Praatgroep - Voetbalkoorts 2022

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 November 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

    Lieve Halfgod

    hier in level 6 de 24 muntjes bij vertrekken en 30 in de goal gescoord maar , maar 30 gekregen
     
  2. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Dankjewel Enk, lief van je om het te laten nakijken..... :)
     
  3. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hier precies hetzelfde zie meer accounts ermee goed dat er naar gekeken wordt ;)
     
  4. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Klopt bij mij ook, nou fijn dat jullie dat ook hebben vernomen.
    Ik dacht eerst zal ik mij dat verbeeld hebben?
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De droprate is inderdaad om te huilen. Ik had vandaag een bonus lopen en ik snap best dat mijn DI dan wat achter gaan lopen, maar met de huidige droprate kun je niet eens één spelletje spelen per reguliere oogst (dus zonder bonus). Ik ga vannacht en morgen dus maar anjers neerzetten.
     
  6. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    De drops komen alleen van de woelige weide, niet van het hoofdveld, dus dat maakt misschien uit welke gewassen je wil zaaien en waar.
     
  7. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Ik ga vanavond 193x walnoot XXL opzetten; kijken wat dat oplevert.
     
  8. Lieve

    Lieve Halfgod

    heb juist 20 drops uit een veld witte rozen :(
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh dat is ook nog een idee! Laat je ons weten wat er uit komt?

    Ik zet zelf eigenlijk nooit bomen neer voor de drops omdat bomen bij mij altijd waardeloos droppen, maar dit kan natuurlijk precies zo'n event zijn waarbij bomen de uitweg zijn xD Voor nu heb ik anjers op halve veldjes met supermest, en op het andere veld gewoon eventgewassen.

    Edit: nou mijn event is al geslaagd hoor. In de verwachting dat ik de rij toch nog wel bij elkaar weet te spelen heb ik maar vast een piccolo gekocht en daar kwam een Jack uit xD
     
    Laatste bewerkt: 17 November 2022
  10. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Voor de spelers die hier melden dat ze niet alle stermunten hebben gekregen even een reactie, morgen kom ik er echt op terug en zal dan ook wel een OA worden.
    Maar in alle eerlijkheid er was een probleem die op zich sinds vanmiddag is opgelost maar wij als moderatorteam moeten helaas zelf zien te regelen dat jullie de gemiste stermunten gaan krijgen en er is vanuit BP geen tijd om ons daarbij te helpen. En aangezien de log niet heel erg meewerkt met informatie geven lopen wij daar een beetje op vast.
    Wij gaan morgen er weer achteraan dat we meer uitleg moeten krijgen hoe dit uit te rekenen. Wij willen dit namelijk graag goed doen en niemand tekort doen.

    Voor nu vraag ik jullie nog even geduld te hebben en nog niet direct massaal naar support tickets te sturen. En als het even kan, als je je kan inhouden met de mini-game te spelen en stermunten uit te geven zou dat heel fijn zijn. Het komt er namelijk sowieso op neer dat wij spel voor spel na moeten gaan hoeveel stermunten er in zijn gegaan en hoeveel er weer uit is gegaan in de winkel.
     
  11. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Bedankt voor je reactie we wachten af
    Grt Tineke en s6 ermee
    Wel heel jammer DI op 1 veld gemiddeld 25 stuks kun je niet 1 keer mee voetballen :oops:
     
    Laatste bewerkt: 18 November 2022
  12. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Zelf had ik niet opgelet hoeveel muntjes ik kreeg en of dat klopte.
    Hopelijk worden ook de mensen die niet opgelet hadden (en dus geen berichtje naar support hadden gedaan) mee gecontroleerd.

    Ik heb wel te doen met de mods... Wat een berg werk hebben jullie nu, om dit foutje recht te zetten...
     
  13. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    BP is in dit event idd niet scheutig met de drop items.
    Vraag me af of ik op deze manier wel de wolkenrij en de items voor de wolkenrij bijeen
    krijg.:oops:
     
  14. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Ik had 50 dropitems uit 202 Suikeresdoorn XXL; valt dus ook al vies tegen.
    Heb er nu maar anjers op gezet; vanavond zien we dan wel weer.
     
  15. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Nog niet zoveel gespeeld. Ik heb een zware griep en kom max. 2x per dag op de farm. Meer kan mijn hoofd op dit moment niet aan.
    Voor mij zal het dus ook niet om heel veel punten gaan en ik denk sowieso niet de wolkenrij met alle sieritems te kunnen halen op deze manier.

    Heel veel succes voor de mods om dit alles uit te zoeken en te corrigeren.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  16. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier anjers en in de hoeken wat bomen, 100 di's
     
  17. katbla

    katbla Forum freak

    er is een verandering wat de di betreft. Heb net mijn halve veldjes met voetbalroosjes op de hoofdakker geoogst en daaruit kwamen ook de di's. niet denderend veel, 20 stuks, maar toch ... ;)
    eerst kwamen ze alleen op de ww ....
     
    daisy17858, bjorke-annika en -matthias1952- vinden dit leuk.
  18. Lieve

    Lieve Halfgod

    bij mij ook uit het hoofdveld dacht dat ik verkeerd veld had
     
  19. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ja hier ook van het akker beter BP ;) goed gedaan Grt Tineke
     
  20. Nella58

    Nella58 Forumkenner

    o_Ok op de open plek heb ik DI gekregen, had wat kleins in staan dus niet veel DI, maar dat is wel fijn


    Voor nu vraag ik jullie nog even geduld te hebben en nog niet direct massaal naar support tickets te sturen. En als het even kan, als je je kan inhouden met de mini-game te spelen en stermunten uit te geven zou dat heel fijn zijn. Het komt er namelijk sowieso op neer dat wij spel voor spel na moeten gaan hoeveel stermunten er in zijn gegaan en hoeveel er weer uit is gegaan in de winkel.[/QUOTE]
    Ik ben gelukkig nog niet begonnen, begin normaal op vrijdag altijd met de mini-game. dan begint mijn weekend
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.