Praatgroep Voetbalkoorts 2019

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    dan heb je geluk :), hier waren ze gisterenmiddag al omgewisseld -.-

    edit:

    hopelijk heb je ze nog niet uitgegeven en zo wel had je er niet al te veel over
     
    Laatste bewerkt: 31 Juli 2019
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  3. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

  4. venlo1

    venlo1 Gelegenheidsauteur

    Is iemand al opgevallen dat bij de velden waar je 10 ster-munten kunt verdienen, een klokje staat? Weet niet wat dit betekent, maar ik vermoed niet veel goeds.
     
  5. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Bedoel je de knechtencoupon die je kan winnen?
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  6. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Klinkt best ingewikkeld :oops: Heb nog heel veel voorraad nodig voor questen en vind het saai om alleen maar eventgewassen te zaaien dag en nacht :music: Veredelde gewassen heb ik (nog) niet. Heb wel veel ambachtsproducten, maar gebruik tot nu toe alleen een WAC. En soms een oogstbonus, die ik win in het rad of gekregen heb van een ander event.
    Er is zoveel bijgekomen in de jaren dat ik niet heb gespeeld, maar nog geen tijd om alles uit te vinden van hoe en wat xD
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Heel onheilspellend inderdaad, een knechtencoupon xD
     
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    in de faq staat : je start de minigame met 5 voetballen...wat wordt daar mee bedoeld? kon nl gisteravond 1 x spelen....:oops:
     
  9. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Die 5 ballen zijn per spel. Als je ergens onderweg de bal fout speelt heb je nog 4 kansen met hetzelfde spel.
    Je kreeg er helaas geen 5 cadeau. Zou wel leuk zijn 8)
     
  10. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als je graag de events speelt heb je tegenwoordig niet zoveel tijd voor de questen, hier staan er nog 212 open, als me kc's op zijn heb ik alle tijd voor die questen :wuerg:xD

    als er een event is staan er hier overal kwartakkers met eventgewas, ik koop regelmatig de gewassen uit het rode mandje om me voorraad een beetje op peil te houden en als ik een dagje eerder klaar bent met een event zet ik er stallen op
     
    Dahlia76 vindt dit leuk.
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende



    ahaa...stom hé..:sleepy: nu weet ik alleen nog niet waar ik kan zien welk veld ik wil spelen....
     
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

  13. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Geen verstand van voetbal, kijk er ook nooit naar.
    Toch maar begonnen eens kijken of het virtueel makkelijk is.
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik vind het wel te doen hoor, beter dan in het echte leven in ieder geval xD

    De teller staat nu op 66 muntjes, nog 62 te gaan voor de rij.
     
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Wat gaan sommige weer snel zeg. xD Ik heb nog niet eens genoeg gewas voor de eerste keer voetballen. :eek:
    Ik loop dus weer ergens achteraan te..........xD
     
  16. Gretha45

    Gretha45 Gelegenheidsauteur

    Je bent niet de enige Schaapje, heb net 1x kunnen spelen. Nu weer wachten op de gewassen ;)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu 20 muntjes verzameld........:p..en weer door
     
  18. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier moet ik nog 31 muntjes en dan is de wolkenrij geactiveerd. Draaide gister en vandaag een bonus vandaar
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  19. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Hier nu 2x kunnen spelen, direct de lege rij maar binnengehaald. Ga morgen op vakantie, hopelijk kunnen we de items bij een later voetbal-event ook nog een keer halen;).
     
  20. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    De WR binnen nu sparen voor de diversen winkel de 1e spaarmunten staan al klaar.
    Wel een 24uur bonus gebruikt.
    veel succes iedereen.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.