Praatgroep Voetbalkoorts Finale

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 7 Juli 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Kan je meerdere keren prijzen binnen halen? Ik heb een paar prijzen gedaan, maar staan nu op uitverkocht of kan je alle prijzen maar 1 keer doen.
     
  2. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Gereedschapskist en sieritem hoog Houden kan je meerdere keren aanschaffen.
    Hier event afgerond.
    Genoeg kisten binnen anders kost het mij teveel inlever spul dus ik stop ermee.
    Dik tevreden.
     
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ah, dank je wel voor het antwoord. Ik heb nu de verblijven, bomen, partyticket en 2x sterren gedaan.
     
  4. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik heb ook alles gekocht behalve de supermest, de gereedschapskist en het supervoer.
     
    blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  5. tinus138

    tinus138 Teller

    Hier alles binnen uit de winkel wat ik graag wilde hebben. Het blijft gewoon een geweldig spel.:D
     
    blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier ook de winkel leeg gekocht, ondanks dat ik het niet nodig had heb ik toch een gereedschapskist gekocht en natuurlijk 1 sieritem. Heb rozen genoeg, dus misschien dat ik morgen nog een paar keer ga voetballen voor nog een sieritem (schuurvulling of ik moet gaan wisselen). Dit is een leuk event wat alleen maar voorraad kost :)
     
    blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  7. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Het sieritem is een 1vaks item die elke 8 uur 500 ep geeft .Ik wil daar best wel een aantal anjers voor inwisselen .En dan de oudere sieritems de schuur in
     
    tinus138 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    haha dat is ook zo, maar je moet wel tijd hebben om het spel te spelen en gezien ik morgen overdag de hele dag moet werken, blijft er niet veel tijd meer over. Heb nu binnen gehaald wat ik nodig vond en de rest is zeg maar luxe ;)
     
    Daxter1966 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Soms best lastig he dat werken;).Maar als je tevreden bent is dat prima.Soms is er dankzij werk gewoon minder haalbaar
     
    BoerAnnelies en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. Alextheman95

    Alextheman95 Regelmatige auteur

    Nou ik heb alles gekocht uit de winkel maar denk niet dat ik voor nog meer sieritems ga. Duurt mij allemaal te lang helaas! Maar wel leuk extraatje.
     
    blackscorpion64 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  11. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    de winkel leeg gekocht afgezien het gereedschap en de sm, heb 1 sieritem, maar denk erover na om er nog 1 te halen. Voor een 1-vaks item geeft het een leuk aantal punten.....
     
    farmermikkie en Farmer121965 vinden dit leuk.
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb de winkel niet helemaal leeg gekocht, maar de interessantste eruit gepikt.
    Wel 2 hele elftallen aan sieritems bij elkaar gespeeld.
    Even genoeg voetbal geweest voor mij xD
     
    BoerAnnelies, hildemarc, Leo.netten en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Slim mikkie regenwoud nu vol ?
     
    Farmer121965 vindt dit leuk.
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Nee, die staat al bijna vol. Alleen een paar dure stallen mogen daar blijven.
    De voetballertjes mogen op de siertuin, daar stonden nog heel wat waardeloze sieritems.
    Je moet wat om ep-tjes binnen te halen :)
     
    Leo.netten en Farmer121965 vinden dit leuk.
  15. diditje

    diditje Junior expert

  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Als je via het eventklokje naar het voetbalevent gaat, kan je met die gekleurde voetballen een voetbalspel spelen. Druk daarvoor op het driehoekje in het eventscherm.
    Met het spel kan je steeds maximaal 5 stermunten verdienen, en die kan je in de winkel in het eventscherm inwisselen voor leuke prijzen.
     
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ben erg blij met mijn werk hoor, maar ja het komt niet altijd perfect uit. Inmiddels heb ik er 3 binnen gehaald en ga zo nog even voor nummer 4. Kost toch ongeveer 10min.
    Heb mijn siertuin even bekeken en had er nog een stuk of 10 eenzame verblijven staan -.- en dat terwijl ik mooie sieritems van kikkers, met veel EP in de schuur heb staan. Beetje jammer. Dus snel gewisseld.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ondanks dat ik vrij was heb ik ook weinig gespeeld .Uiteindelijk maar 4 sieritems binnengehaald.Uit de stallen kwam een rode panda :inlove:blij mee want die had ik nog niet.Ik moest het voer nog maken En 3 stokjes fabrieken 2 oranje en 1 geel.De stekjes waren niet zo geweldig maar je kunt niet alles hebben
     
  19. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    hier aardig wat hout binnen gehaalt en ook 51 sieritems.
     
    Laatste bewerkt: 10 Juli 2016
    farmermikkie vindt dit leuk.
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Wat doe jij met al die sieritems? En heb jij een robotje thuis die het voetbalspel voor jou heeft gespeeld ;) Dan wil ik die namelijk ook haah
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.