Praatgroep Voetbalkoorts Finale

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 7 Juli 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pandarum12

    pandarum12 Forum-analist

    Een paar ballen ga ik zeker wel trappen. Zitten wel een paar prijzen tussen die ik wel wil hebben. :DMaar verder ga ik ook even op adem komen van alle events:sleepy:
     
    tinus138, daisy17858, Daxter1966 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Ik zag dat het event was :) maar moet dus tot morgen wachten om iets te kunnen inleveren :) kijk wel wat ik wel of niet wens hierbij :) tenslotte wordt het mooi weer.....
     
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Het voetballen van vorige keer niet mee kunnen doen. Nu sla ik ook een rondje over. Ik heb niet veel gewas en wat ik bezit, wil ik graag houden. Succes allemaal met het voetbalevent.
     
  4. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

  5. kato-62

    kato-62 Gevorderde

    Dat wordt het hele weekend voetballen, elk vrij gaatje opvullen met balletje trappen.
    Ons is zuinig en heb dus een belachelijke voorraad aan gewassen. Snel even gerekend kan ik alleen voor de anjers al 227 keer
    schieten. Daarna de prei is 349 keer etc. etc. Wordt nachtwerk. Hoop dat het voetbalveld wel verlichting heeft. Maandag muisarm en voetbalknie:oops:
     
    voesje, beereekhoorn, BoerAnnelies en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    Alleen met de rozen kan ik al 516 x schieten LOL...waar moet ik al die prijzen laten ;)
     
    blackscorpion64, Daxter1966 en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Zelfs niet een paar rondjes voetballen voor de stallen en stekjes:music:
     
    blackscorpion64, schaapje52 en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever


    Ik heb ook even naar mijn rozen gekeken.
    Ik kan 325 keer ballen maken en dan houd ik plus/minus 37500 rozen over.xD
    Ik bewaar altijd graag iets voor onvoorziene omstandigheden.
    Kom ik ook een keer van het overschot aan rozen af.;)
    Op de markt brengen ze toch niet veel op.
     
    -Coco1968-, blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb niet eens genoeg gewas voor een paar rondjes. Ik bezit heel weinig gewas. Kan net met de rozen 2 rondjes doen en dan is het al over. Schiet ik ook nog met 2 linkerbenen in het verkeerde doel. xD
     
  10. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ohw vandaar .Jij hebt niet zoveel mammoeten geloof ik .Ik kan van de anjers en de uien alleen al honderden keren spelen
     
    blackscorpion64 en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb alle gewassen zo tussen de 300 en 2200, een paar 3000 voor het voer. Dan heb ik straks echt een schuur die helemaal leeg is. Het is al zo moeilijk om de gewassen op peil te houden of meer te krijgen met grote velden, dan gaat het niet zo hard. Ben al weken aan het ploeteren om geen rust op je erf mee verder te komen, daar ben ik nu bezig met de uien in fase 2.
     
    blackscorpion64, Farmer121965 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik heb de uien veredeld die heb ik heel lang gebruikt om meer drops te krijgen. Net zoals de anjers en de bio katoen. En omdat je ze dan op comfort zet heb je er dan direct al heel veel . Een geluk voor jou is dat het sieritem een knijn;) is daar hoef je al niet meer voor mee te doen
     
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier hetzelfde hoor. Kan alleen met de rozen al meer dan 200 keer spelen. Dan hou ik ook nog een voorraad over. Die rozen gebruik ik om soms snel aan veel DI te komen en dan heb ik laatst met de theezakjes gedaan. Meestal staat dan ook nog WAC aan, dus dan krijg ik 9 rozen per veld en kan elke 10min oogsten. Gaat snel.
     
    blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  14. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    124 anjers per spel. En ik heb er ruim 39.000 :wuerg:.
     
    blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  15. annerieke1980

    annerieke1980 Forum-hertog

    124 anjers per spel.. maar dan lever je wel aardig wat overwaarde zag ik net.. maar ik kan ook wel een bloemenwinkel beginnen met al mijn rozen en anjers :D 65.000 anjers in de schuur dus kan mij ook wel even vermaken :D

     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  16. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Wat is dat voetbalspel grappig. Heb me er toch een plezier in. Voor nu gaan werken. Vanavond maar even weer voetballen. xD
     
  17. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    pieh, daar ben je nog wel ff mee bezig, maar de prijzen zijn het waardxD
     
    blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  18. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik heb de handige rekenhulp van Woelmuis erbij gezocht en zo lever je niks te veel in.
    http://farmerama-fan-speciaal.nl/gewascalc-alg.html
     
  19. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Geen beginnen aan heb iets van 556.817 rozen en per keer 155 inleveren kan dan iets van 3592 voetballen maken :wuerg:
    Dat ruimt niet erg op :(
     
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Als ik elke keer 155 rozen inlever, lever ik maar 15 punten te veel in. Ik vind het prima hoor. Hou nog voldoende rozen over namelijk.

    Beetje jammer alleen dat er slakken in het speelveld staan.

    Om de winkel leeg te kopen houd wel in dat ik 71 keer moet spelen, dat kost best wel wat tijd :(
     
    Laatste bewerkt: 8 Juli 2016
    blackscorpion64, Daxter1966 en hendrika73 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.