Praatgroep Voetbalkoorts 2019

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zouden ze ook roze hebben
    dan wil ik daar wel voor sparen:music:
     
    Borkie en janniekwak vinden dit leuk.
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier is de wolkenrij ook binnen, nu heb ik nog 19 stermunten, morgenochtend maar eens bekijken hoeveel ik er dan heb en kijken wat ik nog aan extra prijsjes kan nemen -.-
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    heb jij roze voetbalschoenen gezien in je winkel Thea
    Anders kom ik wel effe bij jou winkelen bij mij zijn ze uitverkocht:inlove:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Nog een keertje in het doel trappen en dan heb ik de volledige wolkenrij... had niet zoveel tijd om extra te oogsten dus ik kijk vandaag nog even of er nog wat extra's uit te halen is voor mij:music:

    too cute:inlove: alhoewel ik er geen trap van wil krijgenxD

    [​IMG]
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  5. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Ok weet nu zeker, dat ik niet in de watten gelegd ben voor voetbal -.- Ik heb er gewoon geen gevoel voor :eek:
    M'n wens voor de wolkenrij maar snel laten varen... Heb nu 53 muntjes en nog 3 te gaan voor de laatste 2 stekjes :wuerg:
    Met de laatste oogsten kan ik denk nog 2/3 spelletjes spelen, dan moeten die 3 muntjes toch wel kunnen lukken :oops:xD
     
  6. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Het gaat mij ook niet lukken de hele wolkenrij, ik denk dat ik net een paar muntjes te kort ga komen.:cry:
     
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dit event gaat bij mij al vanaf het begin fout. Begon al een dag eerder als dat ik dacht. Nu heb ik gisteren de wolkenrij genomen en dacht het loopt tot woensdag. Pfff dus niet. :wuerg:xD De grijze wolk hoef ik niet te oogsten, scheelt weer. :) Ik heb wel het mooie sieritem en daar ben ik blij mee. :music:Staat nu nog gewas op en als dat klaar is, dan alles ombouwen.
     
  8. MaCheGi

    MaCheGi Forumleerling


    Owww ja HEBBE HEBBE
    Ik kom ze wel in je winkeltje kopen Borkie
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Net terug van een heerlijke 3 weekse vakantie. De boerderij is tussendoor een beetje gedaan door middel van de buren te voorzien en bommel, maar daar houd het mee op. Voor dit event kan ik net 1 spel spelen. Ik denk dat ik de staak ga halen, maar zijn er misschien mensen die mij kunnen helpen met de items die op de staak moeten???
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  10. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Helaas ik niet... te druk gehad om voldoende te oogsten en nu net de wolkenrij binnengehaald. Ik ga niet meer voldoende muntjes scoren om nog een sieritem binnen te kunnen slepen...:music:
     
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Helaas kan ik je niet helpen. Heb zelf 2 items niet gehaald.
     
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    nee, moet je bij Borkie zijn

    Hier maar 56 stermunten gehaald voor de extra prijzen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Had nog wat stermunten, maar pauze schoot er vandaag bij in... dus niks extra's gehaald uit de eventwinkel:oops:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.