Praatgroep Vogelvakantie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    maar dan moet je volgens mij wel op de goede markt zitten
     
  2. joke1948

    joke1948 Forum-baron

    Ik denk dat we op dezelfde markt zitten, hier ook geen ramboetan fruit te koop, ik kan dus niet verder, de rest wel kunnen kopen.
     
  3. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    ik weet niet op welke markt ik zit
    de rest heb ik ook allemaal zelf op voorraad
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ze komen echt wel. Het event duurt nog even.
     
  5. fricor

    fricor Commandant van het forum

    gisteren heb ik op markt 2 wel 3 ramboetan kunnen scoren...dat is dus nog steeds niet genoeg.
    ik kon ze gisteren verkopen voor 7600 en vandaag is de prijs gestegen naar 9495...
    dus tja....geen vetpot voor de verkopers...
    maar door geen aanbod voor veel spelers geen event....
    jammer hoor.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  6. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Op mijn markt staan er 90 aanbiedingen ramboetan en 44 populier. Dus het komt wel.
    Net ff meer dan 100 miljoen verdiend door mijn overschot te verkopen.
     
    -Pillow_ vindt dit leuk.
  7. Roos

    Roos Forum-hertog

    Toch vreemd dat het zo ontzettend veel scheelt hoor. Blijkbaar zit fricor op een markt waar de prijs nooit gestegen is. Ramboetan kost bij mij meer dan een kwart miljard per stuk en bij fricor is de prijs dus nog in 4 cijfers.

    Overigens wel lekker even 100 miljoen verdienen :p AHaW70... Ik kon ook aardig wat op de markt zetten, maar kwam varkens te kort voor het andere event. Heb een enorm truffeloverschot hahahah. Hoe ken dat nou? :music:8)
     
  8. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Die truffels hebben we vast ook weer een keer nodig voor een event, en dan kun jij ze mooi voor de hoofdprijs verkopen.....
     
  9. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Ik heb even gekeken voor jouw je zit op markt 2
     
  10. Roos

    Roos Forum-hertog

    Hahah.... ja... die truffels komen nog wel een keer..

    Zat net nog even naar m'n aantal benodigde drops te kijken... Die 881 ga ik zo even niet redden, maar zag dat je er maar 730 nodig hebt? Van 6 hoef je goud en diamant toch niet te doen? Dat scheelt 151 drops. Das aardig...
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  11. Croky2004

    Croky2004 Forumleerling

    Ik zit ook op markt 2, ga gewoon verder, en hopen dat ze toch op de markt gaan zetten, al is het dan mondjesmaat, dan gaat de prijs vanzelf omhoog en dan komen de aanbiedingen wel.
     
  12. breston18

    breston18 Forumkenner

    Heb beide bomen, bij mij op de markt gaan ze over de 400.000 per stuk dus voor de meeste niet eens te doen om ze te kopen of je moet vele miljoenen hebben.
    De drop items is ook nog een item om het bij elkaar te sprokkelen hoor
     
  13. john-j

    john-j Forum-hertog

    ik kan het ook niet uitspelen,
    de markt zijn ze niet te koop en ik heb ook geen stekjes waar ze uit kunnen komen.

    mvg john-j
     
    boesje46 vindt dit leuk.
  14. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Hier ook nog steeds volop aanbod op de markt. Alleen die prijzen :oops: Heb 10 Populierenzaadjes verkocht voor 550.000 per stuk xDHeb ook nog een paar Ramboetan staan, maar daar is de prijs duidelijk van aan het zakken. Zo toch nog wat terug verdient van de 15 miljoen, die ik heb uitgegeven :p
    Heb alleen een zwaar tekort aan drops. Heb al m'n bomen en stallen ongeveer staan, maar tot nu toe nog geen 200 drops o_O
     
    boesje46 vindt dit leuk.
  15. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    als er nou stekjes te koop waren dan had je nog wat zelf kunnen verbouwen, dus een (groot) aantal spelers kan dit event niet uitspelen

    Ik zit dan zoals eerder genoemd op markt 2 en daar is echt geen aanbod
     
    boesje46 vindt dit leuk.
  16. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Dit event kan ik wel vergeten want de vetbolletjes zijn mondjesmaat afgesteld en ik weiger ze te kopen. Ben pas bij 2 goud en heb er al 3:wuerg: van de 50
     
    pino460 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  17. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Er zijn gewoon stekjes te koop proberen waard .
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier is de prijs van de Ramboetan nog steeds extreem hoog. 1 stuk 700.000,000 tot 1 stuk 1 miljoen.
     
    boesje46 vindt dit leuk.
  19. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende


    Wat heb jij dan op de velden staan Leni als ik vragen mag?

    Hier staan 2 1/2 veld met xxl bomen, een 1/2 veld met stallen (bij gebrek aan xxl bomen) dit levert mij om de 12 uur gemiddeld rond de 200 DI op.
    De eerste ronde heb ik gedaan met bomenmest, zodat ik niet tot diep in de nacht hoefde te wachten om te oogsten. Nu oogst ik 2 keer per dag.

    Jij weet dat gewassen geen DI leveren?
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb pas 115 vetbolletjes. Alles op de farm staat vol met bomen, stallen en werkplaatsen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.