Praatgroep Voetbalkoorts 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 5 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier 78 en 83 drops. De eerste omdat ik vanmorgen best veel geoogst heb en ik deze later vandaag kan oogsten, en de andere willen de drops gewoon niet zo goed als ik hoopte.
     
  2. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Zit een beetje te dubben of ik eerst een hele ronde wit eventgewas ga doen, of dat ik het half half doe. Denk dat half half onhandiger is. En morgen maar zaaien navenant ik tijd heb om te oogsten met 4 of 6 uursgewas. Ik raak daar altijd een beetje van de wap af twee eventgewassen
     
  3. rikmark

    rikmark Forum freak

    179 drops.

    Als je alleen voor de wolkenrij gaat heb je 1100 Drops nodig :wuerg:, dan hoop ik wel dat ze de komende dagen beter uit de grond komen anders is het niet te doen.
     
    daisy17858, DarkDevilDude en eevee60 vinden dit leuk.
  4. stroel

    stroel Forumbeginner

    Hoe komen jullie in vredesnaam aan zoveel drops. Komen er meer van de stalletjes dan van de gewassen?
    Of kun je ook één of ander gebakje inzetten......
     
    DarkDevilDude en eevee60 vinden dit leuk.
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Tot nu toe hoef ik niet te dubben. Alle eventgewas op de velden. De korte gewassen al voor de 2e keer, over 10 minuten de lange gewassen er achteraan. Die hoop ik nog net een keer op grote velden te kunnen zaaien, maar als ik zie dat ik daar niet voldoende ruimte voor heb, gaan ze op kwartveldjes met water. De volgende ronde heb ik zoveel kort gewas dat die zeker op kwartveldjes met alleen water gaan. Daarna op die kwartveldjes lange gewassen, en dan morgenvroeg eerst zoveel mogelijk veldjes zaaien met 6 uurs gewas, omdat ik daar de velden dan nog niet mee vol krijg, en dan aanvullen met de 4 uurs gewas.

    Daarna inderdaad kijken hoe ik uitkom met de tijd.
     
  6. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Hier 183 ballen
     
    daisy17858, rikmark, DarkDevilDude en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Hallo luitjes. Ik heb een vraagje: Ik heb naar de klassieke items gekeken, die in de Faq vermeld staan van dit nieuwe event en ontdekt dat er 4 zijn. Op het voetbalevent van vorig jaar staan 3 items! De vierde: de onpasserbare vedediging staat niet op die rij. Heb ik het verkeerd dat hij wel geweest is of hebben ze er gewoon eentje bij gestopt? Weet iemand dat? Ik hoor het graag! Succes allemaal! Paulien64
     
    DarkDevilDude en eevee60 vinden dit leuk.
  8. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    205 drops
     
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat was een extra item van het event van vorig jaar die inderdaad niet op de wolkenrij van dat event staat.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/voetbalkoorts-event-2016.21663/#post-342536
     
    daisy17858, DarkDevilDude en -Coco1968- vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Eerste rondje van beiden geoogst en weer gezaaid. Ik heb inmiddels 186 DI binnen gekregen.
     
  11. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hmm je haalt me de woorden uit de mond.
    Of het moet zo zijn dat ze van een overschot aan SM af willen.
    Maar dat heeft niet iedereen, zeker degene zonder mammoet bomen niet.
     
    daisy17858, rikmark en bjorke-annika vinden dit leuk.
  12. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Bedankt voor het antwoord! Hij was toen te koop voor 75 munten. Alles is me nu duidelijk! Paulien64.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  13. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    als ik heeeeel lief kijk...:)..krijgen we dan de knechten weer voor half geld?....:p
     
    eevee60, .babouska., daisy17858 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Alles staat vol kwartveldjes met wit en zwart eventgewas. Vanavond lang gewas erop voor de drops en dan denk ik dat ik op BAHA witte ga zaaien en de 3 andere vol zwarte zet. Dit omdat de witte eerder klaar is en die dus vaker kan oogsten. Dan gaat het misschien gelijk op
     
    eevee60, daisy17858, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Zo ik ben ook begonnen! 174 drops voor 1e keer, goed bezig! :D We gaan ervoor liefst de wolkenrij en anders de andere prijzen! Ben benieuwd! Succes iedereen! :D
     
    eevee60, daisy17858, rikmark en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Tuurlijk Mikmak die komen......

    Ik ben trouwens eventjes langs de monteur geweest voor andere bandjes. Iemand wil mijn bandjes lek steken zodat ik niet over het veld kan scheuren.....

    Dus probleem opgelost. Morgen scheuren over het voetbalveldxD
     
    eevee60, stien56, daisy17858 en 8 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Deze ronde speel ik op een farm voor alles:) en de andere op 1 veld en bahama voor de stekjes en stallen, heb er geen zin in om weer alles te verbouwen:wuerg: en daar komen ook veel minder drops omdat ik geen hulpmiddelen heb, sm en suzi zijn ook op.:(
     
    eevee60, daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook begonnen. xD Omgekleed, voetbal kleertjes en schoenen aan. Wat lopen die schoenen toch raar met al die nopjes. :wuerg: Eerst maar eens een paar rondjes lopen en rennen om te wennen aan die schoenen voordat ik ga schieten op het doel. :p

    Gewas op het land en 186 aan di binnen geharkt. :music:
     
    leni1955, voesje, herma1234 en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Mijn tweede account is Snowdrops... staat wel bij je in de top 100 zonder geld lijst.;) Is nu level 90/255...
    Ben net begonnen met het event en heb 150 ballen gevangen :) Snowdrops 61 dus stukken minder, maar ook niets iets speciaals daarvoor neergezet... geen bomen of lange gewassen.
     
    eevee60, rikmark, daisy17858 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. Wiendslipper

    Wiendslipper Forumbeginner

    Ik speel nu 10 dagen, ben in level 70 en dan krijg je niet zoveel drops.
     
    voesje, DarkDevilDude, schaapje52 en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.