Praatgroep Voetbalkoorts 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 5 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Voetbalschoenen opgepoetst, kleding klaar gelegd. Kan ik morgenavond gelijk aan de bak.
    Ik ga natuurlijk voor de stallen en stekjes. :music:De wolk is ook weer leuk, maar je kan niet alles hebben. Hele week werken dus minder gewas en di binnen halen. Ik hobbel gewoon weer lekker achter jullie aan. xD

    Iedereen veel succes en speelplezier! Ik leg de tube met smeersel en verband voor blessures vast klaar. xD
     
    voesje, daisy17858, hwjstolwijk en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    37 keer spelen als je alleen de wolkenrij compleet wil en 52 keer spelen als je naast wolkenrij ook de stallen en stekjes wil...

    Dan is de voorwaarde dat je bij elk spel de maximale 9 muntjes behaald.

    Dan is de voordeligste manier:

    37 x 350 = 12.950 witte en zwarte voetbalrozen en 1100 drops voor de wolkenrij compleet

    of

    52 x 350 = 18.200 witte en zwarte voetbalrozen en 1560 drops voor de wolkenrij compleet en de stallen en stekjes.

    Wow, dat zijn wel heel veel gewas (of 26 duizend of 36 duizend gewas)! :eek: En dan nog de drops...

    Aghja, we zien het wel. We spelen mee en dan elke prijs is leuk! :D
     
    daisy17858, rikmark, BoerAnnelies en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Nu ik deze aantallen zo lees denk ik dat ik eerst een flinke tijd ga spelen voordat ik muntjes ga inleveren. En dat wordt dus van begin tot eind zoveel mogelijk verbouwen.
     
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    uuhhh 37 keer 30 is 1110 als ik het goed heb,.....:wuerg:



    En ik ga valsspelen ik ga met de scoot over het veld scheuren. Schiet lekker op.
    Dan schiet ik zo hard dat die rooie jongens er niet bij kunnen komen:p
     
    daisy17858, rikmark, Batsheba en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ja ik ga ook gewoon sparen en dan zie ik wel. Ga voor de wolkenrij, is dat toch niet haalbaar dan voor de andere prijzen. Alles wat extra is is leuk!

    En nu door mijn full time werk is het heel lastig Farmerama te spelen alleen s'morgens en na werk avond.
     
    daisy17858, lonnie57 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Zo ga ik het ook doen we zien wel.
    Deze keer zet ik ook geen bomen ,teveel werk.
     
    daisy17858, hentt, lonnie57 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. bobobear

    bobobear Levende forumlegende

    ik heb op mijn baha xl bomen gezet en op gewone farm rozebottels.
     
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dit keer heb ik dus extra bomen gezet op de farm en op baha. Niet heel veel hoor, een stuk of 60 totaal maar. Maar toch. Straks gaan de rozenbottels en de honingmeloen er weer op en dan kan ik morgen rond de klok van half 3 beginnen. Of als ik heel snel ben om 14.00uur.
     
    daisy17858, -mikmak-, DarkDevilDude en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier geen akker meer over. Overal stallen of bomen. En dan vooral stallen. Heb ik toch ook wat aan de happy-stallen dag, en de mest gaat over 400 BD de deur uit. Alleen de verleiding weerstaan om mest van 200 nu op te kopen, want dan kan ik morgen weer geen kant op met mijn eigen mest.
    Volgende account aan de beurt. Best veel tijd om alles om te bouwen en te beslissen welke stallen ik op het land wil.
     
  10. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik zal vol goede moed beginnen en denk ook wel dat ik de wolkenrij binnensleep. Maar op mijn tweede account ga ik de boel niet verbouwen en ga gewoon voorraad opbouwen en ondertussen spelen met wat ik daarmee binnensleep... Op dat account kan ik geen 3 events met eventgewassen achter elkaar volledig spelen. Ben benieuwd hoever ik met het 2e account ga komen...:music:
     
    daisy17858, eevee60 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  11. madegroot

    madegroot Actieve auteur

    heb mijn farm nog net zo als me het vikking event,hoef dus niet veel te verbouwen.

    heb baha voor de gewassen en wat bomen de farm staat vol met bomen en stallen,zien wel waar we komen
     
    daisy17858, eevee60 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik ben benieuwd hoever je dan bent op je 2e account. Zo gauw de eerste lukt, worden de volgende volgens mij alleen maar meer gemakkelijker.
    Voor mij is meer de vraag hoelang ik er zoveel energie in wil steken. Echte doelen heb ik niet meer.
    Aan de andere kant heb ik nog voldoende knechten in de coöperatiequests zitten, WAC en supermest voldoende om een goede kans te maken het event weer te halen en nog voldoende ruimte in de siertuin om sieritems kwijt te kunnen. De wolkenrijen kunnen activeren, dus dat levert ruimte en heel veel ep op.
    En ook weer de mogelijkheid bij nieuwe events om toch voor de wolkenrij te willen gaan.
     
    daisy17858, Borkie, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    jaaaa, heeel erg fit want op ons kont zitten...dat doen wij niet hé. Daar hebben boeren en boerinnen geen tijd voor.
     
    daisy17858, owl., leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    157 ballen.......
     
    daisy17858, eevee60 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  15. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier 168 ballen
    Iedereen veel succes.
     
  16. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    171 ballen.. grappig het eventgewas, klein voetbalveldje als je het zaait
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  17. owl.

    owl. Levende forumlegende

    178 ballen :)
    Veel succes allemaal.
     
    daisy17858, DarkDevilDude en bjorke-annika vinden dit leuk.
  18. boerbiet-61

    boerbiet-61 Junior expert

    jammer maar het event staat niet bij de molen
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  19. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    180 ballen
     
    daisy17858, DarkDevilDude en eevee60 vinden dit leuk.
  20. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Er hoeft ook niets in de molen gemaakt worden. Gewoon zorgen dat je van alles genoeg hebt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.