Praatgroep Voetbalkoorts 2019

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Joh, ik weet de bal meestal niet eens te raken met mijn voet en als mijn voet per ongeluk de bal wel raakt gaat de bal overal heen, behalve naar het doel. Zodra ik mij op het voetbalveld begeef kun je dus rustig gaan breien, een cryptogram maken of een tukkie doen.
     
    gelderblom en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    ben weer opgeknapt van de zomergriep en ga een poging wagen.
    Laatste events dus niet af kunnen maken.
    o_Ok het ruilevent gemist :cry: maar zoals gezegd er zijn ergere dingen
     
  3. Tonnie-Hovenier

    Tonnie-Hovenier Junior expert

    Goedemiddag buurtje,s
    nou heb wel wat verstand van voetbal maar heb er niet veel zin in loldenk dat ik gewoon met me Guest verder ga afmaken....OOOOOOOOOOO heb nog een vraagje heb me hengelsportzaak zilveren muntjes vergeten in te leveren..ben ik ze nu allemaal kwijt of blijven ze staan voor de volgende keer....dom dom dom van mij zal dan de tweede keer zijn dat ik het vergeet....voor iedereen die wel gaat voetballen veel plezier en veel geluk.....iedereen nog een fijne avond Mvg.... tonnie
     
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dat schiet dan niet op hoor. :oops: Je hebt muntjes nodig, dus wel op het doel schieten. xD Je schiet zachtjes over de grond het doel in, dan spring ik wel omhoog. :wuerg:xD
     
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die blijven niet staan maar worden omgewisseld
    Omwisseling aan het einde van het event:

    WatEPBDTEP
    Lokaas101135101
    Premium lokaas260346260
    Deluxe lokaas490653490
    Makreel200250200
    Kreeft450500450
    Papegaaivis100010001000
    Kogelvis175020001750
    Octopus200030002000
    MarlijnKan niet overblijvenKan niet overblijvenKan niet overblijven
    Stermunt125125125
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  6. Teigetje

    Teigetje Forumleerling

    Weet iemand waar de meeste dropitems uit komen? Is op dezelfde velden waar je het eventgewas op moet plaatsen, dus wil graag het beste laten staan. Bomen of stallen?
    Alvast bedankt voor de tips.
     
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Omdat stallen 4 akkertjes in beslag nemen, en toch maar 1 drop (per soort) kan leveren, is het beter vooraf bomen (of lang gewas) neer te zetten.
    Kleine uitzondering: pakhuizen, omdat daar maximaal 8 stallen/werkstallen/bomen in kunnen, en toch maar 4 akkertjes in beslag neemt. Die levert dus maximaal 8 drops van 4 kwartakkertjes.

    Maar om tijdens een event veel drops te krijgen, zou ik geen bomen laten staan. Die duren meestal 20 uur (of 12 uur bij xxl) en dat is te lang.

    Zelf geef ik de voorkeur aan gewas op alle akkertjes. Dan kan je 's nachts een wat langer gewas zetten, dat klaar is op het moment dat jij in de ochtend weer kunt oogsten.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  8. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Ik start zelf altijd met lang gewas, voor het beste begin en laat altijd van alle bomen er 1 staan, de rest gaat weg en worden kwartveldjes voor eventgewas. Bij mij is het op deze manier nog altijd gelukt. Stallen haal ik meestal weg omdat ze vaak relatief lang duren en maar 1 drop per keer geven
     
  9. Teigetje

    Teigetje Forumleerling

    Dank v

    Dank voor de Tips. Heb nu Baha ook nog niet gedaan, wacht tot het evenement is begonnen. Doe meestal ook alleen gewassen, maar was benieuwd hoe andere het doen.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  10. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier 538 di's gekregen uit me 3 velden met kwartakkers saguaro
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    393 DI van saguaro :D
     
  12. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Bomen laat ik altijd staan. Stallen laat ik de eerste 2 dagen vaak staan, dan een paar dagen weg en als ik dan genoeg gewassen heb, gaan ze weer terug. o_Ok zet ik dan lange gewassen. Tot nu toe heb ik het zo qua dropitems altijd wel gehaald.
    Ga wel meedoen met dit event. Ik heb de Es en de Mahonie nog niet. :)
     
  13. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hier 504 rubberbandballen (DI) uit 3 velden Saguaro en een aantal bomen op hoekjes.
    Geen slecht begin.
     
  14. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Bij mij 497 bij mijn grote broer 497 uit alle 3 velden Saguaro .
    Nu alles vol met grote velden eventgewas.
    En de kippetjes maar eens van stal gehaald op de farm
     
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Bomen op de hoekjes laat ik wel staan in de aanloop naar het event, maar zodra ik de eventgewassen op kwartjes kan zetten gaan ze er onverbiddelijk af. Meestal zaai en oogst ik dan dag en nacht eventgewas tot ik er voldoende van heb, behalve bij hele korte eventgewassen, dan wil ik 's nachts wel eens rozen neerzetten.
    Zodra ik dan de eventgewassen bij elkaar heb bouw ik weer om naar één veld stallen en twee velden gewas, alles met bomen op de hoekjes en dan moeten daar de ontbrekende drops maar van komen. Als ik nog veel drops nodig heb doe ik twee velden (veredelde) anjers met water en mest of levensbron en levenselixer, die kan ik dan twee keer per dag oogsten. Op Baha doe ik in dat geval lablab met tikimasker en mest of geneeszalf en essentie der wijsheid.
     
    Dahlia76 vindt dit leuk.
  16. speedy4

    speedy4 Forumleerling

    ik heb hier nog stermunten staan klopt dat wel
     
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan xD
     
  18. Lorenso2008

    Lorenso2008 Forumbeginner

    hallo, zijn er meer mensen die de event gewassen niet in beeld krijgen als je op je veld klikt?
     
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Kijk je wel op Bahamarama?
     
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik dacht dat het voetballen morgen pas begon. :wuerg:xD Hier dus een hele slechte start met de drops, had dus niets omgebouwd.

    Iedereen veel succes en speelplezier. :music:
     
    janniekwak vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.