumlegende

Hier op de markt ook geen ramboetan fruit, te koop. En als er iets te koop is, er gauw op klikken, yes eindelijk.. en dan de de melding krijgen, dit product is al verkocht o_O:cry:

Nu maar duimen dat ik wel het fruit te pakken krijg.

6. Dahlia76

Dahlia76 Forumbewoner

Lijkt mij een prima recept... Alleen mis ik minimaal de helft van jouw ingrediënten :pxD

farmermikkie vindt dit leuk.
  7. joke1948

joke1948 Forum-baron

Nog steeds geen ramboetan.Als dat maar goed gaat.

8. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Ik had gisteravond eindelijk geluk toen kon ik de ramboetan kopen op markt 2. Koste maar 15000 maar wat een gedoe.

9. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    pakket stekjes gekocht...........geen ramboetanboom :cry:

proficiat dan heb je echt geluk gehad
    ik zit nog steeds te wachten:)

Laatst bewerkt door moderator: 18 Augustus 2019
  10. Croky2004

Croky2004 Forumleerling

heb er net gekocht voor 19000 bd
    veel klikken en toen stonden er 10 aanbiedingen van 5 zet ze straks wat ik over heb op de markt
    s6 ermee

11. thuva1

ik denk dat ik net op de verkeerde momenten zit te klikken
    Moet vanmorgen weer weg net als gisteravond dus dan mis ik sommige "goede" momenten op de markt :cry:

12. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik moet nog zo'n 180 vetbollen. Maar dat is geen probleem, want de koala's droppen maximaal en ik kan ze nog twee keer oogsten. Morgenochtend bouw ik dan om naar kwartveldjes en daar zet ik dan lablab op met tikimasker, essentie van wijsheid en geneeszalf voor de zomerquest. Die kan ik dan oogsten zodra ik terug ben van mijn werk.

BoerAnnelies en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. Croky2004

Croky2004 Forumleerling

Ik moet nu weg, maar om 13:00 uur zal ik er op de markt zetten
    Ik hoop dat je er dan bent

14. AHaW70

AHaW70 Forum-hertog

Om 19.00 uur vanavond voor de laatste maal de XXL bomen oogsten en dan heb ik alles binnen.
    Ik heb geen bomenmest gebruikt. Gewoon 2x per dag de 12-uurs bomen oogsten.
    Kan er vanavond mooi Saguaro op met water en mest voor de drops van morgen.

kakelot69 en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier zo'n 1.110 bomemest gebruikt maar nu wel klaar, nu rustig met de hand de velden aan het ombouwen
    de 22ste start het farm domino event waar we aan de mandjes te zien eventgewas en di's voor nodig hebben, zag een plaatje wat tot 1.200 ging (hopelijk klopt dat dan weer niet xD )

harm-jan70 vindt dit leuk.
  16. fricor

fricor Commandant van het forum

hier gisteravond ook geluk en op markt 2 ramboetan ingekocht.
    wel veels te veel, dus het overschot zet ik ook weer terug op de markt.
    event af.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  17. thuva1

eindelijk...............alles op de markt kunnen kopen. Ramboetan ook binnen

18. Croky2004

Croky2004 Forumleerling

fijn dat het is gelukt.

19. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Waar kan ik die info vinden over de zomerquest? Want ik zie het niet of het van dat event wat langer doorloopt? Daar doe ik namelijk niet aan mee.

20. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik bedoel inderdaad dat event waar jij niet aan meedoet ;)

BoerAnnelies vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.