Praatgroep - Voetbalkoorts 2022

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 November 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Als het gaat om het account wat hoort bij dit forumaccount dan is je ticket sturen in ieder geval gelukt en heb ik gisteravond al 24 stermunten voor je geboekt ivm 1x fout gegaan bij level 5.

    Mocht je nog problemen hebben met ticket sturen vanaf ander account probeer dan wel eens gewoon in een browser in te loggen, ook al laad het spel daar niet helemaal goed in dan heb je onder het spelscherm (dus onder de houten rand) ook knoppen waarmee je naar forum kan gaan maar ook eentje voor support.
     
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    dank je wel @Klaartjuh ik snap niet hoe na een foutmelding een ticket toch verstuurd werd.
    het is en blijft dus een vreemde boerderij. ;)
     
  3. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Als je mijn antwoord op dat ticket niet hebt gezien is het denk ik wel verstandig dat je ook even checkt op jouw account welke mail gekoppeld is aan je boerderij.
    Want mijn antwoord is verzonden naar dat mailadres.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik had gisteren ook nog even een berichtje gestuurd, omdat ik door werk en daarna ziekte echt niet meer wist hoe of wat. Klaartje alsnog bedankt voor je supersnelle reactie en moeite om het te controleren!
    Gelukkig had ik nog een oogstbonus gedraaid en heb ik uiteindelijk de wolkenrij en alle ballonnenfabriek upgrades gehaald. Nu nog even doorspelen voor wat andere prijsjes.
     
    -matthias1952-, Klaartjuh en kakelot69 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.