Praatgroep Voetbalkoorts Finale

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 7 Juli 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    kost idd aardig wat tijd om de winkel leeg te spelen, maar ja is een extra event en extra prijzen moet je maar denken.......Nog 2 uur voordat ik kan oogsten:wuerg:, eh bedoel natuurlijk de fokstal legen:oops:
     
    Laatste bewerkt: 8 Juli 2016
  2. pupeluutje

    pupeluutje Actieve auteur

    6 supervoer voor 50 sterren? en 4 supervoer voor 30 sterren? o_O Niet wat ik gewend ben: ontbreken er niet een paar nulletjes?
     
    blackscorpion64, voesje en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dat viel mij net ook op toen ik ff in de winkel ging neuzen... o_O
    Weet niet of dat nu wel de bedoeling was of dat het een foutje in de berekening is bij BP...:p

    Doet me denken aan mijn vader.... (had vroeger een bloemenzaak). Die zette wel eens de kaapse viooltjes in de aanbieding van 1,50 per stuk voor nu 3 stuks voor 5,--;) en dan maar afwachten of er een klant was die doorhad dat het voordeliger was om 3 losse te kopen!xD
     
  4. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    nou heb alles al en voor die kist en sieritem speel ik niet verder vind het wel prima zo

    als ik de anjers in zal leveren dan zit ik bij wijze van spreken hier volgende week nog met dit voetbalspel
     
    Laatst bewerkt door moderator: 8 Juli 2016
    blackscorpion64, hildemarc en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. kokkertje

    kokkertje Forum-commissaris

    :cry:vrij voor het doel, maar m'n zandlopertje verdwijnt niet :cry:
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik snap even iets niet? Ik lees dat sommige 155 stuks rozen inleveren om te kunnen voetballen. In de FAQ staat dat 17500 aan gewassen moet inleveren, hoe kan je dan maar 155 stuks aan rozen inleveren en dan voetballen. Doe je dan het andere aantal 17345 van een ander gewas erbij? Of lees ik de FAQ nu helemaal verkeerd.
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Nee, het aantal. Je moet een tegenwaarde van 17.500 inleveren. Iedere roos is 113. En 155 x 113 is net iets meer dan 17.500
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ah, dan heb ik de FAQ niet begrepen. Ik heb gelezen 17.500 aan gewassen inleveren, dat staat er. Ik dacht al, ik heb 32000 rozen en kan dan maar 2 x spelen met aanvulling van een ander gewas. Dat verandert veel. Dan kan ik ook xD gaan schieten, jippie.

    update: Het schapenelftal is in actie gekomen en de rode donderstenen xD kunnen niet winnen van het schapenelftal, hihihi. Al 6 doelpunten en 30 muntjes. xD
     
    Laatste bewerkt: 8 Juli 2016
  9. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Heb al wat gevoetbald maar spijtig genoeg geen supervoer te bespeuren zoals de vorige keer...We zullen ze dan maar kopen. Je kan er 10 aanschaffen voor 80 sterren. Dit zijn al 16 ballen, als je steeds 5 stermunten haalt. Ga m'n voorraad eens aanspreken en ballen aanschaffen en intussen fokken met de slakken. Multitasken!!!! JOEPIE!!!
     
    blackscorpion64 en voesje vinden dit leuk.
  10. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Heb net 10 supervoer gekocht in de winkel, die hebben we veel nodig met de snelheid van de opeenvolgende quests...
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik persoonlijk vind het erg veel klikken het voetbal spel
    Morgen maar verder handen willen ditniet:wuerg:
     
    blackscorpion64 en astrid1960 vinden dit leuk.
  12. .kicky.

    .kicky. Forumleerling

    Hier ook last van
     
    blackscorpion64, astrid1960 en kokkertje vinden dit leuk.
  13. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Zo alles 1x uit de winkel gehaald.
    Ben wat rozen lichter echter nog genoeg over.
    Ik vind het nu welletjes , meer sier items of meer gereedschap kisten is niet nodig.
    Er zitten per slot van rekening geen boormachines in, de rest hout ed nog genoeg op voorraad.
     
    blackscorpion64, astrid1960 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  14. kokkertje

    kokkertje Forum-commissaris

    Als je ff refreshed kun je gewoon verder spelen ( kost je geen bal :D )
     
    blackscorpion64 en .kicky. vinden dit leuk.
  15. **BOERIN**

    **BOERIN** Forumbewoner

    pfff wat een monnikkens werk heb haast een tennis arm moet vaak w8 voor het lijntje komt kan niet echt door spelen zo niet leuk en dat op 2 boerderijen pff stallen 2x stekjes en gb binnen zie wel wat nog komt...
     
    blackscorpion64, daisy17858 en astrid1960 vinden dit leuk.
  16. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Hahaha ik dacht gisteren dat jij maar een paar honderd rozen hadxD.Super dat ook het schaap weer in de race zit . Kun je toch weer stallen en stekjes scoren:D
     
  17. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    o wat domvan me, ben lekker aan het schieten , voorraad er door heen knallen, en dan steeds op de bal hoog houden klikken deze heb ik dus nu 4 keer en maar denken heb ik nu nog niet alle items? en toch maar3keer verkeerd geschoten. Nog even dan heb ik een elftal:oops:
     
    Daxter1966, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  18. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Ik had gehoopt mijn lijn aan de bonenstaak compleet te kunnen maken. Helaas is het een ander sieritem dus voor niets gevoetbald.
     
    astrid1960, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik maar denken hoe kan iedereen toch zo vaak gaan schieten met steeds 17.500 aan gewas inleveren. De stallen en stekjes zijn binnen. Volle kracht vooruit met de bal en scoren. xD
     
  20. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Zo klaar met voetballen...:D
    Ik heb alles uit de winkel aangeschaft behalve 5 SM voor 30 munten...vind ik nogal veel muntjes tov de beloning.
    En het sieritem en de XL kist ga ik ook niet meerdere keren aanschaffen...goe is goe ;)
     
    astrid1960, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.