Praatgroep - Voetbalkoorts 2022

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 November 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katbla

    katbla Forum freak

     
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Laatste bewerkt: 18 November 2022
  3. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    wolkenrij binnen nu de rest nog
     
  4. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Wolkenrij ook binnen:), en de verloren muntjes zijn ook netjes bijgeboekt:)
     
    Klaartjuh vindt dit leuk.
  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    De eerste rij tickets zijn weggewerkt betreft de stermunten, wie dat nog niet had gedaan maar wel stermunten mist zeker nog ticket sturen zodat wij dat netjes kunnen afhandelen.
    Tot nog toe hebben wij bij jullie bij level 1 nog geen problemen gevonden en gaat het alleen om level 5 dat wij nog wat bij moeten boeken, maar wees gerust wij checken wel alle spellen omdat we weten dat internationaal ook wat meldingen waren over level 1.
     
    -freedom5555- en bjorke-annika vinden dit leuk.
  6. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Hallo medefarmers.
    Doordat ik afgelopen week geopereerd ben (nieuwe heup) heb ik wel geregeld kunnen zaaien en oogsten, maar kan iemand me zeggen hoeveel x ik ongeveer moet spelen om de wolkenrij te behalen. Alvast hartelijk dank.
     
    Wulkje12!, gelderblom en vinc051 vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Uitgaande van een gemiddelde van 50 muntjes per spel (dat is tenminste bij mij het geval): 15 spelletjes.

    En sterkte met het revalideren!
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  8. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Oke, dat is mooi, dank je wel voor de info en natuurlijk ook voor de sterkte, komt goed.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  9. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Héééél veel dank voor het oplossen van het probleem......... :) en ook dank voor de snelle afhandeling.
    Wou eerst geen ticket sturen, maar toch maar gedaan, gezien je bovenstaande vermelding, van "zeker" nog een ticket te sturen.
     
  10. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Graag gedaan hoor en natuurlijk wel doen, hebben jullie gewoon recht op. Ervaring is alleen dat dit soort situaties er voor zorgt dat heel veel spelers tickets gaan sturen ook als dat niet terecht is en dan kan het heel vertragend werken en zijn wij er echt uren zoet mee. Maar in alle eerlijkheid ging dat nu heel goed dus mijn dank daarvoor aan iedereen.

    En als iemand nog in twijfel zit over die eerste 24 uur wel gewoon doen en niet tot de laatste dag wachten, want dan ga ik je ticket waarschijnlijk te laat zien doordat ik ook nog 'normaal' werk tussen de Farmerama-activiteiten door :)
     
    jolanda13 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    klaartje..uh..ik twijfel wel...:oops:
     
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dan een ticket sturen mikmak
     
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik speel in client en het lukt mij niet om een bericht te sturen naar support.
    jammer maar helaas. ik was best al ver maar .. ik laat het niet aan mijn hart komen. er zijn ergere dingen in het leven.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hoi Klaartjuh, ik twijfel ook en heb toch maar een ticket ingeschoten.
    Ik hoop dat het niet voor niets is geweest. Anders hierbij mijn welgemeende excuses.
    Hartelijk dank voor de moeite.
     
  15. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Hoe kan ik een ticket sturen?
    Of is die van mij al binnen?
     
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Rechts bovenaan je scherm bij het ?! en dan bij het !

    of onderaan je scherm bij de letters support onder het houten frame
     
  17. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Dat zou gewoon moeten werken, maar als ik mij niet vergis had je gisteren toch gewoon ticket gestuurd? En dan ook antwoord ontvangen.
    Als je een ticket had gestuurd dan heb je inmiddels een antwoord op het mailadres gekoppeld aan je account, momenteel ben ik namelijk bij met alle tickets over dit onderwerp.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  18. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Hoi, ja ik heb inmiddels het mailtje gevonden; toppie en bedankt!
     
    Klaartjuh vindt dit leuk.
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

     
  20. joke1948

    joke1948 Forum-baron

    Kijk of je email adres er goed staat,was bij mij verkeerd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.