Praatgroep Voetbalkoorts 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 5 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Wow hoe kan iedereen al zoveel gespeeld hebben?

    Heb nu 5x velden met het 4 uurs gewas staan. En heb nu 2800 6 uurs gewas binnen en 364 drops. Loop ik zo achter? Heb nog 0x voetbal kunnen maken dus...

    Edit: Ik zag dit in de shop staan: 500 rubberbandballen, moet 50 staan denk ik want je krijgt er ook maar 50. Krijg ik nu een beloning? :D 500 ballen misschien? Kan ik wel gebruiken haha! :D

    [​IMG]
     
    Laatste bewerkt: 10 Mei 2017
    Reggaefeeks, -mikmak-, herma1234 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    9 keer gevoetbald, 81 muntjes binnen. Ik wacht met het kopen van de sieritems tot ik genoeg muntjes heb voor alle 4, anders koop ik er geheid een dubbel -.-
     
    -mikmak-, DarkDevilDude, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. klakje

    klakje Oudgediende

    10 maal gespeeld 90 punten. Nu rust vanavond tweede helft en misschien wel verlenging. Lever pas allerlaatst moment in, krijg liever nieuwe stallen en bomen (nieuwsgierigheid ) dan alweer een wolkenrij
     
    Reggaefeeks, -mikmak-, bepsels en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier 9x gespeeld.Eerst verzamelen en dan kijken wat ik wil hebben;)
     
  5. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Nog steeds niet gespeeld.
    Zal in het weekend aanpoten worden.
    Nu de stand voor vandaag 403 drop items.
    Niet echt super dus.:wuerg:
     
  6. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

  7. 1974birdman

    1974birdman Forum-overlever

    net gelezen di worden verhoogd lekker nu nog een beetje de gewassen aantal verlagen dat zou ook schelen
     
    daisy17858, eevee60 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Dubbele drops, fijn! Ik dacht al de rate is opeens naar beneden gegaan. Kreeg erg weinig uit mijn langere gewas. Ben benieuwd of ik de wolkenrij kan halen! Alles wat ik haal is fijn! :D
     
    daisy17858, rikmark en eevee60 vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Fijn dat we meer DI krijgen, dan zijn de gewone rozen voor de nacht misschien toch wel interessant. Ik heb 62 muntjes inmiddels, weet nog niet of ik morgen de knechten pak of toch ga sparen voor de totale staak. Heb op zich wel kc op voorraad, maar ben er erg zuinig op.

    Gisteren alles met de hand gedaan, ook het ombouwen. Vanmorgen een KC van 24uur geactiveerd.
     
    daisy17858, DarkDevilDude en eevee60 vinden dit leuk.
  10. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    daisy17858 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Super dat er extra di komt uit de gewassen. Ga eerst maar sparen met de muntjes, kijken hoeveel ik kan halen. xD Intussen veters extra strak geknoopt en harde aanloop genomen en goed gescoord. 2x 9 en 1 x 8 muntjes. :music: Nu eerst weer gewassen verzamelen en dan morgenavond maar weer scoren.
     
    daisy17858, -mikmak-, DarkDevilDude en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Vandaag hard gespaard voor de witte rozen, daarvan heb ik straks met de volgende oogst genoeg voor de wolkenrij. De zwarte staan op 2741 dus daar morgen hard aan doorsparen. Drops staan op 379.
    Voetbalschoentjes van de zolder gehaald en afgestoft, morgen eens gaan kijken of we ook kunnen scoren:p
     
    daisy17858, rikmark, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Nu 54 muntjes binnen en rozen voor de nacht opstaan, ben benieuwd naar de oogst van morgen.
     
    daisy17858, eevee60 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  14. annwei

    annwei Veteraan

    Het valt mij op dat je dit jaar veel meer stermunten nodig hebt om de wolkenrij te halen dan vorig jaar. Dit jaar 4x 80 munten voor de items + 11 munten voor de wolkenrij = 333 munten. Vorig jaar maar 3 items kosten 47 + 56 + 65 stermunten en 37 munten voor de wolkenrij = 205 munten totaal, is toch een verschil van 128 munten! o_O De andere dingen zijn ook allemaal duurder geworden.

    Het valt mij de laatste tijd erg tegen om een event te halen ( ben nu net level 92 ) gezien tegen over vorig jaar ( toen was ik denk ik ongeveer level 86 ), heb je nu in de events veel meer gewassen en DI nodig en moet je veel langer sparen om een wolkenrij of iets anders bij elkaar te krijgen. Je zou toch verwachten als je een hoger level hebt bereikt dat een event uitspelen makkelijker moet worden. Ik merk dat het plezier in spelen hierdoor een beetje weggaat. Vind ik jammer want ik speel normaal toch met plezier dit spel.

    Ben ik de enigste met dit gevoel of hebben meer mensen dit?
     
    nicky700, daisy17858, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    nu 65 muntjes en echt lange gewassen voor de nacht opgezet...pffff..:sleepy:..zoveel kwartakkertjes handmatig en dan ook nog volle maan......:wuerg:
     
    daisy17858, eevee60 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  16. itsme13

    itsme13 Forumleerling

    Ik zal wel een rare zijn maar ik vind het juist een leuke uitdaging dat ik ondanks lvl hoogte(108 ) ook moet ploeteren om het te halen en niet dat ik binnen 3 dagen al klaar ben.;)
     
    daisy17858, eevee60 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  17. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Dit is nu mijn tussenstand. Ben op de helft voor de wolkenrij volgens mij.
    Heb nu rode rozen op staan overdag om te kijken of daar dan een beetje leuk bedrag drops uitkomt. Anders zet ik overdag gewoon zwarte rozen ook op als ik naar werk ben.

    De events zijn inderdaad veranderd. Alles is veel moeilijker te halen dan vroeger. Op zich leuk, een uitdaging. Maar sommige events zijn echt onmogelijk als je gewoon werkt en dingen te doen hebt in de avund. Dat is jammer dat je het dan niet kan halen.

    Voor de hogere levels is het wel weer fijn dat ze hard moeten werken. Maar jongere spelers kunnen het op deze manier onmogelijk halen.

    [​IMG]
     
    daisy17858, bjorke-annika en eevee60 vinden dit leuk.
  18. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik heb ook het gevoel dat er meer en meer gezorgd wordt voor de hogere levels, ze willen deze niet kwijt omdat er geen uitdaging meer zou inzitten voor hen, jammer voor de lage levels. misschien een idee om voor de hogere levels iets "extra's" erbij te verzinnen en de sieritems en de wolkenrij haalbaar te houden voor de nieuwere spelers. (het is wel zo dat er van alles kan bijverdiend worden maar het doel van het event is te zwaar voor beginners)
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  19. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier vandaag alleen zwarte rozen erop. Dat komt beter uit voor vandaag.

    Ik heb de indruk dat de event juist weer iets makkelijker zijn te halen.Na vorige maand het een paar keer op het nippertje te hebben gehaald gaat het nu redelijk snel.
     
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De vraag is hoe lang iemand beginner is. Vanaf level 80 moet het haalbaar zijn om de wolkenrij met sieritems te halen. En voor level 80 hebben niet zo erg veel spelers de wolkenrijen vrijgespeeld. De opzet om zelf te kunnen kiezen voor welke prijs je gaat, vind ik heel leuk.
    Dus een systeem waarbij hogere levels zaken kunnen verdienen die je in lagere levels niet kunt verdienen is vaker voorgesteld door spelers, maar een goede oplossing vind je daar nooit voor.
    De mogelijkheid alsnog de sieritems van vorig jaar te kiezen om op die manier die wolkenrij nog vol te krijgen is al een extra voor spelers die vorig jaar niet zo ver waren.
    En met de keuze tussen eerst voor de wolkenrij gaan of eerst voor stekjes en stallen, is er volgens mij voor iedere level iets leuks te halen. En ja, voor de hoge level spelers met veel tijd is alles te halen.
    Het is jammer wanneer spelers die niet alles kunnen halen dit zien als een te moeilijk event. Er zouden bijvoorbeeld ook minder stallen aangeboden kunnen worden, bijvoorbeeld geen tiki-stallen, zodat meer spelers alle prijzen kunnen halen, maar volgens mij is het voor alle spelers leuker een winkel te hebben die bijna niet leeg te spelen is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.