Praatgroep Vogelvakantie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik heb toevallig sinds vorig weekend een ramboetan en amerikaanse populier. Had wat stekjes gewonnen en een keer geluk.
    Als ik over heb, zet ik ze wel op de markt.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Jammer van die vruchten.
    Maar ik voel me totaal niet aangesproken bij dit citaat.
     
    Butsmuts en -Pillow_ vinden dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    de sier-items kunnen ook op het huisdierenveld :)

    ik ook niet, maar omdat er mensen staat worden we er kennelijk allemaal mee bedoeld
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  4. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Hier stonden nog 17 stekjes waar een Amerikaanse populier uit kan komen. Op baha ook nog stekjes voor eventueel een Ramboetan. Snel het veld opgezet duimen dat deze bomen eruit komen. :music:
     
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Zonder de discussie open te willen breken, er staat "mensen die voortdurend hun stokpaardjes berijden.." en dat zijn dus niet alle mensen.
     
    Reggaefeeks, Huhmmie38, Dahlia76 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. klakje

    klakje Oudgediende

    Deze keer hoeven we niet te denken. Het stopt gewoon door gebrek aan Ramboetan en populier. Dus snel klaar
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je kan altijd nog op de loer gaan liggen op de markt. Ik heb net 24 populierenzaadjes verkocht, en met de opbrengst daarvan hoop ik één dezer dagen wat ramboetanvruchten te kunnen kopen. En anders maar niet, er zijn erger dingen op de wereld dan dat je een keer een quest niet uit kan spelen.
     
  8. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Mis ook de Populier, de Ramboetan en de Judasboomfruit. Paar uur geleden werd er niks aangeboden op de markt, nu zijn ze volop te koop en het event is nog niet eens begonnen. Wel ongeveer 15 miljoen armer :oops: Valt misschien nog wel wat terug te verdienen met m'n overschot aan Sakurabloesem en Pistache en zo niet jammer dan:p
     
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik geloof dat ik bij jou kom shoppen hier 0,0 ramboetan op de markt
     
    Dahlia76 vindt dit leuk.
  10. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    Hoe verzint BP het om events te maken die bijna niemand kan spelen
    wat een humor hebben ze daar je blijft lachen:p
     
    owl. vindt dit leuk.
  11. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Vergeet niet dat we ook 881 drops nodig hebben. Dit lijkt me ook nog een hele kluif.
    Ik ga pas iets inleveren als ik de drops bij elkaar heb, of aan het einde van het event om keuzes te maken.
    Ik heb al een paar dagen baha vol staan met stallen en bomen op randjes. Ga toch maar een aantal stallen vervangen door bomen.
    Want uit een stal heb je maar 1x kans, uit 4 bomen 4x.
     
    farmermikkie en harm-jan70 vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende


    Vergeet ook de supermest niet. Saguaro b.v. is met alles er op en eraan rond de 5 uur klaar.
     
  13. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Waarom zou je die erop zetten als daar geen dropitems uit komen?
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  14. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Geen idee Enk. xD

    Zover had ik nog niet in de faq gekeken.

    Edit:

    Inderdaad, ik zag het zonet.

    Dropitems

    DropitemKomt van deze akkersKomt uit
    Vetbolletje
    [​IMG]
    3,6,9Bomen
    Stallen
    Werkplaatsen
     
    _Jeanie_ en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb alles vol gezet met 20-uurs bomen. Het is natuurlijk een wilde gok, maar omdat het een bomenevent is verwacht ik dat bomen beter gaan droppen dan gewassen. Edit: na Enks berichtje weet ik dat wel zeker xDxD

    Morgen voor ik ga oogsten zet ik nog een 100% bomenoogstbonus aan, dan heb ik er in ieder geval lekker wat opbrengst van als het niks wordt met die ramboetanvruchten op de markt xD

    Edit: gelukt, joechei! Ze waren niet erg goedkoop die ramboetanvruchten, maar dank zij mijn populierenzaadjes bleef de schade toch enigszins beperkt haha.
     
    Laatste bewerkt: 15 Augustus 2019
    farmermikkie vindt dit leuk.
  16. Roos

    Roos Forum-hertog

    Heeft dit event ook te maken met het wollemiazaadje? Zag ik bij mij op de markt (nou ja, precies nul).
     
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ZO beide nu in huis na driftig klikken in de markt
    Laat maar komen rest op voorraad
    :inlove:
     
  19. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hier ook geen ramboetan en geen amerikaanse populier, overslaan dus want stekjes kopen gaat niet gebeuren:music:
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    scoren op de markt
     
    -Pillow_ vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.