Praatgroep Voetbalkoorts 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 5 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Bij mij geven anjers ook meer maar die duren langer t.w. 12:00 uur ( veredeling wil niet)en de rozen nog geen 8:00 uur. In die 4 uur kan ik ook wat ander zetten en heb ik weer meer drops.
     
    rikmark vindt dit leuk.
  2. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Voor de wolkenrij had je er maar 11 muntjes nodig.
     
    eevee60 en rikmark vinden dit leuk.
  3. Lieve

    Lieve Halfgod

    het gaat weer een zeer pittig event worden
    had een beetje aan het rekenen geweest en er van uitgegaan dat ik met 65 ballen die 333 voor wolkenrij en sieritems
    dan heb ik 1950 drops nodig gedeeld door 6 dagen is 325 per dag dat haal je niet met de voetbalrozen want daar heb in totaal dan 45500 van nodig. waarvan 22750 aan 6u en 22750 aan 4u spelers die maar 2 maal kunnen oogsten
    Voor ik sieritems en wolkenrij ga nemen zal ik eerst zien hoever ik kom met de sterrenmunten
    Wens iedereen steeds hoogste score dan heb je met 57 ballen genoeg;)
     
    eevee60 en rikmark vinden dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik kom op 331 munten voor de complete bonestaakrij.
    Ervan uit gaande dat je steeds de maximale score haalt van 9 muntjes, is dat 36,8 keer voetballen, zeg 37 keer.
    Dat zijn 37 x 30 drops = 1.110 drops
    Van ieder gewas 37 x 350 = 12.950 eventgewas

    Meevaller?
     
    hildemarc, omahenny, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    ik heb nu 425 DI. Afgelopen nacht rozen gezet en idd, daar kwamen zeer zeker niet veel DI uit. Normaal zet ik anjers voor de nacht maar had daar geen tijd genoeg voor, dan waren ze veel te laat klaar vanochtend :). Kan nog niet spelen want heb geen witte rozen, die staan nu op.
    Succes allemaal!
     
    DarkDevilDude, eevee60 en rikmark vinden dit leuk.
  6. .corrie.

    .corrie. Teller

    wat een ellende haal ik maar 3 punten dus ervan uit gaan dat je er 9 krijg zou ik zeker niet doen.
    stress stress :cry:
     
    eevee60 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Op baha had ik goudbes gezet, die gaven aanzienlijk meer DI dan de rozen. Op de open plek had ik katoen en rozenbottels staan, deze leveren veel DI op, maar duren ook erg lang.
    Zoals hierboven ergers staat, ze geven meer DI, maar in dezelfde tijd had ik anders nog een keer witte rozen kunnen zaaien en dus ook DI gekregen.

    Net nog 1 keer gespeeld en dit keer wel 9 muntjes. Het is een kwestie van rustig spelen en goed kijken wanneer je de bal het beste kunt spelen. Al doende leer je!
     
    rikmark, DarkDevilDude en eevee60 vinden dit leuk.
  8. Lieve

    Lieve Halfgod

    farmermikkie heb nog niet gevoetbald en zie toch maar 6 muntjes als hoogste (oké heb gevoetbald en je krijgt er in het veld ook 3)
    dan 37x350= 12950 X2 hé want je hebt zwart en wit nodig
     
    Laatste bewerkt: 10 Mei 2017
    rikmark en eevee60 vinden dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik krijg echt alle keren 9 munten. Het is even oefenen misschien, maar je hebt alle tijd om te wachten tot de tegenstander niet in je weg zit. Ik heb nu 10 keer gespeeld (nou ja, 1 keer niet opgelet en het verkeerde doel genomen, dus 89 muntjes uit 10 keer voetballen)


    Bij je 1e schot zitten ook al 3 muntjes, en dan op het eind nog eens de 6 muntjes in het doel, totaal kan ieder spel 9 muntjes opleveren.
    En inderdaad van ieder gewas 12.950 stuks, toch een stuk minder dan 22.750 van ieder.
     
    hildemarc, voesje en eevee60 vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dan is het spel gemakkelijker dan vorig jaar. Toen lukte het me niet bij ieder speelveld. Bij de meeste wel. Maar ook wel met 3 munten blijven zitten omdat ik te lang bleef proberen de 6 munten aan het eind te halen.
    Ik kijk ernaar uit om te gaan voetballen, maar dan moet ik wel opletten dat ik gewas overhoud.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  11. Lieve

    Lieve Halfgod

    Vorige jaar was er ook een tijd limiet dacht ik, dit jaar niet?
     
    rikmark en eevee60 vinden dit leuk.
  12. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    hier 6 x een balletje getrapt mijn score is 54 muntjes dus niet slecht gedaan:)
     
    hildemarc, rikmark, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bij mij precies dezelfde uitslag. Onderweg wel ballen verloren, maar in 5x altijd wel de 9 punten gehaald. Nu nog 300 rubberballen op voorraad. En na de volgende oogst moet er eerst een oogst van het andere gewas gekweekt, dus vanavond pas weer spelen.
    Ik heb er na het voetballen helemaal vertrouwen in dat de wolkenrij gaat lukken. Het spelletje vind ik wel leuk, dus blijf ik zoveel mogelijk zaaien en zie dan wel wat ik verder allemaal kan halen.
     
    eevee60 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  14. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Bij mij gaat het voetballen redelijk goed mag ook niet klagen :)zo maar weer eens even concentreren op de vollemaan ik hoop dat het geen invloed heeft op mijn voetbal capaciteiten;)
     
    rikmark, BoerAnnelies en eevee60 vinden dit leuk.
  15. boer59

    boer59 Actieve auteur

    waarom altijd game er bij heb niet veel zin in
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Met dit spel was dat niet zo.

    Dat klopt, vorige keer kreeg ik bij eentje elke keer 1 ster minder omdat het mij niet lukte. o_Ok nu weer echt voor de sterren gaan en niet voor de dingen tussendoor. Alles wat ik tussendoor kan pakken, pak ik, maar dat is niet mijn doel. Soms dus het sv laten staan om de makkelijke weg te nemen en wel alle muntjes te pakken.

    Heb met mij zelf afgesproken dat de eventgewassen niet onder de 1000 mogen komen, zo kan ik de fout niet maken dat ik te weinig eventgewassen heb om verder te zaaien.

    Hier ben ik het volledig mee eens, dat er elke keer een mini game in het spel zit. Het kost allemaal best veel tijd. Maar gezien je dit keer best wat moet inleveren voor je kunt spelen valt het mee. Als je elke avond een paar keer speelt en het niet opspaart is het te doen. Daarom vanuit mij het advies om niet eerst 1 eventgewas binnen te halen en dan pas de ander.

    Straks na het volle maans veld, anders ga ik die vergeten!
     
    Reggaefeeks, eevee60 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  17. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Stand na 24 uur...
    9x gespeeld en 81 stermunten behaald...
    215 witte, 215 zwarte rozen en nog 141 rubberen ballen op voorraad.
    Ik heb er tot nu toe voor gekozen om m'n farm niet te verbouwen, dit omdat de eventen zo vlot op elkaar volgen en ik nog zoveel nodig heb voor de vaste questen...mocht ik echt het idee hebben dat het niet gaat lukken dan verbouw ik m'n farmpje muv de dieren en bomen die ik hard nodig heb!!
     
    eevee60, rikmark en bjorke-annika vinden dit leuk.
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier nu 52 muntjes voor het eerste item. Straks weer werken en vanavond maar weer een keer voetballen. Succes allemaal nog
     
    hildemarc, eevee60, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Het leuke aan deze mini game zijn de kleine prijsjes die je extra krijgt. Supervoer en partydraaien zijn hier altijd erg welkom :)
     
    eevee60, .babouska. en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. voesje

    voesje Oudgediende

    Ik ga eerst maar sparen en dan kijken hoever ik kom. Heb nu 244 ballen en ben gewas aan het maken. 1x gebald en 9 munten binnen
     
    hildemarc, eevee60, rikmark en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.