Praatgroep - Voetbalkoorts 2020

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 Juli 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    En hier in de 'dug-out' de plaats voor tactiek-besprekingen en elkaar te supporteren.
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik geef bij voorbaat de rode kaart (om in sport termen te spreken) voor dit event, of te wel deze gaat aan mijn deur voorbij.
     
    Anrah vindt dit leuk.
  3. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Hoewel ik niks om voetbal geef vind ik het geweldig om mijn sportieve kant op Farma te tonen tijdens het voetbalevent.
    Heerlijk. Succes voor degene die meedoen.
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga ook maar weer eens een balletje trappen. Dus zetten jullie de zandzakken maar vast voor de deur xD
     
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik zit op de reserve bank geen info van mij deze keer:inlove:

    (nooit geweten dat iemand zoveel troep in huis kan hebben........):wuerg:
     
    mi2la, -matthias1952-, gelderblom en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi oh ja...... zolang nix gedaan dan ?xDxD
    S6 voor degene die meedoen
    Ik wel
     
  7. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    mmmmm ik denk overal wel hoor,,, jij bent niet de enigste, hahahhaha succes met opruimen , en iedereen die wel meedoet ook succes
     
    lonnie57 vindt dit leuk.
  8. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ik ga wel meedoen, ik heb nog wel plek voor een wolkenrijtje.
    Ik zit alleen wel met opengesperde oogjes te kijken; 20 en 30 munten tegelijk? Waar zijn de 5 of 6 gebleven?

    Voor wolkenrij met items, seizoenspunten, de 4 mysteriestallen en de knechtencouponnen, kom ik op 1750 in te leveren punten.
    Als ik dan even een gemiddelde van 25 punten neem (heb echt nog niet goed gekeken), dan kom ik op 70 keer spelen.
    Dat zou dan 27.300 van elke kleur gewas zijn. Twee kleuren totaal 54.600

    Ik denk dat ik even terug moet naar de rekentafel.. :music:
    En meteen maar naar dat gemiddelde van de te behalen punten kijken..
     
    Sidonia99 vindt dit leuk.
  9. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    ben ik vandaag ook achter gekomen.......:oops:....xD
     
  10. garfield43

    garfield43 Forumleerling

    Yeah!! 1 van mijn favoriete terugkerende games (naast het carnaval en Ingrid) Lekker relaxed balletjes schieten. Ik heb nog niet naar het aantal gewas gekeken maar tot nu toe altijd gelukt. :D
     
  11. ine1960

    ine1960 Actieve auteur

    Ervan uitgaande dat je alleen voor de wolkenrij (met bijbehorende items) speelt heb je 940 sterren nodig.
    Dit kun je als je heel goed scoort halen in 21 spelletjes. Gaat het wat minder dan zul je hier maximaal 24 spelletjes voor nodig hebben.
    Hiervoor heb je dan 21 x 390 witte en zwarte rozen nodig en 21 x 18 rubberbandballen
    In totaal dus 8.190 witte rozen, 8.190 zwarte rozen en 378 rubberbandballen

    Bij 24 spelletjes: 9.360 witte rozen, 9.360 zwarte rozen en 432 rubberbandballen

    Ik denk dat ik deze keer toch maar weer eens een gokje waag. Heb de laatste events niet of nauwelijks meegedaan, omdat ik hier simpelweg geen zin en tijd voor had. Oftewel een beetje event-moe
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga juist niet voor de wolkenrij, maar voor de prijzen xD

    En ik zie dat je ook items van oude voetbalrijen kunt kopen. Das toch ook leuk voor de mensen die er een grijze voetbalrij op na houden.
     
    liaab vindt dit leuk.
  13. Anrah

    Anrah Gevorderde

    o_Ok niet mijn pakkie an, ajuu paraplu. :D
     
  14. marknicole

    marknicole Forum-overlever

    Gewoon weer lekker meedoen.Ik ga ervoor.
     
  15. mmans

    mmans Forum-hertog

    Komen de opstellingen op volgorde zoals in de tweede FAQ? En daarna gewoon opnieuw vanaf 1?
    Want het aantal te winnen muntjes wisselt nogal tussen de verschillende opstellingen. Dat kan aan het einde van het event nog wel een verschil uitmaken of je dan nog 1 of 2 x moet spelen om je doelen te bereiken :)

    Suc6 allemaal
     
  16. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik gok erop dat ze in volgorde komen zoals in de faq. was vorige keren ook zo.
     
  17. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Dat is heel fijn want mijn voetbalrij van vorig jaar is nog grijs maar nu kan ik proberen waaierstaarten te kopen.
    Die grijze rij is zo ierry
     
  18. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Ja hoor, volgorde is als in de opstellingenfaq.
     
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Het is beste een mooie staak, maar ook ik laat deze voorbij gaan. Met de komende vakantie voor de deur ga ik mij niet druk maken over het spel.

    Iedereen die wel mee doet, veel speelplezier. Ik vond deze mini game altijd wel leuk om te doen.
     
  20. mmans

    mmans Forum-hertog

    Bedankt voor de reacties, kan ik daar rekening mee houden :)

    Slaap lekker allemaal!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.